BÜYÜCÜ

75 9 10
                                    


Arkamıza baktığımızda gerçekten de İU'nun olmadığını fark ettik. Hemen cebimden telefonumu çıkarttığımda İU'yu aramaya başladım. Ama duyduğum ses ile sinir krizi geçirdim.

- Bakiyenizde yeterince-

- Ahh ! 

- Ne oldu Jiyeon ?

- Sen aramayı dene.  JB de telefonu çıkarttığı gibi kapattı.

- Ne oldu ?

- Şarjım bitti.  Gerçekten de kafayı yiyeceğim. Abim sinirlenip İU arayacaktı ki-

- Bende numarası yok.  Artık kafayı yiyecektim.

Hyomin derin bir iç çekip aramaya başladı. Kısa bir zaman sonra tekrar tekrar ve tekrardan aradı.

- Açmıyor.

- Nerede bu kız !


IU'nun Ağzından

Limana gidip bir tekneye bindim ve o adaya doğru gitmeye başladım. Çünkü o olaylar... Eğer oraya gidersem birçok şeyin cevabını bulacağım.Yani bulacağıma inanıyorum.

Ortalama 10 dakika sonra o adaya gitmiştim. Ama akşam olduğu için azcık korkutucuydu. Adanın içine yürümeye başladığımda her hayvanın çıkardığı his tüylerimi diken diken ediyordu. Sırt çantamdaki hançeri çıkarıp elimde sıkı sıkı sıkmaya başladım. Yaklaşık 3 dakika sonra o eve varmıştım. Evin içindeki ufak ışık dışarıya yansıyordu. Ama tam olarak evi aydınlatmaya yetmiyordu ışık. 

Derin bir iç çekip o eve doğru gittiğimde  pencereden bir kaç kadının olduğunu ve o bebeğe baktıklarını gördüm. Kapıyı hafifçe vurduğumda o kadınlardan birisi kapıyı açtı ve şaşkın şaşkın bakmaya başladı.

 Elimdeki hançeri şuanlık onlardan gizlemeye karar verdim ve çantama geri koydum.

- Şeyy...

- Kime bakmıştınız ?

- Ben buradaki yaşlı kadına bakmaya geldim.

- Yaşlı kadın ? Yoksa-

- Aynen, nerede acaba şuan.  Büyücüye bakmak istediğimi anladığında içerdeki kadına şaşkın bir  bakış atıp beni evin içine davet etti ve kadını çağırmaya gitti. 

Evin içinde sadece bir tane şömine, yatak, masa ve iki tanede sandalye vardı. Yatağın ucuna oturduğumda kadın bana tuhaf tuhaf bakıyordu.

- İsminiz nedir ?  Elindeki bebeği yatağa yatırırken bana bu soruyu sordu.

- K

- K ?

- Aynen 

- Nerelisin ? Nereden geldin, neden geldin ? 

- Aslında ailem Japon, ama ben Seul'da yaşıyorum.

- İyi bir kıza benziyorsun.

- Teşekkürler efendim.

- Ama neden büyücü ile konuşmak istedin ki ?

- ... Bu soruya cevap veremeyeceğimi anladığında bana bakmayı kesip masadaki meyveleri kaldırmaya başladı.  Bende bilmiyorum.

- Ne ? Kadın bu cevabımı anlayamamıştı.

- Aslında, ben-  Konuşmamı kesen eve giren büyücü ve o kadındı.

♥ Benim Mutlu Günüm ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin