- Még aludni akkarok hagyj Hyung ..- bújtam izmos mellkasába.
- Mennünk kell a vizsgálatra , ma van a cukros terhelés kicsikém . - akkor meg még jobban .. Olivia elmondta hogy pontosan mi is fog történni a vizsgálaton.. Nagyon nincsen kedvem elmenni .
- Ne akkarok menni ..- másztam Hyung-ra .
- Tudom, picur. Viszont te is jól tudod hogy nagyon fontos ez a vizsgálat. Így tudjuk végig kísérni hogy nem leszel cukorbeteg a várandósság során . - igen ezzel tisztában vagyok , csak a gondolat hogy cukros vizet kell inni..
- Ha végeztünk veszek neked fagyit, megegyeztünk ?- csikizet oldalamba.
- Neh Hyungh.. rendben .. csak engedjh el..- dobáltam magamat az ágyban .***
- Inkább menjünk haza .. kérlek Hyung ..- próbáltam a kijárat felé húzni .. csak lennék erősebb.
- Baba, már itt vagyunk nem fordulunk vissza . Gyorsan meglesz a vizsgálat és már mehetünk is fagyizni. - de én nem akkarom haza akkarok menni .. majd vissza jövünk máskor ..
- Lee Yong Bok , kérem jöjjön a vizsgálóba !- félve Hyung-ra néztem .
- Hallottad picur! Mi következünk . - nagyon nincsen kedvem hozzá .. mégis engedtem hogy maga után húzott.
- Jó napot , kérem foglaljon helyet abban a székben egy pillanat és elmagyarázom . - mosolygott ránk kedvesen a doktornő, egy pillanatra zavarba jöttem. Nem érdekel a kinézete viszont a mosolya ugyan olyan mint Hyung-nak.
- Lola néni? - meglepődve néztem Hyung-ra.
- Ő kicsoda? - kérdeztem érdeklődve.
- Ő.. a nagynénim ..- fogott homlokára.Igaz nem tudhata hogy kihez fogunk jönni hiszen én választottam orvost. Nem hittem volna hogy pont a nagynénje lesz az a nevük nem is hasonlít egymásra.
- Szóval ő az a híres omega aki elrabolta a nagy Hyunjin szívét . Örülök a találkozásnak !- lépet felém majd kezét nyújtotta , lassan elfogadtam .
- Hogy remeg a drága , ne félj nem foglak bántani téged!- húzott a szék felé .
- A vizsgálat félóra alatt meglesz , nem lesz kellemes de egy hónapban csak egyszer kell kibírnod. Mondjárt keverek neked egy adagot , megiszod utána pedig lefekszel az ágyra . - annyira nem akarom de tettem amit mondott.
- Az összeset meg kell innod . Tessék . - adta kezembe a kicsi poharat , azt hittem hogy nagyobb . Számhoz emeltem majd egyet nyeltem.. túl hirtelen volt .. érzem ahogy a torkom marja.
- Tessék, igyál!- adott egy másik poharat a kezembe , nagyon remélem hogy ez víz és nem más .
- Pár perc múlva elfog múlni a rossz íz. - simitott hátamra Hyung , fáradtan neki dőltem.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...