- Mi történt Felix!? - sietett egyből elém Olivia, legalább hagyhatná hogy a cipőm levegyem .
- Hyunjin mit tettél vele?- miért kell egyből azt hinni hogy Hyung tett velem valamit.
- Orvosnál voltunk szóval tudod ez mivel jár az ő állapotban, ki fáradt egy kicsit.- segített a fotel felé Hyung.
- Orvos ? Valami történt a kicsivel ?- egyébként elmondtuk tegnap hogy ma orvoshoz megyünk. Hyung szülei aggódva húzódtak közelebb felénk.
- Azt hiszem hogy ez nem fog a terveink szerint menni törpe ..- igen szerintem se bár a nővérem mellett ezt már megszoktam.
- Ha azt akarjátok hogy megőszüljek akkor jó úton haladtok.. mondjátok már el végre hogy mi van ..- a türelem bízám nem az erénye.. Igaz segít megnyugodni hogy egy ilyen bolond nővérem van ..
- Szóval .. kettő kisbaba növekszik bennem .- simitottam növekvő hasamra .
- Mi.. micsoda? A kisbaba ... Várjunk! Hogyan lehetséges ez ? Hiszen az a pici élet már..Akkor ikreket vársz?- ez egyszerre nagyon sok kérdés.- Őszintén mi se tudjuk hogyan lehetséges ez az egész de tényleg ketten vannak . Viszont nem ikrek a szülés.. szóval nem egyszerre fognak világra jönni.- néztem aggódva szerelmemre.
- Semmi baj , törpe. Minden rendben lesz itt leszünk melletted bármi is történjen.- csókolt hosszan homlokomra.
- Mit jelent az hogy kettő kisbaba lesz?- loholtak felénk az ikrek.
- Azt jelenti hogy annyi baba növekszik mint ti Felix pocakjában. Emlékeztek amikor akkora hasam volt mint egy hordó?- kérdezte kíváncsian Olivia.
- Igen de most nem értem hogy Hyung ehhez mégis hogy..- nagyon fiatalok még ahhoz hogy tudják azt hiszem.
- Tudjátok hogy az emberek három osztályra vannak szét osztva . Mi is az a három ?- tényleg hasonlít egy tanárnőre apa mindig mondta neki hogy simán lehetne az .
- Alfa , béta és omega !!- ordították túl egymást a törpék.
- Pontosan! Felix egy omega férfi ami azt jelenti hogy képes egy új életet teremteni némi segítséggel ..- ne kacsintson ez a bolond nő .. a hangulat mégis most ugyanolyan mint amikor apa még életben volt .
- Hyung mutasd meg kérlek a hasad !!- hogy mi?
- Hey, törpök ! Változó test nem pedig valami cirkuszi mutatvány.- nem mintha ő nem mutogatta volna folyamatosan a hasát.
- Jól figyeljetek mert most mutatom meg először és utoljára..- húztam fel mellkasomig pólómat.
- Aztaaa.. Elképesztő .. Hyung olyan szép a hasad.- mit mondott? Őszintén itt helyben fogok felgyulladni zavaromba .
- Kicsi tudod mit mondott az orvos. Semmi izgalom!- igen de nem hittem volna hogy ennyire nehéz lesz majd ....
- Végre elaludtak az ikrek . - huppant le sóhajtva a székre Olivia.
- Akkor innentől kezdve még jobban kell vigyáznod magadra . Az orvos mit mondott? Szerinte képes vagy kihordani őket ?! - miért ne lennék képes? Ezt most nem értem miért kellett megkérdezni. Tudom hogy az egyik babám angyalá vált de őt maga helyett küldte azért hogy világra hozzam. Az én hibám volt hogy ő már nincs itt velem ..
- Képes leszek megszülni őket ! A hatodik hónaptól a kórházba leszünk a gyerekek érkezéséig. Doki azt mondta hogy minden jellegű stressz forrást kerüljek el és a túlzott hiperaktivitást . A mozgást pedig le lett korlátozva.. őszintén nem bánom mert a kicsik épsége az első. - bújtam hatalmas meleg párnámhoz.
- Mi pedig itt leszünk melletted. Legyen ez most az utolsó szó.. irány aludni! - ezzel egyet értek a szemeim már alig bírják a szolgálatot tartani.
ESTÁS LEYENDO
Maffiába csöppentem
Fanfic- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...