28.

686 59 2
                                    










- Ugye hogy kibírtad ? Akkor egy fagyi ?!- nem is tudom a cukros víz után azt hiszem nem a legjobb ötlet a fagylalt .
- Inkább menjünk haza , Hyung .. Csinálsz nekem olyan finom reggelit mint múltkor?- dőltem mellkasának majd arcára néztem .
- Melyikre gondolsz, baba? - simult keze derekamra .
- Hmm.. azt a rizses tojást .. Imádom ahogy te csinálod. - máshogy csinálja mint a nővérem.. persze ezt Olivia-nak nem vallottam be . Őszintén félek hogyan reagálna rá..
~ Igen .. a házamban él.. én vagyok a jogos tulajdonosa ..~ ez a hang , anyáé ..
- Hyung .. - bújtam remegve mellkasába .
- Shh .. lassan megfordulunk és megvárjuk még elmegy ..- húzta fejemre kapucnimat.
- Nyugodj meg , nem szabad idegeskedned ..- kezdte el lágyan masszírozni hátamat .
~ Nem érdekel hogyan de tüntesse el azokat a házból.. Igen .. igen ez jól hangzik.. Sérüljenek meg ! Viszlát !! Az lenne a legjobb ha az összes ott halna meg főleg.. ~ Hyung hirtelen füllemnek nyomta kezeit , azt hiszem eleget hallottam.












- Menjünk haza , kicsi !- vette el kezét füllemről majd hasamra tette .
- Rendben menjünk ..- dőltem vállának .. amint haza értem azt hiszem újból ágynak fogok esni . Túl sok volt ez a mai nap.. pedig még el se kezdődött.. Nem akkarok ezt az egészet békésen szeretnék élni a családommal.
- Mit szónál hozzá ha egy ideig a szüleimnél lennénk?- segített be az autóba .. nem is tudom akkor ki fog vigyázni a testvéreimre..
- Ezt először Olivia-val szeretném megbeszélni..- simitottam arcára . Elkapta kezemet s csókot lehelt tenyerembe .
- Át beszéltem már vele , tudom hogy nem szereted amikor a hátad mögött cselekszünk.. Viszont értsd meg hogy ezt érted tesszük , kicsi !- szorította meg erősen kezemet.
- Nem akkarom hogy bajod essen.. se a babának. Ott nyugton lehetsz amíg az egész ügy megoldódik.- engedte el kezemet majd beült mellém .. milyen ügy?
- Van valami amit elrejtettek előlem ?- fordultam felé .
- Van , viszont csak akkor fogom elmondani ha minden rendben lesz !- nézet el rólam .. hm nem tetszik ez nekem .
- Akkor mehetünk hozzánk?- aprót bólintottam, úgy se lesz más választásom hiszen már nélkülem elrendeztek mindent.








...







- Felix ! Örülök hogy újra látlak ! Jól vagy milyen volt a vizsgálat ?!- ölelt erősen magához Hyung anyukája , vissza öleltem. Amíg a kórházban voltam elég közel kerültünk egymáshoz .. ő tényleg olyan mint egy igazi anya .
- Rossz .. még mindig benne van a számában az íze ..- és ezt még annyiszor át kell majd még élnem .
- Tudom , drágám ! Velem is ugyan ez volt .. Hyunjin szólt hogy itt maradtok egy ideg, elő készítettem nektek szobát. Viszont előtte gyertek és reggelizünk !- karolta át kezemet majd magával vitt. Hyung még kint maradt a kocsiból kipakolni .. ő most tényleg helyettem döntőt.. már össze volt pakolva a cuccunk.
- Felix ! - rohant felém Yuji .
- Milyen jó újra látni !! Na és már ott van a kicsi pocak!! Imádnivaló.. Huh de várom hogy végre itt legyen a kis cuki !!- hajolt hirtelen hasamhoz .. ez annyira zavarbaejtő.
- Yuji , zavarba hozod szegényt . Készülj nem mész dolgozni? - húzott arrébb Hyung anyukája .
- Az volt .. de végül beteget jelentettem hogy többet legyél Felix-el !!- kapott másik kezem után .
- Álljatok le mindketten ! Felix az enyém senki másé .. másrészt még nem evett semmit .. szóval . - karolt hirtelen oldalamra Hyung .. megmentő.
- Jól van... Gonosz vagy .. nem csak a tiéd.. ugye Felix ?!- nézet rám öröm Yuji , nem tudom most mit kellene reagálnom..

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now