41.

453 42 2
                                    

Hyunjin szemszöge:

- Szia .. ne haragudj hogy zavarlak de lenne egy megbeszélni valom veled .. Felix-ről van szó.. jó lenne ha tudnánk találkozni..- Oli hangja tele van aggodalomal, valószínűleg megint az anyjuk kavar valami szarságot.
- Persze , most megyek be Felix-hez és utána tudok menni hozzátok.. Hallod ez a hálátlan kis törpe dobot engem az egyik ápoló miatt..- én mondom már többet foglalkozik azzal a fiúval mint velem.
- Chan-ról beszélsz? Imádom azt a gyereket és annyira cuki volt úgy vigyázz az öcsémet mintha a testvére lenne . Várjunk, várjunk.. csak nem féltékeny vagy ?!- hogy én?? Hát persze hogy az vagyok basszus.. A szerelmem egy másik férfi társaságában van majdnem a nap 24 órájában. Hagytam volna a gyerekekek születése utánra az egész alkodosdit.. Felix mellett kellene lennem .
- Az vagyok... Képzeld egy kicsikét a helyzetembe magadat . Nem a fiú a problémám csak hogy pont most nem  lehetek a szerelmem mellette. - ha nem erősödött volna annyira most ott lennék.
- Ezt jól tudom csak Felix tudod azt érzi miatta felhagysz azzal ami mindig melletted volt .. az amit imádsz csinálni .- igen sejtem hogy emiatt ilyen önfejű ebben a témában . Az lesz a legjobb ha minél hamarabb befejezek mindent hogy mellette legyek végre.
- Oli , befejezem a festményt és indulok Felix-hez , írok ha oda értem . Valószínűleg nem leszek sokáig mert ugye este amúgy is vissza megyek és kért a sütidből . Szóval a sütit ide adod és meg beszéljük a dolgokat.- remélem semmi rossz hír.


Felix szemszöge:

- Felix hoztam neked egy kis csokis keksz.. Te mégis mi a fenét csinálsz?!- csukta be egy pillanat alatt az ajtót Bangchan.
- Igazából.. szeretem volna látni hogy milyen ... Odalent a helyzet...- és mint sejtettem nem igazán fényes.
- Felix az ajtó résnyire nyitva volt .. istenem ezt a látványt már soha nem fogom tudni kitörölni az emlékezetemből .- azért szerintem nem nézek ki annyira rosszul.. húztam vissza ruhámat.
- Kösz..- ballagtam vissza szomorúan az ágyhoz.
- Nem úgy értem , jól nézel ki de nem mindenki olyan itt mint én vagy a főorvos. Sok az alfa ápoló és sajnos nem egyszer történt ebből probléma .- miért van sok alfa ápoló? Azt hittem a legtöbben béták és omegák a kórházi dolgozók.
- Ez egy eléggé neves kórház és jobban fizet mint némelyik irodai munka, tehát nem meglepő hogy ennyi alfa van...- azt hiszem ez neki se tetszik annyira úgy értem a hangja ezt sugallja.
- Ugye veled nem történt semmi ..!?- apró mosoly.
- Semmi bajom , tudom nem látszik de alfa vagyok mégha nem is a legjobbak egyike. - volt egy sejtésem de inkább bétának tűnik.
- Meglepő haha de akkor se érzem veszélyeztetve magamat.- pakoltam meg magam mellett az ágyat.
- Igazából  én befogadó féle vagyok szóval emiatt nem igazán kell aggódnod.- na ne ezt egyáltalán nem képzeltem róla.
- Chann... - istenem ég az arcom .
- Mi az ? Ne lepődj meg ennyire de képzeld párom is van szóval ..- ez a kis huncut.

***

- Szia édes!- lépet ne egy hatalmas rózsával Hyung a szobába.
- Te meg mit csinálsz?!- siettem hozzá.
- Hmm virágot hoztam a szerelmemnek , talán nem szabad ? - húzott egyből magához majd számra hajolt.
- Baba , azért hoztam hogy ne érezd magad olyan jól mert megint el kell mennem . - miért érezném szarul magam ha megvolt beszélve hogy haza megy cuccokat hozni.. gyagya. Valószínűleg a munka miatt érzi ezt mert hogy kevés időt tud mostanában velem tölteni.
- Annyit kérek hogy siess vissza hozzám és ide felé hozzál nekem egy dupla hambit.. a babák nagy adagra vágynak.- nem is bánom hogy így nem lesz olyan bomba alakom. A hízás miatt olyan fenekem lett hogy ha tudnám én csapnék rá csattanósat.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now