1. Nie czuję lodowatego betonu pod stopami, ani padającego na Mnie śniegu. Czuję tylko dziurę, która została wyrwana z Mojej piersi.
2. Razem z Nią straciłem też każdy gram dobroci, którą pozwoliła Mi w Sobie zobaczyć.
3. Zniszczyłem Ją i to, co mieliśmy. Ale zrobię co trzeba, żeby naprawić Swoje błędy.
4. Nie mogę wymyślić, co mogłoby ukoić ból, który czuję w środku. Wydaje się nieskończony. Trwały. Niczym organizm, który zaczął we Mnie żyć, ale również jak dziura, która wciąż się powiększa.
5. On nie miał nic do stracenia, ale Ja miałam. Pozwoliłam Mu, żeby odebrał Mi wszystko. Życie, zanim Go poznałam, było takie proste i sprecyzowane. A teraz...po Nim...jest po prostu...po wszystkim.
6. Dobrą stroną życia po tej historii życia bez Niego jest to, że możesz zrobić co tylko chcesz, możesz zacząć od początku.
7. W jakiś sposób stał się sznurkiem, który związuje całe Moje istnienie i bez Niego została Mi tylko ruina tego, co kiedyś było Moim życiem.
8. Ból wydaje się jeszcze bardziej dotkliwy, kiedy nie mam się czym zająć, jeśli zostaję sama z myślami i wspomnieniami.
9. Nie chcę myśleć o tym, jak by to było być z kimś, kogo się nie kocha, tylko ze względu na stabilność. Chcę sama Sobie zapewniać stabilność i bezpieczeństwo. Chcę kogoś, kogo mogłabym kochać tak samo, jak On kocha Mnie.
10. Już nie wiem, kim bez Ciebie jestem.
11. Zawsze martwił się o to, jak wyglądamy razem, że jestem dla Niego zbyt dobra.
12. Nie jesteś jakimś tam Moim podbojem...jesteś dla Mnie wszystkim! Jesteś Moim oddechem, Moim bólem, Moim sercem, Moim życiem!
13. Jeśli mam być całkowicie z Sobą szczera, muszę powiedzieć, że chcę z Nim zostać. Chcę Mu powiedzieć, że Go kocham ponad życie, ale nie mogę. Nie zamierzam dać Mu się wciągnąć z powrotem w to wszystko i stać się dziewczyną, która pozwala facetom robić z Sobą, na co tylko mają ochotę.
14. Chcę Mu zaufać i wierzyć, że Mnie kocha, ale wplątałam się w tę sytuację właśnie przez to, że Mu uwierzyłam. Być Może po prostu zachowuje się w taki sposób, ponieważ nie ma już nade Mną kontroli. Zresztą, nawet jeśli Mnie kocha, co to zmienia? Nie unieważni to wszystkiego, co zrobił.
15. Kiedyś głupio, naiwnie myślałam, że może Nam się udać. Ze pomimo dzielących Nas różnic i Jego charakteru...cóż, charakterów Nas obojga...możemy jakoś sprawić, że Nasz związek będzie dobrze funkcjonował.
16. Chciałabym tylko, by dał Mi trochę czasu, żebym Sobie z tym wszystkim poradziła.
17. Czuję, że On nie traktuje tego tak poważnie, jak powinien. Myśli, że może bawić się Moim życiem i Mną jak władca marionetek. Myśli, że wystarczy, że się pokaże i przeprosi, a Ja Mu wybaczę, ale to tak nie działa. W każdym razie już nie.
18. Jestem naprawdę dumna z Siebie, że postawiłam się Mu, a nie tylko się poddałam, ale jednocześnie czuję się okropnie z powodu rzeczy, które Mu powiedziałam. Wiem, że na nie zasłużył, lecz nie mogę się powstrzymać, żeby nie pomyśleć: A co jeśli rzeczywiście zależy Mu tak bardzo, jak twierdzi? Jednak nawet jeśli gdzieś głęboko tak jest, po prostu nie mogę uwierzyć, że to wystarczy, by zapewnić, że już Mnie nie zrani. Bo właśnie to robi: rani ludzi.
19. Nigdy nie przeszkadzało Mi to, że jestem sam, aż do tej chwili - teraz już wiem, co przegapiłem.
20. On nie wie, jak cudownie jest leżeć w łóżku i rozśmieszać Ją, nie wie, jak fajnie jest słuchać, gdy opowiada o Swoich ulubionych powieściach albo czuć, jak delikatnie Mnie odgania, kiedy próbuję Ją obmacywać. To znacznie lepsze niż jakakolwiek impreza, na której kiedykolwiek byłem albo kiedykolwiek będę.
21. Mam wrażenie, że powoli tracę zmysły, a najbardziej porąbane jest to, że nie obchodzi Mnie, jak bardzo oszaleję, jeśli tylko pozwoli Mi to znów się do Niej zbliżyć.
22. Wiem, że Jej nie uszczęśliwiałem, ale mogłem to zrobić. Jednocześnie to niesprawiedliwe, żebym wciąż Ją nękał.
23. Wiem, że Mu się podoba i wiedziałem, że Ona się w Nim zakochuje. Jest dokładnie tym, czego Ona potrzebuje i są do Siebie bardzo podobni. Inaczej niż Ona i Ja. Mógłby Ją uszczęśliwić. Ta myśl Mnie wkurza i sprawia, że mam ochotę wybić Jego głową jakieś okno...Ale może muszę dać Jej wolną przestrzeń i szansę na to, żeby była szczęśliwa.
24. Nasz związek, czy jakkolwiek to nazwać, obrócił się o sto osiemdziesiąt stopni w ciągu zaledwie jednej nocy. Nagle stałem się tym wszystkim, czym najbardziej obawiałem się stać, a Ona ma nade Mną pełną kontrolę. Mogłaby zrobić ze Mnie najszczęśliwszego człowieka na świecie albo zmiażdżyć Mnie jednym słowem.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...