- Minden rendben .. Felix.. jól érzed magad ? - mi számít jónak? Olyan mintha az alsó felem le akkarna szakadni rólam nagyon fáj..
- Az normális ha azt érzem szét szakadok?- nyomtam kicsit feljebb magamat .
- Éppen a vajúdás közepén vagy tehát.. mondhatni normális.. Aggódom.. Írd le nekem pontosan a fájdalmat.- ez nagyon bolond ..ilyen jellegű fájdalmat nem igazán lehet szavakkal leírni.
- Komolyan?... Azt érzem hogy odalent egyre jobban húzódik két irányba és iszonyúan fáj..- remélem elégedett és jól le írtam mi a helyzet most.
- Akkor minden rendben..- komolyan?
- Az első baba feje látszódik már .. tehát amikor fájás jön nyomni kell . Rendben ?- ezt egyszer már elmagyarázta.
- Igen..- tudom hogy aggódik de ez egyáltalán nem segít.. Na meg az se hogy Hyung csak úgy áll itt mint egy bolond.
- Lehetséges hogy az első kicsi születése utána császár lesz .. Nem akkarlak megrémiteni . Attól függően döntök hogy a fáradtság milyen szintű lesz.. a babák nagyon erősek.- igen hol tudom . Az én kicsikéim a leg..
- Ahmm ..- azt a fenét ez most még rosszabb mint eddig.
-Nyomj!- ennyire hirtelen?!
- Ahhh Istenem..- k*rvára fáj.. valamit meg kell szorítanom.
- Mély levegő, Felix! Hyunjin menj és segíts a kedvesednek.. szüksége van rá .- mit mondjak tényleg nem igazán van szükségem most egy szoborra magam mellett.
- Hyunjin a monitoron látni fogod mikor jön a következő fájás akkor jelez..- lehet inkább Oli kellene most mellém ...
- Ahh.. nem kapok levegőt..- az egyik pillanatban minden rendben volt aztán mintha egy nehezéket helyeztek volna a mellkasomra.
- Az oxigén maszkot azonnal!- a kicsikkel legyen minden rendben ..
- Próbálj mély levegőket venni !- siettet mellém Chan majd arcomra tette ezt a fura maszkot.
- Ügyes vagy édesem ! Tudom hogy mennyire nehéz de nagyon erős és ügyes vagy !- mégis jó hogy ő maradt bent velem ..
- Úgy ni ! Mély levegő aztán nyomj egy szépet!! Gyönyörűm..- szorított erősebben kezemre miközben végig szemembe nézett.
- Felix ! Kettő nyomás és kint van az egyik hajasbaba..- tehát sok hajjal születik, annyira boldog vagyok .
- Édesem , nyomj !- aghh ezt nem .. nem tudom.. hogy leszek képes elviselni.. még egyszer..
- Levegőt ! Vegyél levegőt! - valami biztos nincsen rendben .. Seo arca nagyon furcsa .
- Felix! Az utolsó nyomás..,- ahh ez .. mintha valami ki akkarna belőlem szakadni .. soha többé nem fogok teherbe esni .. gyönyörű de egyben ..
- Nem meglepő , az apja génjeit örökölte ez a kis csoda .- istenem ez az apró de annál erősebb hang annyira .. szerelmes lettem .
- Minden rendben van , gyönyörű kisbaba!- Seo felemelkedett kezében egy óriási csomaggal.
- Istenem hát itt van .. hadd lássam!!- nyújtottam egyből feléjük kezemet. Seo óvatisan megindult felém majd arcomhoz emelte a kicsit .
- Egy az egyben olyan mint te , Felix!- nem igaz az orra az övé..
- Seo.. azt hiszem hogy..- valami nincsen rendben...Seo szemszöge:
- Felix?- sokkot kapott ? A vér vesztesége??..
- Nem fogod ezt velem megtenni te kölyök..Chan kisérd ki a szobából Hyunjin-t .. a nővérek pedig tudják a dolgukat.
- Várj.. mi történt? Mi van vele ? - ..
- Kimerült a szülés miatt.. visszük a műtőbe.. tudom nem ezt akkarta de a második baba császárral fog világra jönni. Hyunjin, maradj itt. Olivia fog bent lenni .- ő most odabent nem lenne más csak teher .. Felix nővére pedig tudja milyen és tisztában van a helyzettel.
- Várj ..!- kapott kezem után ..
- Ne enged hogy baja legyen !!- soha nem tenném.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...