- Várjál , Hyunjin ! Lassítsunk egy kicsit. Komolyan gyermeket vár a melletted lévő omega?!- nem reagálnak jól , ki fognak dobni vagy rosszabb ..
- Igen , tényleg gyermeket vár Felix ! - emelte az asztal fel össze kulcsolt kezünket .
- Te aki folyton a párkapcsolat az elkötelezettség ellen voltál?! Tényleg felcsináltál egy omega férfit..?!- kérdezte idegessen a nővére , megremegettem ez a hangnem félelmetes .
- Felix a neve és a párom ! Gyermeket vár és igen elkötelezettem magamat mellette . - pattant fel az asztaltól engem is magával rántva.
- Ha nem tetszik akkor mi inkább megyünk is .. Nem szeretném Felix-et még jobban fel izzgatni .- nem izgat fel a jelenlegi helyzet csak fáj hogy ha nem fogadnak el ..
- Nem ezt akkartam mondani a nővéred . Maradjatok örülünk a hírnek csak annyira hihetetlen. - ez nem hangzik meggyőzően , lehet túlságosan korai ez az egész.. Nem kellett volna ilyen hamar jönnöm.- Inkább tényleg el megyünk most !- simitott oldalamra Hyung majd elindultunk az ajtó felé .
- Minden rendben van , Felix ! Szeretni fognak téged , azt hiszem túlságosan hamar mutatalak be ..- úgy érti hogy ..
- Úgy értem édesem hogy alig meséltem rólad most pedig ide hoztalak és már várandós is vagy . Ne gonolj butaságra szeretlek , nem azért mondom mert bánom . Éppen ellenkezőleg ! Ha haza értünk úgy ..- miért hagyta abba ... tényleg ezeket gondolja ?! Nem bánja , igaz ha bánná már rég elhagyott volna és ..
- Édesem ! Maradjatok kérlek ! Van fent szabad szoba , este nézünk egy filmet de kérlek maradjatok ! Meg akkarom ismerni Felix-et , az unokám anyukáját !- lépet elém Hyung anyukája majd kezemre fogott .
- Ez nem az én döntésem , Felix ?! Mit szeretnél ?!- őszintén nem tudom, ha azt választom hogy elmegyünk talán úgy meg bántom a családját hogy soha többé nem akkarnak látni majd .
- Ma- maradjunk !- simultam Hyung-hoz jobban .
- Elnézést a kellemetlenségért , Hyunjin vezessd körbe .- vissza menet az ebédlőbe ....
- Tényleg rendben vagy ? Sápadt vagy ..- ült le mellém az ágyra Hyung , rendben vagyok csak éhes .
- Éhes vagyok , Hyung ..- képes lennék itt helyben őt is felfalni , annyira kívános vagyok.. de azért kanibál nem vagyok .
- Miért nem mondtad hamarabb , baba ? Mióta vagy éhes kicsi ? - simitott arcomra , már egy ideje az vagyok de nem akkartam ezzel megszakítani a beszélgetést . Mesélt a családjáról meg más egyébről, olyan jó volt hallgatni hogy milyen véleményel van róluk. Tényleg az lehet a reakciójuk hátterében hogy Hyung nem mondott el rólam sokmindent. Normális reakció volt tülök csak a szavak kicsit bántóak voltak számomra.
- Maradj itt hozok fel kaját , vagy szeretnél inkább velem jönni ?!- megráztam a fejemet.
- Nem , inkább fent maradok !- igen gyáva vagyok .
- Rendben édesem , jövök nemsokára !- gyors csókolt lehet ajkamra majd ki viharzot . Elnyúltam az ágyon , fáradt vagyok és éhes ez így együtt nem olyan jó .. ha be alszom.. nyűgös leszek .
- Szia ! Nem baj ha be jövök ? Jó lenne kicsit beszélgetni !- nyitott be a szobába Hyung nővére , gyorsan felkeltem az ágyról..
- Nyugodtan , gyere !- mosolyogj Felix , szép mosolyt.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...