- Ahm.. mé.. mélyebb.. méhh..- annyira elképesztő ez az érzés minden egyes alkalommal amikor bennem van .
- Ne .. ne mozogj..- szorított hirtelen csípőmre Hyung..
- Neh.. kérlek csak mozogj.. könyörgöm..- sírtam fel mint egy kisgyerek.
- Shh ! Felix ne sírj !!- törölte ki egyből könnyeim.
- Azt.. azt .. azt mondtad hogy ne mozogjak.. - szipogtam párat .
- Azért mondtam mer olyan erővel lovagolsz rajtam hogy félek eltávolítod helyéről a farkam..- nyomot lágy csókot szám szélére.
- Azért mert jó érzés.. tényleg elvennéd tőlem ezt..- markolatam mellébe.
- Ahh..- ő most komolyan.. komolyan..
- Meg akkarlak dugni..- istenem ezt most miért mondtam.. Egyáltalán nem gondolom ezt csak kiszaladt a számon.
- Felix?! Azt mondtad hogy bennem akkarsz lenni!?- ez az ő szájából még jobban zavarbaejtőb.
- Azt.. de nem gondoltam komolyan.. csak az a hang annyira meglepett. Nem hittem volna hogy képes vagy ilyet..- hirtelen lökött hatalmasat.. egy pillanatra a szemeim fent is akadtak.- Mit tennél velem ha megdugnál?!- újabb lökés. Teljesen elment az esze, miért csinálja ezt velem..
- Énh.. - újabb..
- Imádnivaló a zavarod . Vésd az eszedbe hogy neked még azt is megengedném ..- azt hiszem teljesen meg hülyült.
- Hyung-ahhh..- nem bírom tovább.. elsültem újból..
- Zsinórban a harmadik..- simitott végig gömbölyödő hasamon .
- A kicsi jól van ? - úgy érzem hogy minden rendben van vele.
- Igenh.. - borultam fáradtan Hyung mellkasára ..
- Egyetlen szerelmem .- csókolt újból homlokomra.2 héttel később:
- Szóval hogy érzed magad?!- utálom ezt a hideg cuccot..azt hiszem ezt soha nem lehet megszokni.
- Az utóbbi napokban újra előjött a hányinger néha a hányás is.. Félek hogy talán a kicsinek van valami baja..- néztem fel szerelmemre . Az autós eset óta furcsán érzem magam és ezt Hyung is észre vette. Egymással vagyunk folyton de nincs semmi egyéb..
- Ahogy látom minden rendben van a babával egészséges és.. - istenem valami baja van .. biztos hogy történt valami..
- Mi a baj a kicsi ?!- szorított erősebben kezemre Hyung .
- Őszinte leszek .. Az eddigi pályafutásom alatt még soha nem észleltem ilyet.. A terhes nők/ férfiak 99,9% képtelen arra ami jelenleg veled történik. Eddig csak könyvekben olvastam de nem hittem hogy valaha az életben.. - beteg vagyok ?! Nem értem miért nem képes egyből elmondani hogy mi történt..
- Felix .. Egy újabb magzat növekszik benned .. tudom lehetetlennek tűnik de létezik olyan hogy terhesség alatt teherbe lehet esni . - ezt most biztos csak félre hallottam..
- Meg ismételné újra..- remegett meg Hyunjin hangja..
- Kettő gyermeket vársz Felix..- egyszerűen lehetetlen amit mond ..
- Fogd a fejét.. elfog ájulni. - a legkönnyebb megoldás..
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...