Ölüm ve K -2-

114 10 11
                                    

Herkese merhaba, yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Umarım beğenirsiniz. ^^

Lütfen media'daki şarkı ile okuyun ^^

İyi okumalar. 


-IU'nun Ağzından -

1 hafta sonra

Sonunda o gün gelmişti. Jiyeon'un ve Min Hyuk'un ölüm günü. Onlara baktıkça son saatlerinde olduklarını görmek... Birde Jiyeon bu gün çok mutluydu. Çünkü ilk konseriydi ve ilk solo şarkısını konserde söyleyecekti. Abisi de gitar ile eşlik edecekti. O, o kadar mutluyken, benim bu kadar üzgün olmam...

Hava alanına geldiğimizde Hyomin ona bir tane mesaj atmıştı ve mesajda;

* Jiyeon, biz yani Sungyeol, JB ve ben bir kaç aksaklık sonucunda diğer uçakla geleceğiz. Lütfen bizi beklemeyin ve gidin. Müdürden de özür dile T.T Hyomin'de T-ARA grubuna girmişti ve müdür biraz katı olduğundan korkuyordu anlaşılan. Yüzümde beliren bir gülümseme ile Jiyeon yanağımı sıktı.

- Gül biraz ya ! Son 1 haftadır yüzün çok asık. Normal asık olması. En yakınlarım tekrardan gözümün önünde ölecekti.

 Şimdi de Min Hyuk ve Jiyeon ölecekti.

- Hmm... Ooo... Ihıhıhıh... Bu sesleri çıakran Min Hyuk'a baktığımızda telefonla selfie  çekilmeye çalışıyordu. Jiyeon büyük bir hayal kırıklığı ile benim kolumu tuttu ve Min Huk'un yanına götürdü. Onun hala garip biçimde fotoğraf çekildiğini görünce büyük bir hayal kırklığı ile elinden telefonu aldı ve  üçümüzün resmini çekti. Yani çalıştı. Ama üçümüz resme sığmayınca atara gelip yoldan geçen ilk insana resmimizi çektirdi.

Resim media'da ^^

Bizim uçağımızın anonsu yapılınca, o ananons kulaklarımda yankılanıp duruyordu.

- Japonya Merkez Hava Alanına gidecek olan 708 nolu uçağın kalkmasına 5 dakika kalmıştır. Tekrar ediyorum Japonya Merkez Hava Alanına gidecek olan 708 nolu uçağın kalkmasına 5 dakika kalmıştır.

 Ben korkmaya başlarken Jiyeon büyük bir sevinç ile abisine sarılmış gözleri dolmuştu. Abisi ise onunla gurur duyduğunu söylemişti. Bunu görmek içimi daha kötü yapmıştı.


 Çünkü ikisininde ölmesine 23 dakika kaldı. 

Jiyeon , yanıma büyük ve fosforlu gözleri ile yanıma geldi ve elimi tuttu.

- Böyle bir günde yanımda olduğun için çok teşekkürler İU !! Ellerim titremeye başlamıştı bunu dediği için . Derin bir nefes alıp bir elimle Jiyeon'un kafasına okşamaya başladım.

- Ben senin hep yanında olacağım Jiyeon. Her zaman... Jiyeon büyük bir heyecanla bana sarılmıştı. Bende bütün gücümle kokusunu içime çektim.  

- Hadi gidelim uçak kalkacak.  Myungsoo bize doğru yürüdüğünü görünce Jiyeon şaşkın gözlerle ona baktı. 

- Ne yani, benim bulutum, hayır yıldızımın sahneye çıktığını göremeyecek miydim  ? 

- M-Myungsoo ?  Jiyeon daha ne olduğunu anlamamıştı. 

Çünkü Myungsoo 2 aydır Almanya'da babasının yanında çalışıyordu ve bu konseri göremeyecekti. Yani öyleydi. Jiyeon gözlerinden yaşlar akarak Myungsoo'ya doğru koşarak sıkı sıkı sarılmaya başladı. Myungsoo'da gülerek ona sarıldı. Bir süre sonra öyle kaldıktan sonra bir daha anons ile beynimiz tank etti.

♥ Benim Mutlu Günüm ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin