2 hét telt el Dr. Seo látogatása óta és majdnem minden tünet jelentkezett azóta, nem tudom hogy mi a bajom. Mert jó hogy ezeket felsorolta csak azt nem mondta hogy minek a tünete .. Tegnap este írtam neki amikor már annyira szarul éreztem magamat .. Ma fogok be menni a rendelőbe , valahogy meg próbálom a többiek aggodalmát semmibe venni .. Vagyis azt hogy azóta az este óta mindenhová is alig engednek el . Hétfőn még a kórházba is be akkartak vinni, aznap tényleg semmilyen étel nem maradt meg bennem . Szóval tegnap mondtam a nővéremnek hogy el megyek orvoshoz , persze rögtön el akart kísérni.. örülök hogy ott van a férje és a gyerekei mert legalább most tudok rájuk hagyatkozni .. Anya .. őt szerintem az se érdekelné ha előtte halnánk meg , az unokái se érdekli. Noona egyébként múlthéten elküldte itthonról , látni kellett volna akkor az arcát..
Persze pár perccel később már két bőröndel állt a bejárati ajtónál , valószínűleg amúgy is el akkart menni itthonról.. Szóval most kicsit könnyebb mindenkinek is , vagyis nem teljesen . Az ikrek kicsit nehezen viselik hogy nincs itthon az anyjuk , így hogy apa nem is olyan régen halt meg.. a temetése három napja volt .. Én és a testvéreim is nehezen viseltük .. hiszem apa mindegyik gyereke mellett ott volt , fáj hogy már nincsen mellettem . Nehéz így megküzdenie a problémákkal de persze ilyenkor is akad segítő kéz .. Noona vagy Leo ők mindig segítenek nekem ha kell ha nem kell ..
- Akkor ma el megyek az orvoshoz , Noona el tudsz menni addig bevásárolni ?!- kérdeztem testvéremtől , miközben már kabátomat húztam magamra.
- Persze , majd szólj ha végeztél és hogy mi volt ! Leo te pedig vigyázz rá !- mutatót a mellettem lévő személyre , mintha gyerek lennék ....
- Gyermeket vársz Felix!- fagytam le ,Dr. Seo csak mosolyogva jelentette be a hírt . Persze a mosolya rögtön le fagyott ahogy arcomra pillantott . Hasamról a hideg gélt le törölte majd segített felülni az ágyon .
- Jól vagy ?! - kérdezte , óvatosan rá néztem majd megráztam a fejemet .
- Nem tudom hogy hogyan is érzek , vagyis tudom hogy mivel már itt van nincs semmi és senki akinek engedném hogy elszakítsa tőlem.. Bánt az hogy ennyire figyelmetlen voltam .. fiatal vagyok még.. apja se lesz a gyermekemnek !- temetem fejemet kezembe .
- Nyugodj meg ,Felix! Rendben lesz minden . A családod biztosan melletted fog állni , nálad jobb szülőt nem is kaphatna a gyermek ! Én is itt vagyok jól tudod ! Bármi is legyen szólj és segítek , tanács akkor is ! - simitott hátamra , hálásan rá pillantottam .- Írok fel még pár vitamint , nagyon kell figyelmed most magadra ! Rendesen kell étkezned és a stresszt el kell hagynod , az elején nagyobb esélye van annak hogy elmegy ! - rezentem össze , igaz kevés az az idő amióta tudok a bennem lévő növekvő személyről . Viszont most már nem akkarom elengedni , ő az enyém .
- Ez nem fog bekövetkezni , ha követed azokat amiket most mondok !- bólintottam és újra minden figyelmemet az orvosomnak szenteltem .
- Az egyik ismerősöm omega férfikat kísér végig a terhesség során , meg foglak említeni . Valószínűleg holnap vagy holnapután fel fogja venni veled a kapcsolatot . Bíz benne mert nagyon jó orvos , az ő kezei között rendben leszel . Persze én is végig itt leszek a szükségesed lesz rám . - bólogatam , majd még lapos hasamra simult kezem .
- Tessék itt az első kép a gyermekedről , ez pedig itt a lista hogy mit szabad és mit nem . Na és a receptek a vitaminoknak !- nyomta kezembe a temérdek papírt , Seo .
- Mára ennyi is lenne ! Holnap majd értesítelek a fejleményekről !- állt föl a székből mire követem . Kikísért az ajtóig majd el köszöntünk .A rendelőből már kifelé tartok a kocsihoz , istenem az a picike pont a képen a gyermekem . Annyira boldog vagyok , persze a következő probléma hogy a többiekel hogyan közöljem . Nem tudom hogyan fognak reagálni ami nem kicsit aggaszt..
Kiesett kezemből az ultrahangos kép , rögtön érte nyúltam de valaki hamarabb fel vette mint én .
- Kö- köszönöm !- néztem a felém magasodo embere , ő az.. akivel az éjszakát együtt töltöttem .
- Szia , Pici ! Mindehol kerestelek már !- nyomta kezembe óvatosan a képet .. arcom rögtön pírbe borult.
- En-engem !- visszatérő dadogás , a képet lassan el vettem és magamhoz szorítottam .
- Ki mást ! Azóta hogy találkoztam veled képtelen vagyok másra gondolni csak rád .. a művészetben is már csak te köszönsz vissza rám !- simitott arcomra , az érintése amit lassan három hete nem éreztem .. Alig ismerem de úgy érzem ő a másik felém .. a gyermekem apja .
- Felix ő kicsoda ?!- sietett mellém Leo , tudja mikor nem olyan alkalmas ..
- Ő .. - néztem az előttem lévő személyre , szikrázó szemekkel figyeli Leo-t .
- Az alfája vagyok , a gyermeke apja !- nyeltem félre , csak egy pillanatig volt nála a kép..mégis ..
- Felix ...- Leo hangja annyira más lett , óvatosan rá néztem ..
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...