Yine JB ile aram kötü olmuştu. ( Eskisi gibi ) Ama ben onu zerre kadar üzmek istememiştim. Hatta onu üzdüm ve ağlattım diye kendimden de nefret dahi etmiştim. Bana hep iyi davranan kişi üzmüştüm. Şuan kendimden nefret ediyordum.
- 1 Hafta Sonra -
Geçmişe geleli 1 hafta olmuştu. Ama durumda hiçbir değişiklik yoktu. JB benle konuşmuyordu. Hyomin, Sungyeol ve Myungsoo ile kanka gibiydik. Galiba hiç değişmeyeceğim. Nasıl mı ? Myungsoo iyide olsa kötü olsa hep ona kızıyorum. Bir türlü ortasını da tutturmuyor ki çocuk. Şuan en korktuğum şey ; Beni sevmediğinden başka bir kızı sevmesi. Ondan elimi hızlı tutmalıyım. Ama nasıl ?
Okula havalar sıcak olduğundan bisikletle gittim. ( Arkadaşlar daha ilk bölümüm 20-28 Mart gibi yazdım :D ) İşte lisemin son yılı... Ve ben sınav yerine neyle uğraşıyorum... Sınıfa girdiğimde, sınıftan 7-8 kişi, bizden de Sungyeol'un olduğunu gördüm.
- Günaydın Jiyeon.
- Günaydın Sungyeol.
- Ne oldu keyfin bozuk gibi ? JB ile barışmadınız mı yoksa ? ( Olayı arkadaşlara anlatmıştım. )
- Yani ve...
- Ve ?
- Anlatmasam iyi olacak sanki.
- Söyle ya. Belki yardımcı oluruz.
- Hoşlandığım kişi bana bakmıyor.
- JB mi ?
- Hayır tabi ki de. Tamam JB 'yi seviyorum , iyi çocuk, ama o anlamda değil. Yani daha çok kardeş gibiyiz. Bebekliğimi bilen bir erkek... Kardeşim gibi olur.
- Haklısın aslında.
-...
- Jiyeon
- Efendim.
- Bana her şeyi anlatmak ister misin ?
- Nasıl ?
- Bizden bir şey sakladığın çok belli.
- Söylesem sanki inanacaksın.
- Yinede şansını denemek istemez misin ?
- Ama bana delirmişim gibi davranma.
( Her ama her şeyi başından sonuna kadar anlattım. Myungsoo ile ilk tanıştığımdan, Woohyun'a kadar. Tatili , JB'nin kaza geçirmesini , Hyomin'in anne ve babasının ölmesi ve K'ya kadar. Her şeyi anlattım. Sungyeol'da ciddi ciddi beni dinliyordu. )
- Bana inanmadın değil mi ?
- Aslında çok saçma.
- Ben sana demiştim.
- Ama sana inanıyorum.
- N-Nasıl ?
- Sen benim arkadaşımsın. Özellikle de anlatırken sesin tonu ve gözlerinin dolması... Sana inanıyorum Park Jiyeon.
- Sungyeol...
- Hemen duygulaşma.
- Gıcık!
- Ee... Şimdi ne yapacaksın ?
- Nasıl yani ?
- Ya Myungsoo sana değilde başka kıza giderse ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomanceSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...