39.

447 40 0
                                    

Olivia szemszöge:

- Hyunjin..ezt nem szabad megnéznie Felix-nek érted ? - most biztosan nem szabad látnia ilyen állapotban.
- Szerinted én meg mutatnám neki ? Basszus szerintem az se volt jó hogy én láttam.. Mit fogunk csinálni?- inkább én mit csinálok ..? Megígértem Felix-nek hogy nem fogom a szerelmét ebbe a családi problémámba még jobban bele rángatni.
- Majd én megoldom ezzen ne törd a fejed .. Most az első az hogy az amit tudsz egyáltalán ne említsd . Ismered jól tudod hogy a legkisebb dologból is rájön bármire. - miért kell ennyire tudálékosnak lennie ennek a gyereknek.
- Bízz bennem ha rajtam múlik semmit nem tud meg. Viszont azt nem fogom hogy ezt te egyedül csináld.. A gyerekeid és a férjed is itt van és fontos vagy nekik. Szerintem lassan és elő vigyázatosan vigyük ezt végig együtt. - talán igaza van ..
- Most zárjuk le ezt a témát mert a kis tigris azt hiszem már ébren is van . Tudom tegyünk úgy mintha semmi nem lenne .. Ha mégis kérdez valamit akkor szerintem az a legjobb ha azt mondjuk... - remélem tényleg nem jön rá semmire.. ha mégis valami jó ürügy kell.

Felix szemszöge '

Valami most történik a hátam mögött.. érzem hogy valamit titkol a nővérem és Hyung.
- Hyunjin ..- tudom hogy ideges lesz mert igazából szavamat adtam hogy nem fogom más dolgában bele ütni az orrom . Azonban most azt érzem ez rám is igazán tartozni fog ..
- Mond , mi a baj ? - ahogy közeledik a babák születése egyre többször aggódik amikor hirtelen szólok hozzá hatás szünettel.
- Semmi csak egyszerűen így érzem valamit ti ketten elrejtettek előlem .. szóval halljam ..- biztos valami hír van a kameráról ... Azóta kérem mióta itthon vagyok én is hogy hadd nézem meg . Valószínű tényleg van rajta valami olyan tartalom ami választ add apa .. apa halálára.
- Már megint ,drágám ? Na és most mi jár pontosan az eszedbe? - az a mosoly basszus már biztos vagyok benne hogy valamit elhallgatnak .
- Azt hogy valami van a kamerán ami otthon volt .. olyan tartalommal hogy nem akarjátok elmondani nekem . Ettől viszont én jobban aggódom és agyalok .. - csak kezdjen végre beszélni ..
- Hallod ezt Oli? Komolyan a te öcséd , miből van ő ??- nem igazán értem hogy most mi is történik, őszintén nem erre a reakcióra számítottam.

- Szóval rá jött?- lépet be a konyhába Oli egy nagy dobozzal.
- Mondtam neked hogy ez lesz .. Basszus neked miért kell annyira béna arcodnak lenni ..- végképp nem értem hogy mi a fene történik most .
- Hmm.. Baj van az arcomal, édes? - hajolt egyenesen arcomba mint egy gyerek .
- Tökéletes az arcod mint mindig , baba . Azonban most mire is jöttem rá ? Mert tudom hogy valamire igen csak nem hogy mire ?- a zsenik se tudhatnak mindent ám.
- Ha képes vagy még egy kicsit várni úgy is rá fogsz jönni ..- na ezt velem nem fogják játszani.
- Most akkarom hallani vagy ideges leszek.. - ez nem ér, kíváncsi vagyok .
- ... Veled nagyon, nagyon nehéz.. - csapata homlokára a kezét Oli, ehh ez biztosan fájdalmas volt.
- Meglepetés partit akartunk csinálni mielőtt be mentek a kórházba..- nem hittem volna hogy ..
- Miattunk ? - most mégis miért sírok..
- Hyunjin, vidd el addig fagyizni amíg minden készen áll!!- mint egy parancsnok.
- Igenis!- bár nem tudom kik lesznek ezzen a partin hiszen nincsen sok barátom és ebből is egy tud a babákról.

***

- Sajnálom hogy ennyire tudálékos vagyok de nem tehetek róla.. Őszintén én azt hittem valamit találtatok a kamerán.. Viszont Oli momdta hogy végül nem is ment el érte szóval.. Tényleg sajnálom hogy ilyen sokszor ...- egy szó nélkül a fagyiba nyomta arcomat.. basszus ez most őszintén mire volt jó.
- Ne nézz rám így.. Vörös volt az arcod kellett neki egy kis hűvös. - ahh egyszerűen nem lehet rá haragudni.. Főleg hogy kiélvezi a magasságát velem szemben .. komolyan az ahogyan " le nézz rám " olyan zavarbaejtő de egyszerre elképesztően jó érzés.
- Az egész a te hibád.. kell neked ilyen magasnak lenni . - soha többé nem hozok fel neki ilyen témát a végén úgyis én fogok rosszul kijönni.
- Nem lepődtem meg amikor rá jöttél hogy valamit tervezünk. Jól ismerlek már és a nővéred előre figyelmeztetett hogy vigyázzak ez lesz . Szerettük volna ha van egy délután ami arról szól hogy mindenki egy helyen van , beszélgetnek és boldogok. Ezzel nem azt mondom hogy egyébként mindenki felett szürke felhő van. Őszintén , mindenki ideges miattad a kicsik miatt.. - tudom hogy aggódnak mert ilyen helyzetben ez normális.
- Nem akkartam erőltetni de kíváncsi vagyok és most se tudok igazán semmit csak hogy parti lesz . Kik lesznek ott ? Mit fogunk csinálni? Nincsen sok barátom és közülük is csak egy tud a babákról .. szóval igen még most is ezer kérdésem van. - az utolsó amire igazán érdekel a válasz .
- Majd megtudod , baba . Edd meg szépen a fagyit aztán irány vissza , bár nem baj ha kicsit késünk. - azt tudom hogy neki a védjegye már a késes.. Erről eszembe jutott az első találkozásunk akkor is éppen a saját megnyitójáról késett..

Maffiába csöppentemWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu