12.

1.1K 89 3
                                    










- Köszönöm a vendéglátást ! Jól éreztem magamat!- kevés idő jutott most számunkra.
- Bármikor jöhetsz amikor szeretnél! Gyertek törpök hagyjuk most őket beszélgetni!- köszi Noona , legalább ennyi időm hadd legyen vele.. ha már gyerekként csupaszon látott.. Nem mintha a mostani más lenne hiszen a gyermeket hordom szívem alatt.. Remélem nem csalódott abban a látványban amit mutattam neki ..
- Babóca! Nem tudom mi jár abba a kicsi agyadba , de tudom hogy nem jó. Ne agyalj értelmetlen dolgokon . Holnap látlak !- nyomot egy hirtelen csókot ajkamra majd be pattant a taxiba ami nem sokkal ezelőtt ért ide.. nem is tudtam reagálni rendesen arra amit tett.















- Te meg mit állsz itt kint?! Miért ilyen ocsmány a színed !! Takarodj be a házba!!- ő mégis miért jött haza , mindene megvan, minek kellett vissza jönnie .. A testvéreim így is rossz idegállapotban vannak apa halála anya kirohanásai .. Jó volt az a pár hét .. szeretem de most a hátam közepére se kívánom őt.. Be mentem a házba de nem azért mert ő azt mondta .
- Elment a her...- sietett ki mosolyogva Olivia. Amint meg látta anyát mellettem arca rögtön elsötétedet .
- Miért jöttél vissza " anya " ?!- sietett mellém a Noona majd magához húzott.
- Mi jogon kérdezel ilyet tőlem? Az anyád vagyok.- lépet felénk, Olivia férje védve ellénk lépet .
- Az én házam akkor jövök ide amikor akkarok . Ja igen , Jeon ide fog költözni velem .- ne csak őt ne az a férfi..


















- Hát sajnos ezt rosszul tudod kedves édesanyám . A ház nem a te neveden van hanem Felix néven . Szóval se jogod se semmis nincs a házzal se mással !!- anya keze láthatóan remegni kezdett a dühtől .
- Blöffölsz!!- vágta le magát a kanapéra anya .
- Azt csak hiszed ! Édesem kérlek hozd ide a végrendeletett !- csókolt férje nyakára .
- Milyen végrendeletett ?!- a felesége volt apának és nem tudja hogy van végrendelete?!
- A férjed volt akit állítólag szeretél és halála napjáig vele voltál! Komolyan nem tudsz egy ilyen mindennapi dologról?! Ez szégyenletes !- fintorodot el mellettem Olivia, nemsokára én is el fogok de nem ettől.. érzem hogy a gyomrom tartalma nemsokára vissza fog köszöni.
- Ne beszélj velem így ! - pattant fel a kanapéról idegesen anya .

















- Úgy beszélek veled ahogy akarok! Itt hagytál bennünket nem egyszer.. apa mindig vissza engedett magához ahányszor hibát követél el.. és te hogy háláltad meg.. sehogy ..- lépet el mellőlem Olivia ..ennek nem lesz jó vége . A gyerekek a konyhába vannak és így is többet hallanak mint amit kellene.
- Miért nem tudsz olyan lenni mint amikor gyerekek voltunk?! Még is mi a fene változott?! Miért fordulatál ki magadból?!- ért anya elé Olivia .
- Az ott.. melletted.. az ő hibája .. jobb lett volna ha meg se született volna ..- ordította szemembe nézve . Majd olyan történt ami még soha az életben nem .. A nővérem felpofozta anyát .. a lábaim feladták magukat.. ez miattam történt..

Maffiába csöppentemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang