Tehát az egész csak egy színjáték volt.. két napja tudtam meg hogy mégis miért tette ezt de én azóta képtelen vagyok rá nézni. Imádom még mindig de egyszerűen szükségem volt most némi időre. Jól tudom hogy ha az őrült anyám nem lett volna az életünkben ez az egész nem is történt volna meg. Tisztában vagyok azzal hogy más megoldás nem igazán volt erre de.. Legalább ha elmondta volna hogy mit tervez nem így álltam volna hozzá. Valószínűleg nem volt könnyű ezt előlem elrejteni,tisztában volt hogy milyen következményekkel jár.
- Felix be jövök..- Oli a gyerekek és Hyunjin szülei akik be jöhetnek.. azt hiszem hyung azért nem próbálkozik mert úgy is tudja mi lesz.
- Most már kicsit jobban nézel ki. Tudom hogy az amit tett.. nem volt egyszerű megoldás de kérlek enged közel magadhoz. - nem tiltottam meg azt hogy lásson de tisztában van a mostani érzéseimmel.
- Oli, tisztában vagyok azzal mit tett és miért azt is tudom hogy ez volt a robbi közül a legkönnyebb megoldás. Kellett ez az idő mert istenem annyira megijedtem amikor azt hittem.. Komolyan úgy éreztem egyedül maradok a gyerekek apa nélkül nőnek majd fel és...- azt hittem szárazra sírtam a szemem..
- Tudod jól hogy mindig betartja a szavát és nem hagyna hátra titeket. - tisztában vagyok vele de..
- Jól van.. Hívd be..- lehet értelmesebb lenne a szemébe mondani mindent amit érzek.Hyunjin szemszöge :
- Szeretné ha bemennél hozzá viszont.. Készülj fel arra hogy nincsen jó állapotban. Eléggé dühös ami érthető másrészt a szemei eléggé pirosak a sok sírástól. Tudja hogy miért tetted el is fogadja de hatalmas trauma volt szamára. - az lenne a legjobb ha addig ütne amíg megnem nyugszik.
- Vár már rád szóval menjél!!- bólintottam majd a kilincsre fogtam. Férfi vagyok de őszintén félek attól mi lesz a reakció. Lassan nyílt az ajtó én pedig egyből az ágy felé néztem..ami jelenleg üres.. mégse volt jó hogy jöttem? Megijedt?.. Hatalmas csapodás a mellkasomnak..
- Annyira örülök hogy jól vagy.. Énh.. Nagyon féltem .. - egyből mellkasom felé néztem ahol az én gyönyörű szerelmem könnyes arca fogadott.
- Sajnálom.. Nem tudok mást mondani csak azt hogy sajnálom. Tudom hogy elkelet volna neked mondanom de nem volt elég időm... Attól féltem ha az a nő tovább köztünk marad elvesztelek.. - ha nem az én emberem lett volna akkor ezt a személyt nem tudnám így ölelni.
- Én.. Nagyon szeretlek de kellett nekem az idő hogy feltudjam dolgozni az eseményeket. Haragudtam rád de aztán rá jöttem ez az egész az idióta anyám műve.. A végén már csak duzzogtam. - imádom azokat a hatalmas őzike szemeit.
- Felejtsük el ezt és végre kezdjünk el úgy szabadon élni hogy senki se zavar minket. - képesek leszünk egy saját otthon felépíteni magunknak és a gyerekeknek.
- Ígérd meg hogy minden rendben lesz!- annyira aranyos ahogy a kisujját nyújtja felém.
- Ígérem, törpe.- kulcs és egy bélyeg hogy mindenképp igaz legyen.
ESTÁS LEYENDO
Maffiába csöppentem
Fanfic- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...