37.

483 48 1
                                    

2 héttel később :

- Nem fogunk ilyen helyzetbe vissza engedni oda.. ezt jól tudod ..- azért hívtam egy másik szobába hogy Hyung ne hallja meg .
- Olivia.. kérlek hallkabban!- helyeztem szája elé kezemet.
- Már miért is kellene?! Hogy a fenében lehetsz te ennyire ... Önfejű? Nem foglak oda engedni ebben állapotban és ilyen  körülmények között. - a felét ha ténylegesen elmondták nekem abból amit tudnom kellene ...
- Azt hiszem hogy apa ... Apa nem természetes úton halt meg .- egy pár napja van bennem egy igen furcsa érzés. Apa halála hogy anya milyen volt előtte és az utána való reakció.
- Hogy mi?!- zuhant az ágyra Olivia.
- Éppen ezért kell vissza mennem .. apa dolgozó szobájában és hálójában van elrejtve egy kamera. Akkor tette oda amikor anya különösen kezdet viselkedni.- eddig eszemben se volt.
- Mond el hol van és akkor én elhozom.. Téged nem engedlek oda.. Elmegyek én és ha kell Hyunjin.- ez baromság.
- Hogy a fenében vinnéd el magaddal ha azt se tudja mi a " családi" foglalkozásúnk . Őt nem fogom elengedni veled..- nyugalom nem szabad idegesnek lennem .
- Felix.. Nyugodj meg kérlek. Többet tud mint amennyit te hiszel.. - az engedélyem nélkül mondta el hogy... Mégis hogy a fenében csinálhata ezt velem a saját testvérem.

- Felix! Nyugodj meg. - felém nyújto kezét egyből elköltem .
- Hyunjin!! - most meg miért hívja ennyire kétségbeesett hangon.
- Ne érjen senki hozzám jelenleg! Nem garantálom hogy éppen maradtok.. most pedig beszéljetek ..- ültem lassan az ágyra.
- Mit mondtál neki amitől ennyire ideges lett?!- ők mégis mikor lettek ilyen..
- Beszélgettünk és van valami ami miatt vissza kell mennünk a családi házba.. Felix viszont jönni akkart amire azt mondtam ő nem jöhet de te igen . - csak azt nem mondja el hogy min is akadtam ki ennyire .
- Mit tudsz pontosan a családomról és a foglalkozásinkról ?!- néztem idegesen párom szemébe.
- Pár dolgot mondhatni a fontosabb részleteket. Azért nem kell aggódnod hogy mit tudok hiszen nekem is lehetnek titkaim. - most nem vagyok abban a kedvemben hogy ezt végig hallgassam.
- Tudod hogy kosz ragad a kezeinkhez.. az enyémhez .. Ez számodra megfelelő? Hogy a gyermekeinket egy ilyen " mocskos" ember hozza világra ?- talán az utolsó kifejezést lehet nem kellett volna mondanom.
- Mocskos ?! Neked legfeljebb csak a szád az semmi más !! Elfogadom mert az ember nem választja meg azt hogy milyen családba születik. - igaza van de ezt akkor ugyanúgy a mi gyermekeinkre is érti.

- Nem érdekel az hogy milyen volt a múltad vagyis addig ameddig te nem mesélsz majd róla. Fontos vagy nekem mindennél jobban éppen ezért én nem fogok az életedben kutakodni. A témához visszatérve pedig Olivia mesélt nekem pár dolgot hogy miért is vagytok itt. Segíteni akkarok neked és a családodnak. - ez akkor se az ő ügye..
- Azt szeretném ha nem folynál bele ebbe az egészbe még jobban . Szeretlek és meg szeretnélek védeni attól amin nekem keresztül kellett mennem. Most pedig zárjuk le itt a témát ! Ma kell mennem az orvoshoz délután pedig haza megyek és elhozom amit kell..- felnőtt ember vagyok szóval igazából az engedélyük nélkül is cselekedhetek.
- Nem fogsz haza menni ! Ha addig húzod be fogunk fektetni a kórházba .. Értsd már meg hogy a jelenlegi helyzeted kurvára... Ahhh.. Számodra ez rosszul is végződhet.- nem akkarok nélkülük lenni de azt se akkarom hogy nekik bajuk essen ..
- Hmm akkor legyen így .. Kórház után mind a hárman elmegyünk de csak te mész be Leo-val Olivia. Jó ez így? Hiszen akkor ez az akaratos gyerek is ott lesz de mégse . - ez már jobbam hangzik.
- Először menjünk el a dokihoz majd út közben eldöntöm mi lesz ..- így már van esély rá .

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now