11.

1.2K 89 2
                                    










- Őszintén volt egy ilyen sejtésem!- miért csak most mondja , ha tudata volna ezt velem lehet könnyebb lett volna ..
- Noona !! Miért nem mondtad ?!- kérdeztem felpattanva a kanapéról.
- Szerinted ha azt mondtam volna hogy " Felix valószínűleg terhes vagy ".. milyen reakciód lett volna ?!- kérdezte  , az egyik szemöldökét fel húzta .. inkább le ültem tudom én hogy ez a reakció mit tükröz.
- Hagyjuk ezt későbbre , szóval te vagy az édesapja a Felix-ben növekvő gyermeknek ?! - fordult Hyung felé a nővérem , várjunk egy kicsit én itt becézem de azt se tudom hány éves .. igazából semmit nem tudok róla ami eléggé megrémiszt.. ideges vagyok igaz hogy érzek iránta valamit de ez elég?! Elég lesz ahhoz hogy egy gyermeket mi együtt fel tudjunk nevelni.. Nekem .. kötelességem van egy gyermek ezt nehezíteni fogja ... Nehéz lesz de a babám ebből semmit nem fog észlelni . Minden erőmmel azon leszek hogy egy rendes életet tudjak neki teremteni .










Hatalmas kéz simult a térdemre észre se vettem hogy az idegességtől enyhén remegek. Hyunjin hatalmas keze a térdem pihen, óvatosan rá emeltem tekintetemet . Azok a kábító szemek annyira gyönyörűek élet teliek .. tetszik..
- Igen én vagyok !- hallatszott hangjából a büszkeség ,nem tudom mi lett volna velem ha nem így reagál.. Viszont igazából el se akartam neki ezt mondani . Nem is értem hogy hogyan is talált rám , majd meg kell kérdeznem tőle .
- Mesélsz magadról egy kicsit !?- ült le velünk szemben Olivia, mint egy gyerek olyan érdeklődéssel figyelte.
- Mit szeretnél tudni ?!- kérdezte huncut mosollyal Hyunjin.
- Hány éves vagy ?! Mit dolgozol?! Vannak testvéreid?! Szereted az öcsémet?!- mi ez a sok kérdés.. főleg az utolsó.. idióta..
- Na de Olivia ..- éget az arcom ..














- 24 éves vagyok , szobrász vagyok néha festek is régebben a hobby volt most már ebből élek. Van egy nővérem ... Azt hiszem ez egy korai kérdés volt , őszintén nem ismerjük egymást meg olyan rég óta. Remélem hogy egyszer ki fogom érdemelni azt a szót !- nézet rám , így is éget az arcom de lassan szét olvad..
- Felix 21 szóval jó köztetek az a kevés korkülönbség .. Szobrász . Talán ismered
Hwang Hyun Jin-t ? Szeretem a munkásságát , azt mondják kevés szerencsés ember van aki tud is vele találkozni .- mélázot el Olivia , nem is tudtam hogy a nővérem ennyire oda van a művészetekért. Kuncogva Hyung-ra néztem, most már legalább tudom hogy nem egy fiatalabbal kezdtem ki .
- Noona , ő itt Hwang Hyun Jin !- mutattam a helyes férfire mellettem .









- Ne viccelj ezzel kérlek , Felix !- nevete el magát Noona , hát majd csak rá döbben..
-  Örvendek , Hwang Hyun Jin ! Köszönöm hogy így vélekedsz a munkásságomról !- nyújtotta kezét Hyung , Olivia arcáról lefagyot a mosoly.
- Én most.. most megyek hozok frissítőt.- eltakarva az arcát sietett ki a szobából Olivia .
- Apa anyának miért vörös az arca ??- kérdezte Luisa , belőlem kitört a nevetés .. istenem mikor nevetem én ennyire jót valamin .
- Ne nevess Felix ! Nem nyugodtan neves ! Hyunjin gyere mutatók neked pár képet a kicsi Felix- ről ..- lépet be Noona egy hatalmas tálcával , na nem ez nem így megy ..
- Noona !!- néztem rá kérően ..
- Ez így fer Felix..- na ne kezd ezt .. ha így megy akkor így megy te akkartad.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now