- Leo ! Nagyon jól tudod hogy nincsen szükség erre egyenrangúak vagyunk!- húztam fel barátomat.
- Még hogy egyenrangúak .. kevesebbet érsz mint a " szolgád ". . - nevetett anyám mögöttünk , kit nevez szolgának .. Leo olyan mintha a bátyám lenne ,nem érdekel engem minek tart . Viszont az ahogyan megnevezte a barátomat..
- Felix ne ! - súgta barátom a fülembe , ki kell állnom érte . Indultam volna anyám felé mikor Leo a kezemre fogott.
- Felix ! Jelneleg nem vagy abban az állapotban hogy ezt te nyerd meg , emlékezz vissza hogy a hónap milyen napját írjuk.- húzott vissza .. ma van az a nap . Tüzelés egyben a termékenységi hetem , instabil vagyok most . Igaza van .
- Mit mondasz a fiamnak ?!- lépet közelebb anyám .
- Itthon vagyok !- csapódott lent ki a bejárati ajtó , össze néztünk Leo-val .
- Nem az volt hogy két napon belül ér haza ?!- húztam magasba a szemöldököm.Persze örülök hogy itthon van Olivia , a nővérem mindig fel tudtam rá nézni . Amikor tini voltam és anyának már látszódtak a mostani tünetei mindig a nővérem védett meg , és apa .
- Hallkaban a kicsik éppen most aludtak el !- siettem le a lépcsőn , Olivia állt ölelésre várva . Ahogy le értem rögtön rá vettetem magamat , még jó hogy erősebb mint én . Alfa szóval igazából nem is értem miért én lettem a feje ennek a bagázsnak. Olivia régen kijelentette hogy ő nem szeretne nagyon szerepet vállalni ebben az egészben . Amikor 19 éves lett el is ment Koreából azóta pedig két gyönyörű lány anyukája. Elég furcsa bele gondolni hogy már 30 éves , nem igazán szoktam észre venni a köztünk lévő kor különbséget . Örülök hogy a lányok nem jöttek vele , ebben a helyzetben .. Ahogy anya most viselkedik én szégyellem magamat ..- Hol maradtak a kölykeid?!- ért le anya is a lépcsőn , komolyan a saját unokáit képes is nevezni .
- Neked is szia anya ! Majd két hét múlva jönnek utánam a férjemmel !- az utolsó szót kiemelte anya lánya , ennyit tudok mondani. Azért jól oda tud csapni ahol fáj ..
- Te ..- indult el anya dühösen Olivia felé , a nővérem elé álltam .
- Niel , Zoe ! Kérlek kísérjétek anyámat a hálóba!- bólintott a két említett majd enyhén erőszakosan sikerült el vinni anyát szem elől.
- Most menj és feküdj le piheni , holnap beszélünk! - öleltem erősen magamhoz a nővérem olyan jó hogy újra itt van .
- Lulu !- hívtam magamhoz a takarított.
- Igen Felix úrfi!- megint kezdi ..
- Elég a Felix , fel tudod kísérni Olviat a szobájába !?- kérdeztem mire csak bólintott .
- Nem mintha egyedül nem lennék rá képes ! Legalább lesz valaki akivel tudok beszélni !- ragadta karon a vele egykorú nőt , mosolyogva megráztam a fejemet .
- Elmegyek sétálni egy kicsit!- szóltam oda Leo-nak .
- A gyógyszert be vetted ?!- kérdezte bólintottam.. Reggel be vettem . ..
Kiléptem az ajtón , mennyire jó idő van .Másnap reggel:
Szét akkar robbani a fejem , ez biztos amiat van mert nem vettem be a gyógyszert és mert én hülye le ittam magam... Lassan kinyitottam szemeimet , ez nem az én szobám . Gyorsan fel ültem az ágyban , nem kellene hirtelen mozdulatokat tennem. A fenekembe erős fájdalom nyílalt , ez nem jó . Körül néztem a szobába hátha emlékezni fogok valamire de semmi .. El kell tűnőm mire a ház tulajdonosa vissza ér. Amilyen gyorsan tudtam fel öltöztem ..csak tudnám mitől hasad szét a fenekem.. Nem utal semmi arra hogy tegnap.. lefeküdtem volna valakivel. Viszont ismerem magamat ha be vagyok rugva eléggé kétbalábas vagyok .. Írtam gyorsan egy talált papira egy köszit és egy bocsit. Gyorsan ki sietem a házból majd az utca végégig futottam amennyire tudtam . Az egyik sikátorban nadrágom zsebéből elő szedtem a telefonom..
16 nem fogadott hívás Leo-tól , istenem meg fog nyuzni. Arra emlékszem hogy annyit mondtam csak sétálni megyek .. Délután három óra van istenem Olivia is mit gondolhat na és a kicsik ..
Gyorsan a hívó listába léptem .. egy pillanatra meglepődtem..
" Sugar" ennyi volt bele írva , ez mégis kicsoda ..ennyire részeg lettem volna ..
Leo számra nyomtam majd pár pillanat múlva egy elég ideges hang vette fel a telefont.
- Mégis hol a fészkes fenében vagy !- ideges nagyon ideges , Olivia hangját is hallom távolból..
- Ne haragudj ! Értem tudnál jönni kocsival !?- kérdeztem remegve , nem tudom miért ..
- Baj van ?! Indulok mond a címet !- kezd egyre aggódvá válni a hangja .
- Kérlek siess..- elmondtam a címet vagyis azt ahová tartok a közeli buszmegállóba ..
- Mindjárt ott vagyok !- bontotta a vonalat én pedig elindultam a megbeszélt helyre . Kezemel hasamat kezdtem markolni csak érjen ide hamar .. úgy érzem hogy valami nagyon nincsen rendben velem ..
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...