5.

1.5K 99 1
                                    









- Mégis mi a fenét képzelsz ?! Arról volt szó hogy csak sétálni mész. Errefel majdnem egy egész napra eltűntél... Tudod te hogy mennyire aggódtak érted a testvéreid ?! A kicsik folyton azt hajtogaták hogy te is elhagyod őket mint az apjuk... Az anyád a dühét a testvéreiden vezete le.. - sírni kezdtem , tudom hogy pocsék testvér vagyok .. nem értem hogy történt meg ez az egész .. mi a fene volt velem tegnap ... A fájdalom egyre erősebb a testemben de ez nem igazán izgat. Minél hamarabb  otthon kell lennem ,  így is annyi szenvedés érte az ikreket ..
- Ne haragudj! Nem akartalak le rohani így , nem csak a testvéreid hanem én is és a többiek is aggódtak.. egész éjjel kerestünk.. - állt meg a házunk előtt Leo.
- Elmondod mi történt az éjjel ?!- kérdezte mikor már megnyugodtam ..
- Elmondanám ha tudnám .. Leo nem emlékszem semmire ..- néztem rá könnyes szemekkel.
- Jó- jó most töröld meg az arcodat , nem lenne jó ha így látnának téged .- igaza van .

















Hyunjin szemszöge:









" Köszönöm és bocsánat hogy ilyen hirtelen elmentem , búcsú nélkül"... Ez állt a papíron ami a konyhába várt rám mikor haza értem az üres házba.. mit is vártam .. Bár azt hittem hogy amit tegnap éjjel az ágyban műveltünk , napokig képtelen lesz lábra állni.  Azért megkell hagyni hogy elképesztő volt a tegnap éjszaka , mindig csak többet akkart a picike.  Az amit nekem adott ..azok a sóhajok karmolások, másnak nem engedném meg csak neki .. Miért is csak neki engedem meg .. kicsit különös ahogy viszonyulok hozzá ...
- Hallod mi a fenéért nem nyitod ki azt a rohadt ajtót ...- lépet be a konyhába ideges barátom .
- Bocs nem figyeltem ..!- ja semmi kedvem nincsen másra figyelni csak a picikére ..
- Ahogy látom most is teljesen máson jár az agyad !.. Elmondod hogy mi van vagy huzak el innen ?!- kérdezte mérgesen Chang












- Inkább az utóbbit választanám!- emeltem fel a kezemet amiben egy félig üres sörös doboz pihent .
- Idióta.. Gyere meghívlak reggelizni  .- lépet mellém majd kikapta a dobozt a kezemből tartalmát pedig a csapba öntötte ..
- Ne aggódj majd délután kapsz egy újat , most emeld fel a seged és induljunk.. - húzott fel a székről .. Semmi kedvem nincsen ki mozdulni innen ..
- Oké értem , várj itt hozzok kaját ha már annyira lusta vagy hogy nem akarsz ki mozdulni.. - a középső ujjam meg kapod tessék... Barátok.. egyetlen barátom . Ezerszer elmondta  .. ez az igazság minek nekem sok barát ha ez az idióta itt van nekem.. bár néha a pokolba kívánom de ..
- Ha vissza jöttem pofázni fogsz !!- meg ismételte az előbbi kedves gesztusom majd ki lépet az ajtón .

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now