- Felix a hasadra süt a nap ! Miért nem vagy ébren ?! ... Hey minden rendben ?!- lépet be aggódva Olivia , le mentem volna ha meg tudnék mozdulni.
- Nem tudok megmozdulni ..- néztem rá aggódva , nem érzem a testemet .. Ez egyáltalán nem normális.
- Fáj valamid ? Mit érzel ?!- sietett mellém Olivia .
- Nem érzek semmi valami nincsen rendben .. Noona nem tudok megmozdulni ..- sírtam el magamat , most lebénultam..?
- Átmegyek a telefonomért és hívom az orvos ! - állt fel mellőlem Olivia .
- Kérlek szólj Hyung-nak azt mondtam hogy reggel írok neki . Írd meg neki hogy minden rendben , nem akkarom hogy aggódjon . - bólintott majd át sietett a szobájába. Annyi gondja van velem nem tudom hogy ezt hogy fogom tudni neki meghálálni ..- Az orvos egy félórán belül itt lesz , írtam Hyunjin-nak . Nem mondtam semmi neki mégis azt kérdezte hogy mi történt.. - biztos hogy valami olyat írt a nővérem amiből Hyung ezt a következtetést vonta le ..
- Mit írtál neki ?!- kérdeztem .
- Azt hogy jó reggelt és hogy minden rendben van .- ettől az üzenetől én is azt gondolnám hogy valami nincsen rendben . Ha az ember kérdezés nélkül azt írja hogy rendben van akkor bizám nincsen ..
- 10 percen belül ő is itt lesz ..- ezt nem hiszem el , miért kell így látni .. tényleg alig ismerem és már a harmadik találkozásnál így fog látni.
- Tudom hogy mire gondolsz , mondtam neki hogy nem kell mert nem szeretnéd hogy így lásson.. Nem hallgatott rám.- simitott biztatás képen Olivia a fejemre ....
- Tényleg nem kellett volna jönnöd. Nem azért mondom mert nem akartalak látni pont azért mert látni akartalak. Ilyen állapotban .. - néztem mellettem ülő férfire .
- Figyelj rá én addig be engedem az orvost !- nem mintha egyébként bármit is képes lennék csinálni.
- Szeretem volna melletted lenni baba , jobb ha itt vagyok melletted . - csókolt óvatosan homlokomra Hyunjin .
- Jó napot Felix , Olivia elmondta hogy pontosan mi a helyzet . Kértem egy mentőt , nem tudhatjuk hogy mi okozta az ideiglenes bénulást . Remélhetőleg a gyermekre nincs hatással , amint be értünk a kórházba többet fogok tudni mondani. - remélem hogy a gyermekünknek nincsen baja.. csak ő legyen rendben.
- Ide hozzák a hordágyat !- kiabált ki a szobából az orvos .
- Nem fontos majd én le viszem !- szólalt fel Hyung.
- Rendben de nagyon óvatosan emelje fel és lassan vigye !- parancsolt Hyung-ra az orvos . Hyunjin óvatosan lábam és hátam alá nyúlt majd felemelt.
- Olivia először lásd el a kicsiket majd utána gyertek be , Hyung velem lesz majd értesít !- Noona aprót bólintott.- Itt vannak a vizsgálati eredményei . A kicsivel minden a legnagyobb rendben .. az ideiglenes bénulás okozója.. porckorongsérv .. Nagyon ritka főleg ilyen fiatalon , hála istenek olyan az elhelyezkedése hogy gyógyszeres terápiával és gyógytornával teljes életet tud élni .- örülök hogy a gyermekem rendben van , viszont ez pontosan micsoda? Mi az a porckorongsérv.. soha nem hallottam még róla .
- A babára kihatással lesz a gyógyszer? Mi pontosan ez a sérv ?! Mikor fogok tudni újra mozogni?- kérdeztem érdeklődve .
- Nem lesz hatással a gyermek fejlődésére .Porckorongsérvnek (discus hernia) azt az állapotot nevezzük, amikor a rostos gyűrű elszakad, a puha kocsonyás anyag kitüremkedik. Tudom hogy ezzel nem tudott meg újat , viszont ezt kérdezte. Valószínűleg már estére meg fog tudni mozdulni viszont egy-két napig bent tartjuk. A gyógytornára pedig vagy be jön vagy ki rendelünk egyet házhoz . Ezt döntsék majd el !
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...