Alt kattan gelen bağrışmalar sonucu uyandığım zaman ilk olarak ağzıma giren saçlarımı ve yere düşen yastığı kaldırdım. Allah'ım ben nasıl uyuyorum? Gelen seslere dikkat ettiğim zaman abimin ve Myungsoo'nun olduğunu fark ettim. Ne abim ve Myungsoo!!! AMAN TANRIM!!!! diyerek aşağı koşturdum.
Abim- Myungsoo değil mi?
Myungsoo- Evet hyung.
A- Söyle bakalım niye geldin?
M-Niye geldim..?
A- Güzel soru...
M-Şey...
A-Ney...?
M- Jiyeon....
A-Uyuyor...
M-Uyandırabilir misin...?
A-Hayıııır..?
M-Nedeen...?
A-Kaplubağa deden.
M-Efendim?
A-Cahil pislik.
M- Estağfurullah...
A-Sen "estağfurullahı" nerden biliyorsun lan sümük?
M-Sümük mü??
A-Zübük şimdi herkesin dilinde. Sana baktıkça Türkiye'de ki arkadaşım Mehmet geliyor aklıma.
M- Jiyeon uyandı mı? Merdivenlere doğru bakarak.
A- Jiyeeeoooooğğğğğn!! Çk. Uyuyor daha... Bir dakika. Aklıma bir fikir geldi!
Ne fikri yaaa!?!?!? Bir şeyler yapmalıyım. Ama ne? Myungsoo ve abime rezil olamam! Bence hemen yatağa gidip yatmalıyım! Göz ucu ile baktığım sırada Abimin, Myungsoo'nun kulağına bir şeyler fısıldadığını gördüm.
A- Anladın değil mi mal?
M - Çok kabasınız. Sizi biraz terbiyeye davet ediyorum hyung.
A- Peki eşya. Hadi gidelim. Come on!
Konuşmalara duyarak abim ve Myungsoo merdivenlerden yukarı doğru çıkıyorlardı. Kapının altından bir çikolatanın ucu gözüktü. Almalı mıydım? Yo hayır bu bir tuzak! Ucunu geri çektiler. Ya ama çikolatayı istiyorum yaa!!!! Bu defa iki tane gözüktü. Yerimde duramıyordum ve bir havuç görmüş aç tavşan gibi yataktan kapıya doğru sıçradım. Tabi sıçramam ile kapıya kafamın çarpıp beyaz ışığı görmem bir olmuştu. O da yetmez gibi abimin "nereden geldi bu ses?" dercesine kapıyı açması ve kafamın kapı ile duvar arasında pingpong topu iki kere gidip gelmesi de yetmiyormuş gibi yine abimin :@ :@ üzerime çullanıp elinde hafif erimiş çikolatayı Myungsoo ile :@:@ yüzüme bitinceye kadar sürmesi beni deli etmişti!
Ama yinede çok eğlenmiştim. Ağzım, yüzüm çikolataydı. (kendimi yiyebilirdim) yüzümü silmek için banyoya gitmek için kapıyı açtığım sırada kafama bir yastık pamuğun geçmesi bir oldu. İyi de bunlar içerideyken kim dökmüştü bunları kafama? Etrafa bakındığım sırada, annemin kahkahalar içinde olduğunu fark ettim. Annemi de ayartmış insafsızlar. Bunu senden beklemezdim anne... Sende mi Brütüs! Bakışları içerisinde intikam fikri kurmak için banyoya gitmiştim. üstümü çıkarttığım sırada, babamın duşa kabin içerisinde bornozlar ile çıktığını gördüm. Banyoda babam ve ben vardık tamam ama babam bornozluydu ben ise.....'+%'^+'^T^!+!^RE^R+'!^%!E!+!%!e!!!! Çığlıklar ile banyodan koşarak çıkmıştım. Yere düşmüştüm. Holde ki yolluklara sarılarak ayağa kalmıştım. Kalktığım sırada Myungsoo fotoğrafımı çekmişti. Gözlerini hafif kısarak :
-İntikam soğuk yenen bir yemektir Park Jiyeon!
demiş ve telefonununa bir kez sert bir biçimde dokunmuştu. Bir gözüm istemsiz hafif kapanıyordu. Babamda bu işin içerisindeydi. Çok ayarlı geldi insafsızlar. Ama benim adım Park Jiyeon'sa bu burada bitmez. Bu kez yenilmiş olabilirim ama geri dönüşüm çok pis olacak! Babamın banyodan gittiğine içim kaanat getirdikten sonra hafif ılık bir su ile duşumu almıştım ve duş boyunca nasıl karşı bir atakta bulunabilirim diye düşünmüştüm. Bana yardımı dokunması için Hyomin'i de bu soğuk savaşa katmış kendi müttefiğim haline getirmiştim. Ve artık bizde iki kişiydik heuahuepahıae neyse. Abim ve Myungsoo bilgisayarda hönkürme içindeydiler. Ve artık Myungsoo artık bana eskisi gibi görünmeye başlamıştı. Eskisi gibi sıcaktı. Sevgi neydi? Emekti... Neyse kızım Jiyeon çık bu duygusallıktan. Çok geçmez. 3...2...1... "Jiyeooğoğoğoğoğ! Bize iki sütlü kahve..." beklediğim anons geldi. Hyomin sıra sende. Hyomin kahveleri götürürken ayağı tökezlemiş (!) üstlerine dökmüştü. Koşarak ve zıplayarak paytak paytak abim ve Myungsoo kapıdan çıkarken ben ve Takashi... Takashi? Evet Takashi'de bizdendi... Halatı kapının dışında gerdin bir şekilde tutmuştuk. Abim ve Myungsoo üst üste düşmüş istem dışı bir öpücük oluşmuştu. :'( yerde "ne oluyor ulan?" bakışlarını halen atamıyorken ruj ile yüzlerini boyamış ve fotoğraflarını instagrama atmıştık. Gerçi benim resmimi de atmıştı instagrama ama yapacak bir şey yoktu. Bu olay sonucu aram Myungsoo ile düzelmişti. Kim bilir belkide ileride... Şt! Jiyeon sakin ol kızım...
Arkadaşlar tadında bırakmak için burada kestim. Uzatınca bu tadı kaçabilir diye düşündüm. Umarım beğenirsiniz. ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomanceSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...