8.

1.3K 96 1
                                    





Soha nem éreztem még ilyen erős fájdalmat, össze gömbölyödve fekszem az ágyon .. Könnyeim is utat törtek már maguknak , Leo és a nővérem is itt vannak mellettem . Míg Leo az ajtóban áll és várja hogy végre jöjjön az orvos addig a nővérem mellettem van . Próbál nyugtatni miközben hátamat simogatja, kicsit jól esik de nem igazán segít ..
- Itt van az orvos !- kísérte be Leo az említett doktort.
- Jó napot ! Igyekeztem amennyire csak tudtam ! Mond hogy vagy Felix! Leo útközben mondta hogy vérzésed van . - amennyire tudtam bólintottam.
- Meg kérném a többieket hogy hagyják el a szobát!- a nővérem csak tátogni kezdet mellettem.. értem én hogy óvni akkar de nem akarom hogy meztelenül lásson .
- Semmi baj Noona , Dr. Seo szokott a családban mindenkit vizsgálni .- fordultam felé , aprót bólintott majd egy puszit adott fejem tetejére .. Felállt majd Leo után kiment .















- Jól van Felix, először fel szeretnék tenni pár kérdést utána meg vizsgálak . - lépet mellém .
- Most volt egyszerre a tüzelés és termékenységi időszakod ?!- kérdezte , aprót bólintottam.
- Az elmúlt napokban volt szexuális kapcsolatod ?!- kérdezte mire alig láthatóan bólintottam , szemeimből csak úgy záporoztak a könnyek .
- Hey ! Nyugodj meg ! Erőszak történt ?!- kérdezte mire megráztam a fejemet.
- El tudod nekem mesélni hogy mi történt ? Utána tudlak megvizsgálni .- tudom hogy nem fogja elmondani senkinek .. bár én se tudom mennyi igaz az álmaimból.
- Pontosan nem emlékszem hogy mi történt az egész este zavaros volt , ittam pár sört ami nem tett jót.. aznap az esti gyógyszert se vettem be. Mereng pár kép az éjszakáról , érzem a testemen a nyomokat még ha nem is látható.- néztem Dr.Seo-ra .


















- Rendben van , Felix ez teljesen természetes. Emberből vagyunk . Arra emlékszel hogy kotont használtattok e az aktus közben ?!- kérdezte , őszintén nem ..
- Nem tudom , homályosak a képek ..- fogtam fejemre .
- Rendben , nyugi. Valószínűleg mivel hogy ez volt az első szexuális élményed , ilyen időszakban a tested így reagál. Nem akkarlak meg ijeszteni az is lehet hogy gyermeket vársz . Persze ezt még ennyire korán nem lehet megmondani . - jól hallottam amit mondott.. ez..
- Felix ! Megcsaplak . Ne idegeskedj , ezzen nem kell . Minden rendben van adok pár gyógyszert , ha bármi van tudod hogy hívhatsz . Ha ezek a tünetek jelentkeznek nálad azzonal hívj ! Hányinger , hányás , gyomorgörcs , szédülés , fáradékonyság ! Bármi is jelentkezik azonnal hívj !- mondta ,bologattam csak ennyit tudtam tenni zavaromban..



















- Már nem vérzel ami teljesen rendben van , görcsölni görcsölsz még?!- kérdezte lábaim között fel nézve .
- Egy kicsit még igen de nem annyira !- ejtettem hátra fejemet.
- Ahogy látom  a társad figyelt rád az aktus során és utána is , a sebedet le kezelte.- állt fel majd húzta le kezéről a kesztyűt .
- Kérem , ne szóljon annak a kettőnek az itt történt dolgokról !- néztem rá kiskutya szemekkel.
- Számon lakat ezt te is jól tudod .- dobta ki a szemétbe a kesztyűt, majd az ajtóhoz lépett be engedte a kettő személyt kintről.
- Rendben van az öcsém Doki?!- futott mellém Noona .
- Semmi baja , nem kell aggódni ! Írok fel pár gyógyszert és vitamint amit minden nap szednie kell majd !- bólogatottam.
- Akkor amit beszéltünk , ha bármi van szólj . Szép estét vigyázzatok magatokra !- hagyta el a szobát Dr.Seo Leo kíséretében .
- Mit beszéltettek ...?

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now