~ Hol a fenében van ? ~ Olivia pár perce hívott fel és az ő hangja az amit azóta hallgatok..
- Hey ! Felix .. baj van ? - lépet mellém Hyung anyukája .. megráztam a fejem .
- Hyunjin ! Gyere ide ide valami nincsen rendben vele ..- velem minden rendben van . A családom miatt aggódok most tudom hogy anya bármire képes .
- Mi a baj , kicsi ?- simitott vállamra Hyung . Kezébe adtam a telefonom , füléhez tette . Arca ugyan olyan volt mint az enyém , pár pillanatig még hallgatta majd kinyomta a telefont.
- Felix .. ez ..- tudom jól .
- Haza kell mennem ..! Nekem kell figyelnem rájuk , nem hagyhatom egyedül őket .- indultam az előszoba felé.
- Rád ki fog vigyázni?! Főleg így?! - sietett utánam .
- Nem tudom .. láttad hogy nincs más rajtam kívül.. értsd meg kérlek!- fordultam felé , Hyung családja végig követet minket..
- Történt valami , édesem ?- lépet közelebb Hyung anyukája.
- Semmi . Ne haragudjanak de nekem most mennem kell !- néztem rájuk bocsánatkérően .
- Veled megyek , Felix !- kapta fel kabátját Hyunjin .
- Vigyázz rá , fiam !- szólt utánunk az apukája ....
- Menj el kérlek !- álltam anya elé , félek annyira félek hogy valami baj fog történni ..
- Most persze haza húzod a pofád ..- lépett közelebb felém , Hyung rögtön elém lépett védekezően .
- Ez meg mégis ki a fene ? - szűrte ki fogai közül.
- Hyung ne ..- remegett meg hangom , nem szeretném hogy anya bármit is tudjon rólam .
- Mit ne ? Mégis mit rejtegetsz a saját anyád elől?!- nézet át Hyunjin válla felett.
- Menj el ! Nincsen helyed már ebben a házban !!- húzta el előlem Olivia anyát .
- Vedd le rólam a kezdet ! Jogom van itt lenni hiszen itt éltem amíg ti ki nem rúgtattok innen . - ez nem teljesen igaz .
- Asszonyom , kérem hagyja el a házat !- lépet be a házba Leo és a többiekel .
- Már megint te.. te kis cseléd..- ne használja rá ezt a szót.
- Hagyja el a házat !- indultak meg anya felé .
- Nincsen jogod kitenni a házamból !- kezdet hátrálni anya .- De igen van ! A főnököm nem maga hanem Mr . Felix , parancsot kaptam . Most menjen el vagy ..- vették körbe anyát .
- Kinek vagy a főnöke ? - fordult hátra Hyunjin . Nem akkartam ennyire hamar beavatni ebbe az egészbe.
- Majd .. majd elmondom !- súgtam fülébe .
- Ezt .. ezt még nagyon megfogod bánni te kis korcs !!- nézet mélyen a szemembe.
- Amíg én itt vagyok egy újjal sem fog hozzá nyúlni !- indult el felé Hyung.
- Jól mondtad ! Amíg itt vagy .. tehát nemsokáig .
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...