Köcsög szemszöge:
- Valami fejlemény ti hasztalanok?- mégis mi a fenének hallgattam arra az idótára.. bőven lett volna időm azt a kis köcsög elteni lába alól. Főleg amikor kórházban volt.. tehát valakinek szépen szét tette a lábát. Ott kellett volna rájuk gyújtani az egész épületet.. igaz lett volna némi értelmetlen halál de néha csak így lehet nyerni. Minek kellett egyáltalán gyereket szülni csak a nyűg van velük.. Ha nem lennének sokkal egyszerűbb lenne annak az idiótának a pénzét megszerezni.
- A városba vannak jelenleg .. a fiatal fiú és a magas védelmező meg a lánya a rendőrség felé mennek . - ez vicces . Igazán vicces , nem mintha a rendőrség bármit is segíteni tudna nekik. Az én hatalmam hatalmasabb mint amivel ők valaha is rendelkeznének.
- Mozgásátok meg a beépített embereinket!- valamit biztosan találnak annak a köcsögnek a múltjában. Ha sikerülne csak egy éjszakára is rács mögé küldeni ... Esélyem nyílna a bosszúra.Felix szemszöge:
- Álljunk meg egy kicsit! Azért jöttünk hogy feljelentést tegyünk, maguk mégis vártak ránk.. Furcsa hiszen nem telefonáltunk be önökhöz. Mégis mi az hogy a páromat egy X akárhány éves gyors hajtás miatt le akarják csukni. Akkor amikor megtörtént fizetett.. tehát ez az az egész mintha megse történt volna . - túl későn jöttünk.. már ide is elér annak a nőnek a keze.
- Menjünk haza!- néztem szerelmemre aki enyhén meglepődve pislogot rám.
- Mi van ? Ne kelljen kétszer mondanom. Nem fogok ilyen helyen több időt eltölteni... Az lenne a munkájuk hogy védelmet biztosítsanak de .. hagyjuk menjünk..- elegem van abból hogy már az ami a jó érdekét szolgálná.. egyáltalán nem azt teszi.. Meg se kellett volna lepődnöm hiszen ebben a hónapban történt.. annak a színésznek a halála.. Akit igazából épp hogy a rendőrség ölt meg azáltal amit feltételezett róla. Szerencsétlen egyedül érezte magát és nem tudta hogyan vagy kitől kérjen segítséget. Nem látott más lehetőséget csak azt hogy elveszi az életét.. ez az ország egyre jobban .. embertelené válik.. azt hiszem ez nem csak itt ilyen .
- Várjanak !- idióták..
- Édesem te mikor lettél ennyire ..?- ennyire micsoda!?
- Elképesztő voltál Felix! Az én kis öcsém felnőtt..- ne színészkedjen ilyen szarul ez a gyagya nő.
- Nem .. csak talpra álltam és komoly az ami itt történik már nem normális.. viszont ettől eltekintve újabb zsákutcába kerültünk. - húztam összébb ruhámat.. érezni a hűvös szellőt ami az esőt hozza.- Édesem ne legyél ennyire elszomorodva! Vannak még lehetőségeink!!- nyúlt kezem után majd hosszan rá csókolt.
- Ahogy Hyunjin mondja ! Te nem arról vagy híres hogy feladod amit a fejedben veszel. - igen ez igaz de ez most teljesen más mint az eddigi.
- Lényegtelen ezzen többet rágódni.. Felix menjetek a kocsihoz a kicsik nemsokára felébrednek. Elmegyek addig veszek pár sütit, etesd meg őket .- imádom azt hogy Oli olyan sok mindenben tud segíteni nekem . Őszintén nem tudom mi lenne nélkülem ha ő nem lenne .
- Igenis főnök! - gyors puszi majd elindultunk Hyung-al a kövek felé.
- Rendben lesz minden édesem !- csókolt homlokomra.
- Tudom szere..- mi volt ez a ..
- Ghm.. - Hyung arca nagyon furcsa mintha erős fájdalmai lennének de ..
- Ahh.. mi a fene ..- kapott oldalához ahol.. ahol .. istenem ez vér ?? Mi a fene történik..
- Felix .. ülj.. ülj be az autóba..- nyomta kezembe a kulcsokat majd össze rogyott.. nem én nem én ... Istenem ..
- Hyungg...
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...