Bu arada Media'daki Myungsoo ve Matashi var :D
Hiç konuşmadan okula kadar sessizce geldik. Ben sessizlikten bıktığım için yolda kulaklığımı takıp şarkı dinlemiştim. Myungsoo ise hiç bir şey yapmamıştı. O kadar sessizdi ki nefes alıp vermediğini bile bilmiyordum.
Sonra okula giriş yaptık. Kapıdan girer girmez nedese korkuyordum. İçime sebepsizce bir korku indi. Her yerden Takashi çıkacakmış gibi hissediyordum. Myungsoo ile bir ağaç gölgesinde olan banklardan birine oturduk. Kahve isteyip istemediğimi sordu. Gülümseyerek "Olur" dedim. Kahve makinasına doğru gitti. Sonra ağaçtan aşağıya Takashi eğildi. Tam Spider Man filmindeki gibi olmuştuk.
- Neredesiniz siz?
- Okuldayız hocam? Diye bir cevap verebilmiştim. Şaşkınlığım hat safhadaydı. Sonra gözlerimin önüne başka ters bir kafa indi. Siyah gözlüklü. Siyah gömlekli Matrix filminden fırlamış bir edası vardı.
- Makashi işte bunlar tatlım . dedi Takashi. Nedense bir an sinirlenmiştim. Ama az önce tatlım mı dedi? Şimdi fark ettim de baya benziyorlar.
- Tamam anladım oppa.
- Oppa mı ?! diye bağırmıştım istemsizce.
- Ne oldu ? Senin hiç mi oppan olmadı ? dedi atarlanarak.
- Off... Takahsi öğretmenim üzgünüm dün gelemedim hastaneye gittim de. dedim şirin olmaya çalışarak. İkiside gözlerini kısarak bana baktılar. Sonrada ağaçtan ters takla atarak inmeye çalıştılar. Ama ikisi de aynı anda yüz üstü yere düştü. Hiç bir şey olmamış gibi ayağa kalktılar.Kızın gözlüğü ters takmıştı. Azcık ta olsa gülmüştüm. Sonra Takashi atarlı biçimde konuştu.
- Hey ! Çok mu komik ? ben nedense şaşırmıştım.
- He ? dedim şaşkınca.
- Ya gözlüğünü kırsaydı. Camlar gözüne gelip kör olabilirdi. birden bağırmıştı. Okuldaki herkes bize bakıyordu. Hey Myungsoo nerede kaldın ya...
- Hayır. Takashi öğretmenim ben ondan gülmedim gerçek- derken lafımı bölen arkadan gizlice sırıtan o kızın, bir an bağırıp ağlaması olmuştu.
- Hey canım, kendine gel. Bak köpek senin yüzünden ağlıyor !
- Ben yine ne yaptım. Gerçekten ben bir şey yapmamıdım. Sizde gördünüz. diye kendimi kollamaya çalışırken o kız konuştu.
- Oppa bana vurdu !
- Yok canım . Ona uçan tekme attım.
- Ne ne ne yaptın ?
- Öğretmenim sizde buna inandınız mı ?
- Hemen özür dile.
- Neden dileyim ?
- Atarlara bak atarlara. derken kız pis pis güldü ve kendine tokat attı.
- Oppa bana tokat attı.
- Hee ışık hızında hareket ettim.
- Birde utanmadan söylüyor. biz böyle çocuksu bir tartışma içindeyken Myungsoo elinde iki kahve ile geldi.
- Ne oluyor Jiyeon ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomanceSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...