Köcsög:
- Hogy a fenébe tudtál ekkorát tévedni?! Nem az van hogy mester lövész vagy ? A távolság is adott volt és a kis szerencsétlen is tisztán kivehető volt.. Te mégis képes voltál ..- igaz azt a parasztot is utálom de nem neki kellett volna be kapni a golyót ..
- Mit csinálsz? Nem mondtam hogy felállhatsz..- mégis mi a fenét csinál ez a..
- Hölgyem . Önt ezzenel letartóztatom .Jogában áll hallgatni. Bármi, amit mond, felhasználható ön ellen a bíróságon. Joga van egy ügyvéddel beszélni. Ha nem tud ügyvédet fogadni, az állam fog kijelölni egyet önnek. Megértette ezeket a jogokat?- mi a fészek fene történik?! Miért nem segít senki se!?
- Milyen jogon teszed ezt velem ? Azonnal engedjen el !! -..
- Gyilkossági kísérlet, bántalmazás , gyilkosság.. soroljam még?Olivia szemszöge:
- Felix, kérlek nyugodj meg!- istenem hogy a fenébe történhet ennyi faszság ezzel a családdal ? Nem hittem volna hogy az az aljas nő nyílt utcán támad ránk.. Annyi minden történt már az elmúlt időben és most ez .. Soha nem fogom kitörölni azt a látványt ami ott volt az utcán. Aggódom Hyunjin miatt.. az a vér mennyiség egyáltalán nem volt kevés.
- Oli hol vannak a gyerekeim ?- elmondtam már neki egyszer a helyzet miatt valószínűleg nem emlékszik.
- Hyunjin szülei haza vitték őket szóval ne aggódj miattuk. Annyit kell most tenned hogy megnyugszol és szépen mély levegőket veszel. - bár jól tudom ebben a helyzetben ez egyáltalán nem könnyű.Felix szemszöge:
- Miért történik velünk ennyi szarság? Ennyire rossz ember vagyok Oli? Ez biztosan azért van mert én vagyok a világ legrosszabb emberre..- nem kellett volna megszületnem akkor minden jobb lett volna . Apa még mindig életben lenne Hyung pedig nem sérült volna meg és..
- Ne gondolkodj hülyeségeken.. jól tudom mikor mi jár a fejedben.. de tudod hogy ez az egész..-
- Elnézést. Maga Lee Felix úr? - miért vannak itt rendőrök? Ez ugye nem azt jelenti hogy ..
- Nyugodjon meg ! A párjával minden rendben van . - tényleg ennyire látszódik hogy mi van az arcomra írva .
- Akkor maga miért van itt ? - komolyan bejött a kórházba ilyen időpontban azért ami az örsön történt!?
- Az anyját letartóztatták.- mi ? Várjunk most tényleg azt hallottam amit hallottam??
- Mi ? - Oli megelőzött.
- Az anyjukat letartóztatuk jelenleg is az örsön tartózkodik. Gyilkosság, gyilkossági kísérlet és még sorolni lehetne hogy miket tett. Hyunjin úr kereset fel közel fél éve ezzel az üggyel kapcsolatban. Elnézést hogy ilyen sokáig tartott. - Hyunjin kereste fel ?
- Tudnia kell hogy az ami történt egy jól megtervezett színjáték volt .- ezt hogy érti.
- A párja épségben van kisebb belső vérzés de semmi más . - de hiszen láttam azt a temérdek vért az úton..
- Nem értem.. vérzett és ...- átvert?
- A párja tudta hogy mi fog történni mert végig kapcsolatban voltunk. Mű vért kapott és egy golyóálló mellényt, tudta jól hogy hol fogja a lövés érni így nem történt baj.- istenem nem értem .. ezt most komolyan azért csinálta hogy megtalálják..
- Hölgyem azt hiszem el fog ájulni az öccse...- hogy tehette ezt velem az a köcsög..Hyunjin:
- Hogy a fenébe lehetsz te ennyire idióta? Tudod hogy az öcsém min ment keresztül miattad.. itt .. itt fekszik ájultan azért mert..- tudom hogy ez a megoldás nem volt a legjobb de ez volt a legbiztosabb.
- Igen .. nem akkartam neki ekkora fájdalmat okozni és jól tudom ha magához tér hosszú idő lesz mire elfogadja mit miért tettem .- érte tettem mindent nem pedig ellene .
- Annyira hülye vagy baszki.. - nem tudom hogy direkt ütött e oda ami sérült de kurvára fájt.
- Ezért nem kérek bocsánatot.. tudod hogy jogosan kaptad. Azt viszont egyáltalán nem értem engem miért nem avattál be.. akkor ki tudtunk volna találni valami mást. - ez már a múlt nem kéne többet ezzen agyalni.
- Röviden és tömören arra ez a kis bolond nagyon hamar rá jött volna .. így is pokolian nehéz volt magamba tartani.- egykét alkalommal tényleg úgy tűnt hogy rá fog jönni mi a tervem .
- Igen .. igaz.. annyit mondok hogy készülj fel arra amit kapni fogsz tőle ha felébred.- teljesen jogosan lesz dühös rám.
- Elmegyek kávét venni.. kérsz te is valamit ? - ..
- Nem .. de ennek a törpének egy teát ha tudsz hozni az jó lenne .- mindig megnyugtatja a tea.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...