- Hatırlatmak İçin -
- Ne yine sokaktaki kızları öpmeye mi gidiyorsun ? dedi alaylı alaylı. Ben bu çocuğu döverim. Ama Myungsoo benden önce davranıp yine yumruğu yüzüne vurdu.Hemen JB ' nin yanına gitmiştim. 2-3 erkek gelip Myungsoo 'yu tuttu. Myungsoo bana bakmaya başladı...
- Hikayeye Devam -
Nedense Myungsoo 'ya karşı nefret beslemeye başlamıştım. Myungsoo 'ya baktıkça tüm duygularım zıttını göstermeye başlamıştı. Artık ona nasıl baktıysam tüm nefreti bir hayal kırıklığına dönüşmüştü. Bir kaç adım attım ve tam önünde durdum.
- Biliyor musun ? JB bana her şeyi anlattı. dedim kolları mı birleştirerek. Aniden bana baktı. Gözlerini açmıştı. Şaşırmıştı belkide.
- Sana inanıyordum. Taki burada seni böyle görünceye kadar. birden afalladı.
- Bir dakika Jiyeon bir dinle beni-
- SUS ! diye bağırdım. İstemsizce gözlerim dolmuştu.
- Myungsoo gazeteye çıktın, sapık olarak anıldın ve bir kızı öptün. Ama ben sana inandım. İnanmıştım. Güvendim. Güvendim Myungsoo sana güvendim...'' gözlerim daha fazla dolmaya başlamıştı. Hatta yavaş yavaş yanaklarımdan süzülüyordu yine gözyaşlarım.
-Daha seni 2 veya 2 buçuk aydır tam anlamıyla tanıyorum ve bu kadar güveniyorum. Ama sen beni daha fazla... Bak Myungsoo . işaret parmağımla omzuna yavaşça dürtmeye başladım. Ama hala ağlıyordum.
- Bende sana güveniyorum. dedi Myungsoo titrek sesiyle. Lafı biter bitmez tokat atmıştım. Kafedekiler bize bakıyordu. Bağırmaya başlamıştım.
- MYUNGSOO SENİ 2 AYDIR TANIYORUM. AMA TÜM ŞEYLER OLMASINA RAĞMEN SANA GÜVENDİM. AMA BENİ BU SÜREÇTEN DAHA FAZLA TANIYORSUN. BENİ KORUDUN KOLLADIN. TEŞEKKÜRLER. AMA DAHA BU GÜN JB ' Yİ HALA SEVDİĞİM İLE İLGİLİ SAÇMA BİR ŞEYDEN BASAN DA GİDEN KİMDİ HAA ?? BİR KONUŞMA İLE TÜM GÜVENİNİ KAYBEDİYORSAN DAHA NE YAPABİLRİM ? !!! iyicene kontrolümü kaybetmiştim. Yere çömelip ağlamaya başlamıştım. Myungsoo 'nunda gözlerinden bir kaç damla gözyaşı düşmüştü. Benim önüme doğru çömeldi. Tam saçımı okşayacaktı ki ellerini iktirdim.
- Artık bana dokunma ! Myungsoo bana üzgünce bakıyordu. Artık Myungsoo 'dan nefret ediyorum. Ona tüm kalbimle inandıkça bana inanmamasına ve başka yerlerde başka kızlarla flörtleşmesinden de nefret ediyorum.
- Jiyeon lütfen beni bir dinle . dedi ağlamaklı bir sesle.
- NE DİYECEKSİN MYUNGSOO NE ? Her şey bir yanlış anlaşılma. Lütfen bir şans daha mı ver ? dediğimde önüne baktı.
- Ne yani gerçekten bunu mu diyecektin ? dedim ağlamam artıkça ve saçma bir gülmeyle .
- Jiyeon lüt-
- Bıktım Myungsoo Jiyeon Jiyeon Jiyeon !! Jiyeon ne ? Ne Jiyeon ? diye boğazım yırtılacak gibi bağırdım. Myungsoo ' da ağlamaya başlamıştı.
- Bütün güvenimi mahvettin Myungsoo. dedim sakince.
- Kaçıncı kız ? dedim anlamamış gibi kırmızı gözleri ile bana baktı.
- Ne ? dedi kekeleyerek.
- Benle çıkarken bu zavallı kız kaçıncı ? Onuda mı kurtardın ? Onu da mı çatıya çıkartıp şarkı söyledin ? Onu da mı kullanacaksın ? Onunda mı ilki olacaksın ? ONUDA MI YEDEK YAPACAKSIN MYUNGSOO !! diye bağırdım. Tokat atacaktım ki bileğimden tuttu. Belimden de kendine çekti. Etrafıma baktığımda kafenin boş olduğunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomanceSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...