7.

1.4K 92 1
                                    







- Hey ! Ne sírj Felix! Próbálj jobban vissza emlékezni a történtekre , kevés az amit elmondtál.. Ne haragudj de buta vagy, tudom hogy nem ezt kellene mondanom. Viszont én is tudom és te is hogy az alkoholt egyáltalán nem bírod .. Miért ittál.. az okot nem mondtad még el !- törölte óvatosan meg könnyes szememet Olivia. Szipogtam még párat majd össze szedtem magmat.
- Sok volt számomra az elmúlt napok eseménye , te is jól tudod hogy én nem vagyok ehhez hozzá szokva .. Most hogy apa meghalt minden rám terhelődik .. Nem lenne vele semmi problémám .. de anya ő minden lépésemnél ott van és próbál hátba szúrni ,a kicsiket se tudom így megvédeni..- temetem arcomat kezembe, a nővérem csak erősen magához ölelt .
- Ne aggódj ! Itt vagyok már majd megoldjuk ezt valahogy !- tolt el magától majd arcomra csókolt.
- Menj mosd meg az arcodat aztán menjünk fel a kicsikhez , nemsokára fel fognak ébredni ..- bólintottam , el sietem a fürdőbe majd meg mostam az arcomat.











Istenem mennyire nyúzott az arcom nem csoda hogy ennyire aggódik mindeki. Nem számít majd ki alszom magamat és jobb lesz . Mosolyt erőltetem magamra majd Olivia-val együtt fel sietünk az ikrek szobájába . Már éppen ébredeztek , pont jókor értünk még be . Nem értem hogy a nővérem hogy tudja megjósolni a gyerekek ébredését . Valószínűleg az az oka hogy már anya .
- Hyung!!- kiáltott fel Olie majd ki pattanva az ágyból felém futott.
- Itt vagy , tényleg itt vagy !- sírt fel most a húgom .
- Miért ne lennék itt ! Kis buták ! Na gyertek itt az ideje vacsorázni !- amint elhagyta a mondat a számat mond két gyerek hasa akkorát korant. Olivia és én csak hangosan elnevetük magunkat.
- Te is velünk eszel ? - kérdezte Lulu csillogó szemekkel.
- Természetesen ! - álltam fel kézen fogtam a két kicsit majd indultam az ebédlőbe.







...









Ez nem lehet nem történhetett meg .. a szívem majd ki esik a helyéről .. Az amit álmodtam hogy ..ő és én .. lefeküdtünk . Nem egyszerűen lehetetlen nem volt nyom hogy történt volna e bármi .. Istenem ..
- Jól vagy ? Furcsa hangokat hallottam !- szaladt be a szobába Olivia majd fel oltotta a lámpát.. Szólhatna mielőtt hirtelen az éjszaka közepén kapcsol villanyt ..ki ég a szemem.
- Megint sírsz ?! Rosszat álmodtál ?!-  sietett mellém majd fejemre fogott.
- Istenem te lázas vagy , nagyon magas lázad van ! Várj egy picit hozok fel gyógyszert , nincs itthon anya szóval ne aggódj ! Ne kellj fel addig!-  sietett ki a szobából Olivia .. ha nincsen itthon anya akkor mégis hol a fenében lehet . Aggódom miatta mi van ha baja esett.. nem jövünk ki jól de mégis az édesanyám. Nagy nehezen próbáltam fel ülni ki kell mennem a mosdóba , képtelen vagyok felkelni.















- Mondtam hogy ne kellj ki az ágyból !- rosszalló hangal szólt felém a nővérem ..mennyire anyáskodo.
- Pisilni kell !- mondtam nehezen .
- Szólok Leo-nak ! - mondta mire megfogtam a kezét , nem szorulók a segítségére . Amúgy de akkarom ezzel Leo-t zavarni az éjszaka közepén .
- Ne szólj neki ! Segíts felállni és elkísérni a mosdóba onnantól rendben leszek !- erőltetem mosolyt arcomra . Megrázta a fejét de segített . Nagy nehezen talpra állított majd az ajtóhoz kísért , mennyire nehéznek érzem most az egész testemet. Alig bírom megtartani , ha nem lenne itt nem hinném hogy képes lennék sokáig állva maradni .
- Bármi olyat is hallok ami arra utal hogy rosszul vagy akkor be megyek ! Érted ?!- kérdezte ujját arcomba nyomva , bólintottam majd nagy nehezen be zártam magam mögött az ajtót.













- Olivia !- kiáltottam ki mire rögtön be nyitott a fürdőbe .
- Mi az rosszul vagy ? Baj van , fáj valamid?!- kérdezte miközben szememből egyfolytában folyt a könny.
Hasamat erősen fogtam , nagyon fáj .. valami meleg végig folyik a lábamon . Az előbb ahogy álltam fel olyan szinten erős fájdalom nyílalt az alhasamba amit még ezelőtt soha nem éreztem .
- Felix!! Te vérzel..- futót felém a nővérem , a lábaim most adták fel munkájuk . A földre zuhantam most már nemcsak a hasam hanem a lábam is fáj ..
- Nem érdekel akkarod vagy nem de hívom Leo-t és az orvost is .- emelt fel a padlóról a nővérem , ez annyira megalázó..

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now