1. Tylko żywioł równy Mojemu był w stanie obudzić Moje uczucia. Ty jesteś delikatnym wiatrem, Ona to huragan.
2. Tylko Jej miłość do motocykli była tak silna, że nic nie było w stanie Jej powstrzymać.
3. Nie można dotknąć gwiazd, a następnie wrócić do piekła i wmawiać Sobie, że to odpowiednie miejsce.
4. Można być obojętnym na podszepty serca, można ignorować drugą osobę, próbować z tym walczyć, ale uczucia zawsze wygrywają , są silniejsze od głosu rozsądku.
5. Tańczył z Jej demonami już kiedyś, gdy Go chroniła. Sam również je miał, a wizja, że mógłby Ją stracić, napawała Go przerażeniem. Niczego nie bał się tak, jak tego, że mogłaby zniknąć z Jego życia.
6. Zabij Mnie za to, że Cię kocham...
7. Karmieni kłamstwem rzadko kiedy wierzymy w prawdę, nawet gdy jest Nam rzucana prosto w twarz.
8. Udało Ci się rozbić skorupę, która pokrywała Moje serce.
9. Wmówiłeś Sobie, że nie potrafisz kochać, że nie jesteś zdolny do ludzkich odczuć. I to Ci się udawało. A teraz, kiedy na Twojej drodze po raz pierwszy pojawiła się przeszkoda, nie masz pojęcia, jak się zachować. Gubisz się.
10. Skoro Ja potrafię zapomnieć o wszystkim, co się stało, Ty potrafisz zapomnieć o zasadach, jakich postanowiłeś się trzymać. Złamać je tylko dla jednej osoby. Tylko dla Mnie. Ty po prostu tego nie chcesz, bo boisz się przyszłości.
11. Nie wiem, co Mi zrobiłaś, ale uzależnienie od Ciebie odbiera Mi rozum.
12. Walczysz z tym, bo to jedyne, co może Cię pokonać.
13. Chciałabym zapomnieć o bólu, który rozrywa Mi serce. O tej pieprzone pustce, rosnącej we Mnie z każdym kolejnym dniem. Gdyby tylko był na to sposób.
14. Człowiek nie rodzi się zły, zło rodzi się w Nim, gdy nikt nie pokaże Mu dobra.
15. Dwie cechy wspólne diabła i czerni? Mroczność i fakt, że nigdy nie wychodzą z mody.
16. Jeśli chcesz poznać prawdziwą naturę ludzi, rozwściecz ich. Ich reakcja będzie wskazówką.
17. Maki są silne, uparte i nie da się ich zniszczyć. Bądź jak mak. Zawsze.
18. Nie ma nic złego w zrywaniu mleczy i rozdmuchiwaniu ich, bo w ten sposób rozsiewasz ich nasiona. Dzięki śmierci jednego powstawało kilkanaście kolejnych. W śmierci też można doszukać się pokrętnego, bolesnego piękna. To słodko - gorzkie przypomnienie, że koniec jest konieczny. Chwytaj każdą chwilę. Aż spotkamy się znowu.
19. Jej towarzystwo wydawało Mi się wyzwalające. Zupełnie jakbym wziął Sobie wakacje od chaosu, który nieustannie panował w Mojej głowie.
20. Nie da się przecież ochronić uczuć wszystkich. Za to dla tych, którzy znaleźli drogę do Mojego serca, jestem w stanie pogromić smoki.
21. Każda lekcja od losu to dar, nieważne, ile przez nią wycierpisz.
22. Zastanawiam się, czy kiedykolwiek spojrzysz na Mnie tak, jak za pierwszym razem, gdy się poznaliśmy.
23. Trudno, nawet teraz, zorientować się, od czego zacząć. Ponieważ Twoja pamięć nie jest linią, lecz serią zbijających z tropu kół, które pojawiają się i znikają.
24. Rozmyślam nad śladem Naszych wspomnień, nad tym, czy ów ślad pozostaje taki sam, czy się zmienia, kiedy z upływem czasu piszemy wspomnienia na nowo. Czy trwają niewzruszone jak domy i klify, czy niszczeją szybko i zostają zastąpione, przykryte warstwą innych. Wszystko, co pamiętamy, jest przekazywane i przemyślane, nigdy takie, jakie było w rzeczywistości.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poesía,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...