Myungsoo bana pis pis bakıyor du. Ben korkuyordum. Gözleri çok soğuktu. İçini soğutacak kadar. Sinirli bakması... Senin ruhunu bedenden ayıracak kadar soğuktu adeta. Benim kanımın donmasını hissediyordum... Yavaşça... JB elimi sıkı sıkı tutması kanımı ısıtmaya yetmiyordu. Bir süre Myungsoo ile bakıştık öylece. Öğretmen yoktu nedense sınıfta. Ama kızlar ve erkekler JB ile el ele tutuşmama ve Myungsoo ile bakışmamın hakkında konuşmasını duyabiliyordum. Myungsoo ile bakışırken Jb beni kendisine döndürdü. JB ile göz göze geldik. Bu tüm soğuk kanlarımı kaynatmaya yetmişti. Ama şuan kalbim nedense dışarı çıkacaktı. Duymasından korktum kalp atışlarımı . Ben şuan utançlıktan ölecektim sanki. Gözlerine bakamıyordum. Yoksa ölecektim. Gülümsedi ve bana sarıldı yinede o sıcaklığı ile . Hyomin ve tüm kızların ağzı 1 karış açıldı.
'' Ağza bak ağza sanki mağra '' dememek için kendimi zor tuttum.
-Seni seviyorum. Gerçekten... dedim ve bende ona sarıldım. Gülmüştü. Biz sarılırken Myungsoo sınıfı terk etti. Buna ne oldu şimdi.
- Hadi dansa çalışalım. Ama müsaitseniz dedi Hyomin. Bu havamızın içine etmişti. Bazen sinir oluyorum bu kıza. Ama seviyorum.
- Tamam. dedik ikimizde gülerek.
-Dans Çalışma Odasında -
- Hmm hangi şarkıyı yapsak ?
- Konumuz aşk. O zaman romantik olmalı. dedi Hyomin düşünceli düşünceli.
Arada sırada Jb 'ye bakıyordum gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
-Çok mu yakışıklıyım ? dedi kendini beğenmiş biçimde.
- Bilmem öyle misin ? dedim ciddi biçimde .
- Yakışıklı değil miyim ? dedi JB. üzülerek.
- Hayır o anlamda değil. Tamam kafa dengisin, tatlısın, hoşsun, iyisin... diye sayarken JB yanağımdan öptü. Bende durdum o sıra. Hatta dona kaldım. Hyomin sanki film izler gibi bizi izliyordu.
-Siz çıkıyor musunuz ? demesiyle ben bu dünyadan göçtüm.
-Yakışıyor muyuz ? dedi JB bana sarılarak.
-Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş. Ne zaman başlayacağız. En önemlisi de şarkı ne olacak. Çabuk bitirelim de çabucak bitsin bu iş. Zaten can sıkıcısınız... dedi Myungsoo içeri doğru gelerek.
-Haberiniz olsun diye söylüyorum. Bundan sonraki ders '' Müzik'' dedi Hyomin Myungsoo'ya bakarak.
- Eee ne olmuş ? dedi Myungsoo düz ve o soğuk sesiyle.
- Şeyy... Ben ... Söyleyeyim demiştim. nedense Hyomin ağlayacak gibi olmuştu. Artık bu çocuk iyicene moralimi bozmuştu.
- Myungsoo sen illa keyfimizi bozmak için mi yaratıldın ?
- Sana ne oluyor ? Sana kemik atan mı var ? Resmen haykırmıştı bunu söylerken.
- Sen susmayı beceremez misin ? dedi JB sinirlice.
- Tamam. Sakin olun artık. Dansımızı edelim. Hemen bitsin bu iş ! dedim bağırarak. Yoksa bu kavga akşama kadar sürerdi. Ve üzülen biz olurduk.
- Sen nasıl istersen prenses . demişti JB. Ve bu beni istemeksizin güldürmüştü.
- Hmm dedi Hyomin onaylıyormuş gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomanceSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...