31.

655 51 4
                                    





- Édesem.. itt nem csinálhatjuk..- tolt el magától remegő kézzel.. Azt mondta az előbb hogy bármit megtesz amit kérek..
- Itt van a családunk pár méterrel arrébb.. Szerinted hogyan reagálnának a gyönyörű hangodat meghallva? Ne haragudj de ezt az örömöt én senkivel nem osztom meg .. Menjünk a mosdóba ott kiengesztelek !- meg se várta a válaszom egyből kezébe kapott.
- Azt ugye tudod hogy ennyire könnyen nem bocsájtok meg ..- fontam keresztbe kezeimet mellkasom előtt.
- Tudok édes. Ismerlek már babóca , este meg kapod ami most elmaradt .- ez teljesen bolond..
- Őszintén nem értem a logikádat.. Minek hoztál ide ha tudod hogy úgy se tudsz ellenállni nekem ? Ahogyan én se nekem.. Puszi,puszi meg minden de még órákig nem érezhetjük egymás melegét..- összeszorul a szívem ..
- Azt hittem képes leszek megállni csak a csóknál de hatalmasat tévedtem . Képtelenség ellenállni neked .. - hát igen ilyen vagyok .. Várjunk mi van ?!? Mikor kezdtem ennyire nagyra tartani magamat . A terhesség tényleg csodákra képes..



- Most már mind ketten tudjuk .. tehát akkor mit csináljunk? Menjünk vissza úgy a többiek közé mintha semmi nem történt volna ? Amit ebben a helyzetben nem igazán tudnánk kivitelezni hiszen mindkettőnk kemény mint a kő.. - ez csak is az ő hibája , így reagál a testem rá .
- Mint mondtam elmegyünk a mosdóba és ott kapsz egy kis jutalamat . Utána szépen megmossuk az arcunkat vissza megyünk és kész. - mert biztosan a négy felnőtt közül egyik se fogja tudni hogy mi történt köztünk .. azért kérem szépen nem idióták.
- Tudod hogy észre fogják venni hogy mit csináltunk.. amúgy is a fürdő bent van és végig kell menni az utcai szobán. Hogy fogod megmagyarázni azt hogy a kezedben visszel ? Szerinted nem veszik észre a sátrat a nadrágodban?- végre megállt . Remélem meghatotta az amit az előbb felsoroltam .
- Megőrülök.. Jól van . Te most szépen mész és beülsz a kocsiba én pedig kitalálok valamit .. - istenem ne ő nagyon szarul tud hazudni.
- Valami olyat mondj nekik amit el is hisznek..- kezembe adta a kulcsot majd a földre tett.

...


- Szóval mit mondtál nekik? - gomboltam ki nadrágomat kezd egyre szűkebb lenni.
- Azt hogy megkívántad a gyors kaját és megölsz ha nem kapsz ..- ügyes fiú , gyorsan tanul.
- Okos . Megfordult a fejemben hogy felhozod majd az orvos témát.. Olivia biztosan utána kérdezett volna . - ahogy ismerem a testvéremet ..
- Őszintén azt akkartam mondani elsőnek de rájöttem közben hogy milyen is a nővéred ..- legalább már sejti hogy az ilyen nem minden napi helyzetben hogyan kell gondolkodni..
- Rendben édes , tehát hova menjünk hogy vissza érjünk még időben a kajával ? - nincs értelme most ezért szállodába menni .. több idő lenne bejelentkezni..
- Oldjuk meg itt ! Kocsiban még úgyse csináltuk .. most próbáljuk ki ..- fogtam nadragomra majd egy mozdulattal lerántottam magamról.
- Felix???! Balesetet fogok okozni.. vedd vissza a nadrágod..- tudom hogy ezt akkarja ..
- Hát akkor keres valami eldugott helyet, Édes!- kacsintottam rá . Lejjebb csúsztam az ülésen miközben szét tártam lábaim.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now