15.

1K 73 0
                                    













4 nappal később:

Hyunjin szemszöge:












- Tényleg ennyire számít neked az a kis omega?!- nem egyáltalán nem számít azért vagyok mellette éjjel- nappal.
- Minek teszel fel ilyen idióta kérdést ha tudod rá a választ?!- nem is értem minek veszem fel a telefont .. úgy is tudom mit fog mondani.. Olyan idióta vagy felcsináltál egy omegát a jövődre pedig nem is gondoltál...
- Tényleg ennyire fontos számodra ? A gyerek miatta aki a tiéd vagy a fiú miatt?!- mindkettő és igen ezt pont én mondom , aki mindig is azt mondta hogy nem fog elköteleződni.. változik az idő . Biztos hogy ez az pici érdeme..
- Egyébként jól van ? A múltkor eléggé idegesen hívtál fel ..- el is felejtettem hogy amikor Felix nővére jövőt Bangchan-al volt megbeszélés.. igen eléggé ideges voltam és be kell vallanom féltem..
- Haza engedték én pedig mellette vagyok , képes már mozogni de sem én sem a nővérem nem engedjük egyedül mászkálni.- mindenhová egyedül akar menni .. Tudom hogy engednem kell de nem most hiszem egyedül képtelen megállni hosszabb ideig..
- Attól eltekintve hogy késnek a munkaid miatta .. meg akkarom ismerni..- ez is csoda ..















Felix szemszöge :















- Kezdem azt érezni hogy Hyunjin lassan már velünk él. - hát igen nekem is ez az érzésem, de őszintén nem bánom .. Inkább úgy fogalmaznék hogy az egyik felem nem bánja , hiszem mégis velem van egész nap .. Haza is alig megy lassan úgy érezni hogy ...
- Felix nekem mos vissza kell mennem a mű terembe .. Tudod hogy maradnék de fontos befejezni a munkáimat..- szaladt be a szobába Hyung kócos össze kötött hajal.. annyira.. szexy..
- Ha bármi van kérlek értesít Olivia !!- nővérem felé fordult majd kezét homlokának szögezte .
- Ahogy parancsolja.. - hatalmas nevetéssben töltünk ki mindhárman .. Imádom azt hogy ennyire kevés idő alatt mi hárman mennyire szoros kapcsolatunk lett .
- Este vagy éjszaka jövök . A teló nálam lesz , tényleg ha bármi van rögtön írjatok .- bólintottunk . Hyung mellém sietett majd egy gyors csókot lehelt homlokomra S mint egy villám úgy tűnt el a házból .




















- Tudom hogy nem akarod hogy az egészről tudják vagy hogy a családunk bele keveredjen .. Viszont mi lessz a bandával ?! Eléjük kellene állnod.. Ott legyek veled ..- nem.. nem .. Ennél jobban nem akkarom ebbe az egészbe bele kavarni sem őt sem mást . Attól hogy mi vagyunk a ' jó fiúk ' némelyikük kezéhez így is vér tapad .
- Nem kell megoldom ! Holnapra össze szedem magamat , most viszont palacsintára vágyók epres fagyival!!!- másztam ki lassan az ágy szélére .
- Lassan ! Segítek , tudom hogy minél előbb helyre akarsz jönni .. viszont fogad el azt hogy idő kell .. A testedről van szó és a gyermekedről. Nem akarlak meg ijeszteni csak szeretném hogy tisztában legyél azzal hogy miket szabad és miket nem szabad csinálnod .- értem én csak .. az utóbbi időben nem is foglalkoztam " apa " vállalkozásával..

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now