- Kijelenthetem hogy mindkettő gyermek rendesen növekszik és semmi probléma nincsen . Viszont szeretnélek mára bent tartani egy éjszakai megfigyelésre.- azt mondta hogy minden rendben van a gyerekekkel, akkor mégis miért akkar bent tartani?
- Más terveim voltak mára de a gyerekek egészsége miatt bármire képes vagyok. Annyit viszont kérlek árulj el hogy miért kell bent maradni ha a gyerekek jól vannak ?- töröltem le ezt a gusztustalan gélt.. basszus annyira nem szeretem mert az állaga igen furcsa .
- Szeretném a babák éjszakai szív hangját meghallgatni . Az iker terhességnél vagy az omega férfiak esetében ebben a tájban mindig megcsinálom ezt a vizsgálatot. Egy éjszaka az egész viszont ha szeretnél hazamenni bár dologért akkor arra engedélyt adok. - amit szeretne a gyerekek érdekében. Azt hiszem most már a sors is a nővérem oldalára állt.
- Maradhatok vele éjszakára?- remélem megengedi , nem szeretnék Hyunjin nélkül egyedül tölteni egy egész éjszakát.
- Semmi akadálya. Egy VIP szobát előkészítek nektek , 2 órátok van visszaérni.- azért eléggé kevés időt kaptunk. Ebből maga az út oda vissza egy óra , bár igaz csak pizsamát és laptopot na meg a tisztasági szereket kell hozni. Olyan érzésem van mintha ez a szülés napjának a próba menete lenne .. csak aznap is menjen ennyire könnyen....
- Holnap jövök reggel értetek, ne aggódj semmi miatt Felix. A problémákat tudod az aggodalom vonza ..- ezzel már tisztában vagyok .
- Apa szobájában biztos megtalálod? Lehet jobb lett volna ha elintézük akkor amikor hazafelé mentünk. - félóránk lett is volna rá de valakik megakadályozztak engem . Tudom hogy igazuk van és tényleg jobb ha nem megyek vissza oda de valahogy mégis vissza vonz valami .
- Figyelj most ide jól te kis gyagya. Amint a kicsik megszületek és anyát is elő tudjuk állítani vissza mehetsz. A te érdekedben tesszük ezt ! Mindenki nem csak mi otthon a többiek is.. Még ha nem is tudnak arról jelenleg mi történik veled bíznak benned . - basszus már megint sírni van kedvem , ezzek a hormonok.
- Rendben van minden szóval ne gondolkozz a kelleténél többet ezzen az ügyön. A gyermekeid épséges születése most az elsődleges feladatod. - imádom hogy parancsolgat de közben ezt szeretettel teszi..
- Igenis főnökasszony! Hyung, segíts kérlek ki .- már nem sok idő és itt fogom tölteni a mindennapjaimat.. hozzá kell ehhez szoknom. A nővérem nem mond hülyeséget akkor úgyse szaladgálhatok ki titokba. Igazából szerintem járni is alig fogok tudni szóval..
- Szólok ha hazaértem aztán elmondom mi volt , ez így megfelelő?- aprót bólintottam majd nehézkesen kimásztam a kocsiból.
- Vigyázz az öcsémre !- a legjobb helyen vagyunk ha bármi történne, tudom ezt szokás mondani de ez most nevetést késztető.***
- Minden kényelmes? A vacsora finom volt ?- mintha nem is egy kórház hanem egy szálloda lenne . - ez a bolond orvos pedig mintha a nagybátyám lenne .. mosolyogva várja a kérdésre a választ.
- Rendben volt minden. Viszont lenne feléd egy kérdésem.- közelebb lépett az ágyhoz.
- Mondtad hogy ugye az utolsó pár hónapot itt fogom tölteni . - apró bólintás.
- Az a kérdésem hogy Hyunjin akkor is velem lehet így mint most vagy ez akkor sokkal szigorúbb lesz ?- nem akkarom azt hogy éjjel egyedül kelljen egy ilyen helyen aludnom.
- Természetes itt lehet veled . Ismerem már a személyiséged és látom hogy milyenek vagytok együtt. Simán kinézem hogy a szerelmed éjjel belopozik hozzád.. szóval emiatt ne aggódj előre. - ettől most megnyugodtam. Remélem tényleg igazuk lesz a többieknek mindenben .. a gyerekek, a családom ügye. Bízom bennük.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...