Część 46

3 1 0
                                    

1. Martwisz się, że wszystko jest jedynie wypełniaczem czasu, ale słowa, które napiszesz, zostaną, nawet jeśli Ciebie już nie będzie.

2. Uwielbiam to, jak błyszczą Jej oczy, gdy rozmawiamy albo kiedy mówi Mi coś, co chce Mi przekazać; to, jak porusza ustami, gdy czyta albo się na czymś koncentruje; jak patrzy na Mnie, jakby oprócz Mnie nie było już nikogo, jakby sięgała wzrokiem poza ciało, szkielet i całą gównianą otoczkę i widziała Mnie prawdziwego, takiego, którego nawet Ja nie widzę.

3. Martwię się o Ciebie. Chcę, żebyś się dobrze czuł, ale nie wiem, co mogę dla Ciebie zrobić.

4. Byłaś pod każdym względem wszystkim, czym można być...Gdyby ktokolwiek mógł Mnie uratować, byłabyś to Ty.

5. Nie pamięta się dni, pamięta się chwile.

6. Jesteś wszystkimi kolorami jednocześnie, w największej ich jaskrawości.

7. Pamiętamy tych, których nie ma już wśród Nas, których życie skończyło się przedwcześnie, a którzy na zawsze zostaną w Naszych sercach.

8. Przyjmuję wszystko, co daje Mi życie. A czego Mi nie chce dać, biorę Sobie sama.

9. Musze uważać, co mówię, bo prędzej czy później to Mi się ziści. Wierzę, że myśli i słowa mają magiczną moc. Są w stanie przywołać różne zdarzenia - błahe i bardzo poważne. Dobre i złe. Dostajemy wszystko to, o czym myślimy.

10. Moje przeznaczenie dopada Mnie w najmniej spodziewanych momentach.

11. Nigdy nie patrzę za Siebie. Nie rozpamiętuję tego, co się wydarzyło, nie zastanawiam się, co by było gdyby...

12. Trzeba Siebie kochać i wierzyć w Siebie, a życie wtedy staje się o wiele prostsze. Znika mnóstwo problemów.

13. Jeśli wiedzie Ci się lepiej niż innym, buduj dłuższy stół, nie wyższy płot.

14. Babcia Marysia była wspaniałym człowiekiem, niesamowitą, dzielną kobietą i kochaną Babcią dla Mnie. Wspierała Mnie w najtrudniejszych momentach i zawsze była Moją życiową inspiracją i ostoją.

15. Zabrała ze Sobą kawałek Mnie.

16. Grunt to mieć wokół Siebie ludzi, którzy akceptują ten Twój zryty łeb.

17. Człowiek nie przestaje się bawić, bo się starzeje, tylko starzeje się, bo przestaje się bawić.

18. Był Moją zgubą. Najbardziej niemoralnym pragnieniem i najczarniejszym ze wszystkich koszmarów, jakie miałam przeżyć. A kim byłam dla Niego Ja? Byłam Jego różą. Światłem pośród ciemności. Jego małym, mrocznym sekretem. Razem byliśmy natomiast początkiem i końcem czegoś, co nigdy nie powinno się narodzić. I choć przecież od początku wiedziałam, że to wszystko było złe, niepoprawne i zgubne, nie potrafiłam przestać. Bo czy istniało coś bardziej czarującego niż potwór niemogący ulec Swojej namiętności? 

19. Użyczyłeś Mi Swoich skrzydeł, gdy Moje nie wytrzymywały. Trzymałeś mocno, gdy nie potrafiłam odnaleźć drogi. Udzielałeś wskazówek, bym mogła się wznieść...

20. Wiedziałaś, że coś do Ciebie czułem. Wtedy zrobiłbym dla Ciebie wszystko.

21. Walka, adrenalina to część Mojego życia...

22. Właśnie za to Ją uwielbiał - potrafiła być naprawdę ostra. Miała w Sobie ogień, którego nikt nie umiał ugasić.

23. Odnaleźli Swoją przestrzeń.

24. Kim Ona jest? Wszystkim. Chociaż zna Ją bardzo krótko, to właśnie tym się dla Niego stała. Wszystkim.

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz