42.

366 39 4
                                    


Jönnek :


- Segít fel kérlek..istenem eddig annyira imádtam a terhességet de most már kezd elegem lenni.. A legrosszabb forgatókönyv amikor már akkora tehén vagyok hogy képtelenség segítség nélkül felállni..- azt akarom hogy minél előbb kint legyenek végre.. Beléptem az utolsó két hétbe és ez valahogy... Csakis negatív érzelmekkel tölt meg .
- Nem vagy olyan !! Tudod te most nagyobb felületen vagy elképesztően gyönyörű!- na persze ..
- Ne mondj kérlek olyat amit mind ketten tudunk hogy nem igaz ..- szorítottam kezére majd segítségével felálltam.
- Sohase hazudok neked tehát fogad el az igazat.- tudom hogy ő ezt gondolja rólam de én nem hiszem . Ahogy közeledik a kicsik születése egyre inkább utálom a testemet ,  magamat..
- Álljunk meg egy kicsit ..- olyan mintha valami húzódna lefelé a hasam alján.. már éjjel is volt ilyen de nem ilyen jellegű.
- Baj van ? - lépet egyből elém majd elém hajolt .
- Nem is tudom , kicsit olyan mintha a hasam lefelé húzódna.. - ahhoz tudom hasonlítani amikor nehezéket teszünk rá ami lassan leesik.
- Értem , menjünk vissza egy kicsit .. - nem nekem mosdóba kell mennem .
- A mosdóba kell..- azt hiszem elkéstem.. ez annyira zavarbaejtő.
- Semmi baj ! Át veszünk egy másik ruhát és minden rendben lesz .. Ne sírj !- de ez akkor is annyira .. az első alkalom hogy ilyen történt velem .
- Hyung.. ez nem .. Azt hiszem elfolyt a magzatvíz.-  erre még én egyáltalán nem állok készen .
- Várj ?! Mi azt mondtad.. a magzatvíz.. nem tudom vissza tartani ?!- ez teljesen hülye ?
- Biztosan vissza tudom tartani te bolond.. segíts vissza az ágyba és szólj az orvosnak .. -  de ő váltig állította hogy nyugodt lesz amikor eljön az idő.
- Bocsánat én csak .. - hirtelen karjába kapott és az ágyhoz vitt.
- Így könnyebb volt ! Én .. akkor megyek és szólok..- egyből kirohant de persze hogy rossz irányba ment először.

~ Szia , kiscsibe! Délután megyünk be az ikrekkel vigyünk valamit ?~..
- Oli.. jönnek.. a babák  jönnek ..-
~ Mi ?! Most ? Hyunjin hol van ? - ezzek ketten komolyan hülyék .. tudtuk hogy napokon belül itt lesznek. Mindketten azt mondták bármikor is jönnek a babák ők készen fognak rájuk állni.
- Most ! Basszus annyira hülyék vagytok ti ketten .. Hyung nem hitte el amikor mondtam hogy elkezdődött.. Ki küldtem szóljon a dokinak erre a rossz irányba kezdett el szaladni. Te pedig azt kérded, Most ?! Miért szerinted mikor máskor?!- ennek kell ennyire fájnia ?! Normális ez ? Félek azt mondták veszélyeztetett terhes vagyok és most úgy érzem valami baj van.
~ Elnézést.. Azt hittem hogy van még idő de egy ilyen hírre aki felkészült az is összezavarodik.. Az apjukkal hagyom az ikreket és indulok! Ha Hyunjin még mindig olyan estlen lesz adj neki egy pofont.. Minden rendben lesz nemsokára ott vagyok !!~ jó érzés hogy ő is velem lesz mert tudja milyen szülni és talán segíteni is tud nekem .

- Chan !!- egyből felé nyújtottam a kezemet.
- Semmi baj ! Hyunjin még az orvossal beszél addig én be jöttem beszélni veled . Semmi baj , tudod jól hogy minden rendben lesz . - örülök hogy végre valaki olyan van mellettem aki tudja mit kell csinálni.
- Ahogy Chan is mondja minden rendben van , meg nézem a kicsik elhelyezkedését. Előtte felteszünk gépre hogy lássuk a kicsik szíverését.- végre hogy Seo is ideért.
- Kicsit kellemetlen lesz de tudod hogy ez most szükséges .- lassan felhúzta a pólom majd elkezdte eléggé erősen nyomkodni a hasam.
- Az elhelyezkedésük teljesen normális.. azonban tudod jól hogy veszélyeztetett terhes vagy  . A magzatvíz elfolyt és a tested elkezdett előkészülni a szülésre.. lassan tágulni is kezdesz..Aggódom hogy így egyáltalán meg kellene e ... Mivel minden rendben van meg lehet próbálni a természetes úton a szülést..de a császár is biztonságosabb lenne ... Tudod én azt ajánlom..- szeretnék olyan úton szülni mint a legtöbben.
- Meg akkarom így próbálni. - azt hiszem Seo nem igazán örül ennek a döntésnek.
- Gondoltam.. ha úgy veszem észre hogy te nem bírod vagy valami történne a kicsikkel azonnal császár. Rendben ? - tudja jól mi a válaszom.
- Chan maradj itt velük amíg előkészülök .. Valószínűleg Olivia negyedórán belül bent lesz . Tudod jól őt enged be de senki mást . - félek hogy.. rossz szülő leszek .
- Igen . - Chan mellém húzott egy széket majd kezemért nyúlt.
- Tudod hogy minden rendben lesz ! Itt mindenki melletted van és próbál segíteni. Mennyire gyakoriak a fájások? Mit érzel pontosan? - nem is tudom kicsit furcsa érzés. A húzás erősebb és a nyomás is jobban érezhető.
- Összegezve erősebb mint öt perccel ezelőtt.. - ..
- Figyelni fogjuk a fájások gyakoriságát és amikor már a leggyakoribb akkor kezdődik az igazi műsor .- megnyugtató hogy Chan mennyire kedvesen mondja el nekem ezeket .


...



- Jaj Felix !! Ne haragudj de még így is annyira cuki vagy ..- persze egy vajúdo bálna annyira aranyos tud lenni..
- Ne most , Oli .. - huh kezd egyre erősebb lenni ... Ez normális? Mások azt mondják hogy ez nagyon lassan szokott menni nálam pedig pont az ellentéte.
- Eléggé felgyorsultak a folyamatok.. A kicsikkel minden rendben és Felix is eléggé jól bírja . Gyorsan tágul és a  fájások is egyre gyakrabban vannak.. Félórát adok neki még és itt lesznek a  kicsik. - nem..nem erre nem állok készen .
- Hyunjin hallod ?! Apa leszel nemsokára.. - nem igazán reagál semmire ami eléggé idegesít.
- Micsoda ?!- rosszul nézki.
- Gyere egy kicsit ki .. Felix minden rendben csak beszélek egy picit vele .- aprót bólintottam gyors puszit adott homlokomra majd kivezette szerelmem.
- Valóság lefagyot.. szeret téged szerintem egyszerűen nehezen hiszi el hogy ez most tényleg megtörténik . - valószínűleg de nekem most szükségem van rá mint a szerelmem.

Maffiába csöppentemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora