4 nappal később:
- Hyung ..! Biztosan jól nézek ki ?! Lehet hogy inkább a másik ruhát kellett volna fel vennem..- simitottam végig remegő kezekkel a kabátom.
- Felix ! Nyugodj meg , elbűvölően nézel ki ! Gyönyörű vagy !- csókolt homlokomra , mintha mágikus erővel rendelkezne .
- Tetszeni fogok nekik ?!- kérdeztem idegesen , Hyung lágyan végig simitott arcomon majd megfogta kezemet.
- Imádni fognak , édesem ! Gyere menjünk , jobb hamarabb túl esni nem igaz?!- kérdezte , aprót bólintottam majd elindultunk. Olyan érzésem van jelenleg mintha bármelyik pillanatban kiszaladhatna a föld alólam.. ha nem lenne mellettem Hyung talán meg is történe.
- Melletted vagyok , szólj ha rosszul érzed magad !- álltunk meg az ajtóban , Hyung még egyszer felém fordult és szájon csókolt.
- Itt vagyunk ! - nyitotta ki az ajtót majd rögtön beljebb is tolt.Pár pillanatal később hatalmas trapolást lehetett hallani, majd Hyunjin egész családja állt előttünk. Reflex vagy nem tudom micsoda de rögtön az alfa mögé bújtam . Csak a fejem látszódik ki a válla mögül.
- Ő az ?!- kérdezte valószínűleg Hyunjin anyukája, pajzsom csak bólintott egyet .
- Istenem hogy mennyire imádnivaló ! Gyere ki nyugodtan nem fogunk megenni !- ebben én nem vagyok azért annyira biztos. Hyunjin egy pillanatra hátra nézet azzal a gyönyörű mosolyával . Végig simitottam hasamon majd nagy levegőt vettem és kiléptem .
- Hadd mutassam be a páromat , Lee Felix !- fogott kezemre Hyung majd szajához emelte s apró csókot lehelt ujjaimra.
- Miért nem szóltál hamarabb , legalább nekem .. - lépet kicsit közelebb hozzánk egy fiatal nő , valószínűleg ő a nővére.
- Nem volt időm .. - igazából biztosan lett volna ideje , valószínűleg miattam nem szólt a családjának.. Azt hihette hogy ezzel felfog zaklatni.- Jó jó , hagyjátok ezt abba .. Gyertek beljebb készültem ebédel !- még egyszer rá néztem a mellettem lévő személyre , bátorítan előre bököt fejével.
- Azt hiszem kicsit túl sok mindent készítettél anya ..- igaza van az asztalon már egy üres hely sincsen . Pedig nem kicsi az említett tárgy ..
- Lehetséges hogy kicsit sok , de majd visztek belőle. Na de üljetek le !- Hyung kihúzta nekem a széket majd be is tolta , mintha egy filmben lennék..
- Milyen úriember itt valaki !!- ült le velem szemben Hyunjin nővére..
- Most legyen elég.. Hagy a testvéredet. - kapott egy taslit a fejére.. a szemeim közel álltak ahhoz hogy kiessenek..
- Felix , egyél ! Már nem csak magadra kell figyelned !- nyomta a számba a rizsel és tojással megtömött kanalat .. még hogy együtt..
- Nem csak magára ?!- kérdezték egyszerre a női tagok .
- Felix várandós !- köszi Hyung hogy legalább meg vártad hogy lenyelem az ételt . Hyung nővére viszont nagyon viccesen néz ki , a szája tátva a kanala pedig ki eset a kezéből.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...