Gün Batımı

382 21 0
                                    

Hepimiz tek kelime etmeden dansımızı çalışmak için gittik. Müdür bugün izinli olduğumuzu söyledi. Ama dansta JB ile olmam biraz tuhafıma gitmişti JB değişmiş gibiydi . Ukalaca tavırları yerine eskisi gibi olmuştu. Yada bana öyle geliyordu. Derken dans salonuna sonunda giriş yapmıştık. Hepimiz büyük dans salonunda birbirimizden uzak durduk. Sanki zıt kutuplat gibi. Hemen aynanın önüde kendime baktım. Değişmiş gibiydim. Ama fiziklikte hiç bir şey yok  elini kalbini koyduğunda aynada dans eden Myungsoo'yu görür. Oda biliyordu Myungsoo'yu sevip istediğini. Dur! Ben ne diyorum. Ayy... Myungsoo benim bu halim  onun hoşuna gitmiş olacakki oda aynadaki bana bakıp gülüyordu. Öksürüp dans etmeye başlamıştım bende. 

- Evet arkadaşlar...   JB konuşmaya başlamıştı. Myunsoo'nun nedense keyfi kaçmıştı. Ama hiç anlamıyordum.

-Hyomin'in Ağzından-

JB konuşmaya başlamıştı. Kalbim hızlıca atmasına engel olamıyordum. Myungsoo ya baktığımda aralarında kötü bir şey olduğu anlaşılıyordu. Jiyeon ise şaşkınca Myungsoo ' ya bakıyordu. Demek ki hiç bir şeyden haberi yok. Hala eskisi gibi saf. Eğer JB ile Myungsoo 'dakilerin yani asıl gerçekleri bilseydi , şuan böyle gülebilir miydi ? Yada burada olur muydu ? Kızdan ne kadar nefret etsem de yinede bu konudan acıdım. Myungsoo ne kadar ''Ne olursa olsun onu koruyacağım. Bir şey olmasına kesinlikle izin vermiyeceğim. Çünkü o diğer kızlardan farklı ''  dese de ben ona inanmıyorum. Ama Jyeon bunu öğrendiğinde bakalım nasıl birisi olacak. Değişecek mi ? Yada kendini kollayabilecek mi ? Her şey yaklaşıyor ve oyun daha yeni başlıyor Park Ji Yeon ...

-JB ' nin Ağzından -

Jiyeon ile eş olduğumda sevinmiştim. Artık eskisi gibi davranmaya başladım. Kalbinden beni bu kadar kolay silemezdi. Sadece kendini kandırırdı. Biliyorum , Jiyeon nasıl bir kız çok iyi biliyorum.  Eğer Myungsoo ile ve benle ilgili gerçekleri öğrenirse Myungsoo ' dan kesinlikle nefret edecekti. Hyomin söylemeyeceğine yemin etmişti. Ama kıza güvenemiyordum. 

- Myungsoo 'nun Ağzından -

Kahretsin , Hyomin ve JB bana pis pis bakıyorlardı. Eğer Jiyeon onları duyarsa elimden göz göre göre kayacaktı. Bunun olmasına kesinikle izin vermeyeceğim ve veremem de. O eskidendi. Ama Jiyeon bu tür konularda çok hassas. Lanet olsun ki ben sadece elim kolu bağlı bunları izliyorum !!! Hemen harekete geçmeliyim yoksa Jiyeon kendi isteğiyle JB ' ye gidecekti. Hemen bir şeyler bulmalıyım. Yoksa kendim güneşin parıldamasını söndürecektim. Kendim bile bile bu masumluğu bozacaktım. Ve bende bunların olmasına izin veremem !! VEREMEM JİYEON BUNLARI DUYMAMALI !!

- Jiyeon 'un Ağzıdan -

Nedense herkes birbirilerinin gözlerine bakıyordu. Benim kesinlikle bilmediğim bir şey vardı. Bu da benim sinirimi bozuyordu. Ama nedense içimdeki bir histe '' sakın öğrenme ''  dedikçe benim öğrenme isteğim artıyordu.

- Burada ne dolaplar dönüyor ?   dediğimde herkes bana bakmıştı. Ben ise kollarımı birbirileri ile birleştirmiştim. Gözlerimle herkesi süzüyordum. Hyomin zevk alıyormuş gibiydi. Myungsoo kaygılı ve JB ise ne duygu olduğunu henüz çıkaramamıştım. Hem üzülüyor , hem de zevk alıyor gibiydi.

- Sana ne ?  dedi Hyomin bir kaç adım öne çıkarak. Bir gün bu kızı paralayasım geliyor. Ama ne zaman bomba patlayacak bakalım...

-JB...  dedi Myungsoo başını benden çevirip JB 'ye imalı imal bakarak. Sanki JB konuşmadan tüm duygularını ve söylemek istediklerini gözleri ile anlatıyordu Myungsoo'ya. Myungsoo derin derin bir kaç kez nefes aldı ve yanıma geldi. Kesinlikle bir şeyler oluyordu. Ama herkes benden saklıyordu. Ve bu da bana daha fazla öğrenme isteği veriyordu. Sinsi sinsi onlara bakıyordum. 

♥ Benim Mutlu Günüm ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin