Vélemény:

267 17 2
                                    





Szeretném a véleményeteket kérni..
A minap láttam egy tiktok videót amiben egy lány elmondta neki mik nem tetszenek a kpop rajongók tetteik  közül ..  idol shipek például..
A saját véleménye volt, tehát azon más nem igazán tud változtatni.
Elmondása szerint ez gusztustalanok az ilyen jellegű könyvek mivel az adott emberek életét ezzel tönkre teszük.. Na most nekem is van egy saját véleményem.
Úgy gondolom hogy az hogy könyvet írunk tehát a képzeletünket ki adjuk egy könyv formájában nincsen semmi probléma. Azzal van amikor valaki el hiszi hogy a könyvben szereplő embereknek a való életben ilyen jellegű kapcsolatot létesítenek ..
Azt hiszem  azért a magyar wattpados kpop-os fanok nem hiszik hogy az ilyen irományoknak bármilyen alapja is lenne.
Sajnos igaz hogy a fiatalabb társadalom aki bele csöppent ebbe .. furcsa gondolataik vannak a " rajongásaról " ..
Amikor nem tetszik nekik ha valaki pl egy lánnyal mutatkozik vagy dohányzik stb stb... Attól viszont hogy valaki híres és a rajongókat szereti.. nem szabad ilyen jellegű dolgokal fejfájást okozni. Minden egyes ember a saját maga ura és azt csinál amit szeret . Az idol élet nem könnyű de azért küzdenek hogy a rajongók boldogok legyenek. Viszont akkor ezt fordítottan is így kellene csinálni..
Azt hiszem itt  akik olvassák ezt a könyvet vagy más könyveim nem ilyen emberek. Elfogadok kedves emberkék 🥰

Ez volt az én véleményem amivel remélem senkit se bántottam meg ..
Remélem hallhatom a ti gondolataitokat.

Maffiába csöppentemWhere stories live. Discover now