Köprünün üzerinde el ele tutuşmuş bir kadın ve bir erkek konuşuyordu.
Erkek - Ben sensiz yapamam!
Kadın - Bende sensiz yapamam!
E - Ellerini kadından ayırarak Ama gitmek zorundayım!
K - Neden ama?
E - Çünkü seni seviyorum!
K- ... Salya S**mük ağlayarak erkeğe sarılır. Sakın beni bırakma Ericsson!
Abim - Tamam motorola!
Ben- Abii!
Abim - Tamam tamam izlemene devam et!
E - Yağmur yağmaya başlamıştı. Lanet olsun!
K- Gel, burada bir mağara var. Filmin başından beri arksında olan mağarayı gösterir ve ağır çekimde koşmaya başlarlar. Kurtulduk aşkım !
E- Aynen bir tanem! Ama hala gitmeliyim.
K- Olamaz!
E- Lütfen işi zorlaştırma! Sen göklerde doğan güneş ben yerlerdeki-
Abim- Yok artık!
Ben- Sus !
K- O zaman ilk beni geçeceksin ?
E- N-Nasıl ?
K- Önce beni çiğne!
Abim- Niye sen sakız mısın ?
Ben- ABBİĞĞ!
Abim- Tamam.
E- Beni affet. Erkek yavaşça koşarak kadını geçer. Kadının bir gözünden yavaşça damla akarken erkekte yağmurda diz üstü çökmüş ağlıyordu.
-Son-
- Zaman kaybı. Abim ağzındaki patlamış mısırları çiğnerken demişti bunu. Derin bir iç çekip koltukta uyumuş olan bizim elamanlara bakıyordum. Myungsoo,JB,Sungyeol,Hyomin ve Iu. Yok artık filim bu kadar sıkıcı değildi ! Ben çok eğlendim şahsen...
Biran uyuyan Myungsoo'ya kaydı gözüm. Çok tatlıydı. Tam saçını okşayacaktım ki biran kafama gelen patlamış mısır ile durdum.
- Ne var abiciğim.
- Git bana patlamış mısır yap.
- Abi elindeki dolu !!
-...
- Off!
- Git yinede yap. Büyük bir sinirle hemen mutfağa gittim ve mısırları patlatmaya başladım.
Mısırlar olduğunda hızlıca tabağa mısırları koyup abim verdim. Sessizce '' Oldu mu ? '' dediğimde sadece başıyla onaylayıp tekrardan filim izlemeye başladı ve bende tekrardan Myungsoo'yu izlemeye başladım.
- İşin uzun sürmesin.
- Ne ?
- Hemen Myungsoo'yu odana götür. Ama fazla gecikme !! Hem 'Oda' adlı bölüm gibi romantik bölüm olur ve okuyucuların istedikleri olur.
- A-Abi ?
- Ne var lan !
- İyi misin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomanceSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...