22.

845 65 7
                                    













Hogy értette azt anya hogy amíg " itt van " Hyung addig nem fog történni semmi .. biztosan tervez valamit .. mi van ha kárt fog okozni benne ..
- Felix !! Felix !! Hallod !!- Hyung térdelve  gyengén rázzogatni kezdett.
- Re.. rendben vagyok..- öleltem át magamat érzem hogy a kezeim remegnek.
- Azt látom. Remegsze ..- simitott gyengéden arcomra .
- Ne aggódj itt leszek nem fog semmi történi .- pont emiatt félek .. mert itt van és bármi történhet vele .
- Hagyd most Hyunjin . - térdelt elém nővérem.










- Sírj nyugodtan . Tudod hogy utána jobb lesz Felix . Mi mind itt leszünk , anya nem fog tudni semmit se tenni ellenünk . - húzott erősen magához , félek és fáj .. nagyon fáj az hogy egy ilyen helyzetben tehetelen vagyok .
- Nézz rám , törpe !- nyúlt állam alá Hyung.
- Tudom hogy félsz de nem kell ahogy a nővéred mondta mi mind itt vagyunk és leszünk . Ne gondolkodj olyan dolgokon amiknek semmi értelmük nincsen . Most pedig szépen állj fel és menjünk el sétálni vagy fagyizni . Jól hangzik?- húzott fel a földről majd letörölte arcomról a könnyeket .
- Jól hangzik . Ti is jössztök ? - fordultam nővérem felé.
- Nem hiszem a gyerekek alszanak de valami sütit hozatok nekünk . Vigyázz Felix-re !- ölelt újból magához Olivia .














...








- A terhedre vagyok néha , igaz ?- néztem fel Hyung-ra .
- Amikor ilyen kérdéseket teszel fel akkor néha igen ..- húzott magához.
- Sem nekem sem a családodnak nem vagy teher . - csókolt kezemre , azok a szemek melyek mindent elmondanak .
- Amikor megtörtént közöttünk ez az egész őszintén meg akkartam hátrálni . Nem miattad hanem magam miatt.. Az én családom mindig ott volt mellettem mégis olyan egyedül éreztem magamat folyton . Aztán hirtelen bele estél az én kis világomba és mindent felfordult .. - úgy érzem hogy ha nem nézek el róla akkor itt helyben olvadok el . Mint a fagylaltom amiről meg is feledkezztem .
- Soha nem volt senki az életemben aki iránt ilyen jellegű és mértékű érzelmek jártak volna át . - ...
- Aztán jött a következő sok apa leszek .. Rettegek attól hogy rémes apa fog válni belőlem.. el akartam menekülni .. Egyedül akartam lenni .. Nem sikerült . Téged képtelenség elhagyni és idióta is lennék téged feladni !- hajolt hirtelen ajkamra .















Meglepődtem a csóktól és attól amit mondott . Sok érzelem kavargott benne nem adta át magát inkább küzdött ellenük . A szemembe megint hatalmasat nőt.
- Mi.. miért mondtad ezt most el nekem ?!  - akkor szokott az ember ennyire megnyílni ha valamit titkol vagy valami óriási dologra készül.
- Azért hogy bíz bennem és a családodban . Rendben van minden . Az én családom is elfogad téged . Bár igaz elég idióta első benyomásuk bolt feléd..- nevetem el magamat .
- Vegyünk még egy fagyit? Úgy látom feladta a feladatát ..- vette ki kezemből az átázott tölcsért .
- Vegyünk !! - éhes vagyok .

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now