36.

526 47 1
                                    


- Hyung.. Leo az nem lesz semmi baj . Nem stresszelek és a kicsik is teljesen jól vannak szóval nyugodj meg. - valahogy sejtettem hogy ez fog történni de nem érdekel. Leo egész gyerekkoromban mellettem volt és nagyon rég láttam már , szükségem van rá .
- Várjunk.. Hyung te féltékeny vagy rá? - egyből elnézett rólam valahogy sejtettem hogy igazából ezért nem szeretné.
- Leo olyan mintha a bátyám lenne mindig vigyázott rám. Nem nézek rá máshogy hiszen itt van nekem a világ egyik leghelyesebb emberre.. Neked kéne most nyugodtnak maradnod édes. - csaptam fenekére. Ezt most tényleg megérdemelte és most amúgy se viszonozza szóval.
- Felix , megjöttünk .- istenem végre huh nagy levegő minden rendben lesz .
- Felix , egyenletes légzés és várj meg a lépcsőnél .- tudom amúgy se mennék le egyedül .
- Itt csak te vagy az akinek nem egyenletes a légzése, édes ..- karoltam izmos karjába .
- Hagyjuk ezt most inkább..- végre megindultunk a lépcsőn.

- Felix?!- istenem Leo... Mi a fene történt vele annyira lefogyott és az arca olyan.
- Nyugalom Felix, jól vagyok semmi bajom csak az utóbbi időben sok munkám volt . - egyből barázomhoz siettem majd erősen magamhoz öleltem amennyire tudtam .
- Milyen gyönyörű vagy Olivia mondta hogy ikreid lesznek.. nem baj ha megérintem ?- most is ugyanolyan mint régen.
- Természetesen megérintheted!- húztam arrébb pólómat.
- Aztaa .. amikor Olivia volt várandós abból engem teljes mértékben kihagyott hiszen nem volt itt.. Ez annyira csodálatos hogy új életek növekednek benned .- soha nem láttam még könnyeket a szemébe ezt is megéltem ..
- Leo.. minden rendben? - fogtam vállára.
- Mi?? Ja igen minden rendben van csak egyszerűen nagyon boldog vagyok mert jól vagy.. és azt akkarom hogy ez így is maradjon. - egyenesedet fel.
- Szeretnék arról beszélni hogy otthon mi a helyzet.- gondoltam hogy ezzel mindenkit meg fogok lepni.
- Ezt szerintem nem kellene..- a nővérem szerint semmit nem kellene.
- Jelen helyzetben még én vagyok a vezető és szeretnék tisztában lenni a helyzettel. Ne aggódjatok nem lesz bajunk itt vagytok mellettem holnap pedig úgy is megyek ellenőrzésre .- tudom hogy mennyi a stressz szintem jelenleg és meddig bírom.




- Tehát jelenleg nincsen olyan jellegű probléma ami engem igényelne .- gondoltam hogy mindent próbálnak kordában tartani. Leo ezért is ennyire megviselt , valószínűleg.
- Amúgy se engednénk oda..- persze persze..
- A.. szóval anyával mi a helyzet jelenleg?- valamit titkolnak mind a hárman össze néztek amit még a hülye is észre vett volna .
- Mondjátok el vagy..- hasamhoz kaptam mintha gond lenne. Tudom hogy ezt a kártyát nem szabadna kijátszani de tisztán akkarok látni.
- Felix? Mi a baj ? Jól vagy ?- lehet hogy ezzel inkább rontottam a helyzeten.
- Minden rendben van csak eléggé küzdő szellemében van az egyik babszem. - mintha ..
- Szóval mondjátok el végre .. hiszen attól leszek ideges ha nem fogom tudni azt pedig szerintem nem akarjátok . - régóta tartják már magukat.
- Nagyrészt ugyanaz.. a házat és a vezetést akkarja ami jogosan a tiéd.. Viszont kezd sokkal mocskosabb dolgokhoz folyamodni..- igen azt gondoltam hogy lesznek gusztustalan..
- Ennyi elég lesz mára. Így is sokkal többet mondtunk neki mint amennyit szeretünk volna ..- fogott kezemre Hyunjin majd lassan felhúzott az asztaltól.



- Hyung itt most neked kell megnyugodnod.. szóval kérlek enged el a kezemet. - furcsa de a gyermekeink nem csak az én idegességemet érzik.
- Elnézést de úgy érzem ez az egész most mindenki számára sok.. nem mondom azt hogy tehetetlenek vagyunk csak egyszerűen nehéz..- minden miatt aggódik mint mindig.
- Hős lovag, szerintem rendeljünk valamit és nézünk meg mi négyen valami filmet és persze beszélgessünk. Nem a munkáról vagy a családról! Megfelel? - simitottam gyengéden arcára.
- Azt hiszen. - imádom ezt a férfit..
- Elnézést azért amit most látnotok kellett.. szóval benne vagytok a filmezésbe ?- fordultam a családom felé .
- Bene hát.! Amúgy meg ne aggódj jó látni hogy ennek a művész léleknek ilyen oldala is van .- igen tényleg jó.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now