- Nem így ismerlek te biztosan az a Hyunjin vagy ?! Benned nem szokott egy kis omega vagy beta nyomot hagyni. Mitől volt ez a kölyök annyira más ?!- kérdezte barátom miközben nyomta magába a kaját. Ez egy jó kérdés , még én se kaptam rá választ .
- Egyébként legalább jó volt az ágyban ?!- húzódott Chang szája perverz mosolyra .
- Még hogy, ha láttad volna azt amit én el se engedted volna .. egyszerűen isteni a kicsike .- emlékeztem vissza a tegnap éjszakai kis kalandunkra .
- Talán én is ...- gyilkos szemekkel néztem rá.
- Ne is gondolj rá !- szűrtem ki fogaim közül .
- Erről beszéltem , miért ragaszkodsz ennyire hozzá ?!- miért is a segge a nyögései miatt .. talán ..
- Nem kell tudnod róla ! Köszi a kaját ha gondolod akkor már el is húzhatsz !- ittam kávémba .. duzzog..
- A héten még jövök addig ha teheted ne halj meg , csináld a munkáid.. egy hónap múlva megint kiállításod lesz... - állt fel dühösen az asztaltól Chang majd elhagyta a szobát.. erőből csapata be az ajtót.. ember ez nem budi ajtó...Felix szemszöge :
- Anya hol van ?!- kérdeztem belépve a házba , nem hallom az ordíbálást .
- Ő egy órája hagyta el a házat adtam mellé egy őrt hogy ne csináljon semmi hülyeséget .- bólintottam majd le vetettem magamat a kanapéra .
- Mi van a testvéreimel ?!- ültem fel majd dörzsölni kezdtem fájó pontjaimat.
- Minden rendben ?! Biztos hogy nem történt tegnap semmi ?!- lépet mellém Leo egy pohár vízzel és fájdalomcsillapítóval . Őszintén nem tudom , fáj de semmi jele annak hogy .. hogy lefeküdtem volna a ház tulajdonosával. Megráztam a fejemet.
- Nem történt semmi .- persze biztosítani nem tudom ezt a kijelentést.
- A nővéred a testvéreidel van , éjszaka nem voltak hajlandók aludni . Aggódtak miattad .- szegény kicsi ártatlanok , nem akkartam ilyen helyzetbe hozni őket .. csak is azért történt mert én gyenge vagyok ..Bevettem a gyógyszert majd amilyen gyorsan tudtam fel pattantam a kanapéról.
- Most hova mész?!- kérdezte Leo utamat állva.
- Megnyugtattom a testvéreimet és bocsánatot kérek !- kerültem ki barátomat majd lassan fel sétáltam a lépcsőn. Mikor fog már a fájdalomcsillapító hátni .. Az ajtóhoz érve nagy levegőt vettem majd le nyomtam a kilincset ..
- Oppa is elfog hagyni minket mint apa ?!- Lulu sírástól elfojtott hangja ezernyi tört szúrt mellkasomba.
- Shh , dehogy hagy el minket " Oppa " . Tegnap el kellett mennie egy ügy miatt , biztosan elhúzódott. Nemsokára itthon lesz !- Olivia mindig tartja mindenkiben a lelket , a testvéreinkel pedig mindig megértetti magát .Kinyitottam az ajtót mire minden szem rám szegeződött .
- Oppa !!- kiáltották egyszerre az ikrek majd az ágyból kikelve felém rohantak.
Amilyen gyorsan tudtam le térdeltem és úgy vártam hogy a karomba zárhasam őket.
- Látjátok megmondtam!- nézet rám aggódva Olivia , csak vissza mosolyogtam .
- Ne haragudjatok de kicsit elhúzódott az egyik " megbeszélésem ".- adtam puszit mindkettőjük homlokára .
- Gyertek , aludjatok egy kicsit nagyon fáradtnak néztek ki .- álltam fel majd az ágyhoz sétáltam velük .
- Te is Oppa !- szólalt meg Olie , majd akkor alszom ha ők rendben lesznek.
- Ne aggódjatok ! Itt leszek akkor is amikor felébredtek !- bújtak be az ágyba majd kettőjük közé ültem ....
- Hol voltál? Tudod hogy aggódtak érted ?! Anya pedig olyan volt mint egy hisztérikus elmebeteg .. ha én nem lettem volna itt nem tudom a kicsik hogy bírták volna !- szidott le az ajtó előtt Oliva . Eltört bennem valami és sírni kezdtem .
- Ne haragudj ! Féltem mert nem tudtam hol vagy , minden rendben ?! - ölelt magához erősen a nővérem . Megráztam a fejemet .
- Nem , valami történt az éjjel de nem emlékszem rá .. félek .. nagyon félek ..- bújtam még jobban ölelésébe.
- Rendben, menjünk le és beszéljünk ! - tolt el magától majd szememből ki törölte a könnyeim.
- De azt ígértem hogy amikor ébren lesznek ott fogok lenni !- néztem nővérem szemébe.
- Ne aggódj estig aludni fognak ! Lesz elég időnk beszélni ! Most rád is fér ahogy látom , ne aggódj eddig is mindent meg oldódottunk ezután is mindent meg fogunk!- húzott maga után.
YOU ARE READING
Maffiába csöppentem
Fanfiction- Fiatalabb vagy mint én?!- kérdezte meglepődve . - Van vele valami problémád?!- kérdeztem vissza dühösen , persze rá nem néztem . Még csak az kellett volna . - Dehogy is ! Hívj Hyung-nak !- ezt most nem mondja komolyan . Ő itt nem parancsolhat.. ...