16.

993 72 1
                                    














- Elnézést hogy az utóbbi pár napban így elhanyagoltalak beneteket ..- sétáltam a többiek elé Leo segítségével . Könnyebben tudok már mozogni persze Olivia-t így is nehezen tudtam le hámozni magamról. Hyung így se tud semmit rólam és arról hogy " mivel foglalkozom " . Örülök hogy most elvan foglalva a kiállításának szánt szobrokkal.. Így ígéretét sajnos nem tudja megtartani de minden este felhív és majdhogynem órákat beszél velem . Néha kicsit furcsa hogy mennyire bensőségesen tud velem beszélni , mintha évek óta ismernénk egymást . Megrémiszt , hiszen olyan gyorsan történik minden , lehetséges hogy úgyan olyan gyorsasággal is fog romba dőlni.
- Jól vagy ? Hallottuk kórházba voltál?!- szólalt meg hirtelen , Liu .
- Semmi bajom , kicsit megviselt apám halála . Tudom beneteket is hiszen mind közel álltatok hozzá és a családomhoz. Köszönöm hogy végig ki miálltatok mellettünk !- hajoltam meg kicsit , amennyire testem engedte .
- Azért remélem főnök nem a búcsú miatt mondod ezt !!- nevete el magát mindenki , bele értve én is .
- Erről szó sincs ! Szeretném a csapatot még jobban közelebb hozni egymáshoz !!- ültem le a többiek közé.
- Igaz az hogy jó anyád megint itt hagyott titeket .. és megint hozta magával azt a...- bólintottam.
















Jól ismerik már a háttér story-t a családunkról , vagyis inkább anyám történetét.
- Soha nem értettem apád miért maradt végig mellette ha tudta az utóbbi pár évben milyen volt .. Persze a főnököt ismerve tudtuk hogy bármit is mondunk nem tudjuk le beszélni ..- apám mindig is ilyen volt amilyen előnye volt olyan hátránya is .. a jó lelkét én is örököltem .. Hála a felsőbb hatalmaknak. Nem tudom mi lett volna ha anyámét öröklöm..
- Szeretném ha pár ember figyelemel tartaná anyámat .. nem akkarom hogy a testvéreimnek problémát okozzon. - tudom hogy ha nem kérném akkor is figyelmének rá , de azért szóba hoztam.
- Egyébként főnök mi van veled ?! Olyan más a kisugárzásod , csak nem egy alfa van a háttérben ..- nevete el magát Joe , arcomra rögtön fel szökött a zavarom vöröse.
- Na adjátok ide a jutalmamat ! Én mondtam hogy ez van a háttérben !- ez most komoly , fogadtak rám.. Ahogy látom nem is kevés összegben.
- Ti tényleg nem vagytok semik ..- nevetem el magamat újra .
- Jóslás óra következik.. Biztos vagyok benne hogy hónapok múlva lesz egy trónörökös ..- a nevezésem rögtön alá fagyott , amit bizám ők is észre vettek.


















- Na de főnök .. Miért nem közölted velünk a jó hírt..- mint egy csoport óvodás ..
- Joon , ha vártok egy kicsit a " jóslással " akkor tőlem hallottátok volna ..- jó nem voltam biztos abban hogy elmondom, viszont ahogy látom mind örülnek neki .. megnyugodtam .
- Anyád nem tud róla , igaz ?- bólintottam biztos hogy nem lenne boldog tőle , kinézem belőle hogy az elvetettés mellett lenne .
- Akkor tehát vigyázni kell a szánkra ha netán erre keveredne jó anyád... Ne aggódj mindet bele adunk főnök!- tisztelegtek előttem, ezek teljesen bolondok..
- Főnök ! Mutasd meg a hasadat!! Eddig még egy omega férfit se láttam várandósan .- na de kérem szépen , arcom már lassan teljes fokozaton éget . Zavarban vagyok ..
- Kérlek!!- óriási kutya szemek , nem egy hanem 20.. na jó de csak egy pillanatra úgy se lehet még sokat látni a bogyóból.
- Ott egy kis gömbölyű rész.. Milyen elképesztő..- gyerekek... Gyerekeket nevelek

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now