Ölüm ve K

115 10 10
                                    

Arkadaşlar biliyorum geç yazdım. Ama bomba gibi bir bölüm yazdım. ^^ Lütfen mediadaki şarkı ile okuyun ^^ 

Bu arada media da Kang Min Hyuk yani Jiyeon'un abisi ve İu var ^^

İyi okumalar.

--95 YIL ÖNCE--

-Hemen sıcak suyu getirin! Ölüyor!! Diye bağırdı yaşlı kadın. Odada ki duman ve tütsü kokularından diğer yüzleri görmek neredeyse imkansızdı. 

-Hadisenize! Soung He kanama artıyor!

-Tanrı yardımcımız olsun! 

-Hareket etsenize!

-Kafası geliyor. Kafası geliyor!

-Hweang She biraz daha ıkın! 

Ve bebek en sonunda doğmuştu. 

-Bir kız! 

-Nasıl kızım iyi doğdu değil mi?

Sessiz bir ortam oluşmuştu. Kimse çıt çıkartmıyordu. Ve yaşlı kadın mırıldandı.

-B..Bebek... Ağlamıyor!

Hweang She'nin çığlığı evin dışından bile duyulmuştu.  

Bebek ölüydü. Hweang She yerinden doğrulmaya çalışıyordu. Ve sadece pencereden süzülen bir ışık süzmesinin aydınlattıģı kapı aralandı. İçeriden bilge kadın çıktı. Hweang She konuşmaya başladı.

-Yüce bilge ne olur çocuğumu canlandır! 

- Ben Tanrı değilim.

-Benim canımı ona ver! Yoksa kocam beni öldürür! 

-Böyle bir şey çok riskli!

-Bende kendimi öldürürüm! Ve dilini ısırmaya başladı. Odada ki herkesin kanı donmuş bakıyordu. Hweang She'nin ağzından kanlar süzülmeye başlamıştı. Bilge kadın konuşmaya başladı.

-Tamam isteğini yerine getireceğim fakat şunları bilmeni istiyorum:

1- Kızından sonra sülalenizde doğan bütün kız çocuklarında sonsuza kadar bütün insanları kaç yaşında ve nerede öleceklerini görebilecek.

2- Onlar için önemli olan insanların hayatlarına girip müdahale edecekler. Ve bu durumda onlara isimlerini değil sadece "K" diyebilecekler.

3- Ölümleri gerçekten çok çok kötü olacak!

4- Eğer ki bir kişiye nerede, ne zaman, kaç yaşında öleceğini söylerlerse o an, o ailede yaşayan herkes ebedi olarak yok olur. 

Halen daha istiyor musun Hweang She?

- İstiyorum!

O gece bütün zamanların en uzun gecesiydi.

--95 Sene Sonra--
Ben İu. Seul'a yeni taşındım. Fakat burası ne kadar pahalı bir şehir! Ama ev sahibim, adı Takashi'ydi galiba? Çok iyi bir insan. Ben zaten uzun bir süredir Takashi'nin sınıfında bir öğrenciyim. İsimleri fazla aklımda tutamam. Jiyeon, Hyomin, Myungsoo ve JB bunlar bizim sınıfta hep öne çıkan isimler... Ama Jiyeon var ki o benim için apayrı. Aklınıza fesatça düşünceler gelmesin. Hayatımı kurtardı. Bundan uzun bir zaman önce. Bende minnet göstergesi olarak onun hayatına girdim. Fakat, ölecekleri yaşları görmek ve nerede ne biçimde öleceklerini görmek benim canımı çok acıtıyor. Her geçen gün ölümlerine yaklaşmalarına şahit olmak... Ve dikkatli olmalarını söyleyememek! Size söyledim mi hatırlamıyorum ama Jb benim kuzenim. Bu düşüncelerimin arasında boğulurken yanıma Jiyeon geldi. 

♥ Benim Mutlu Günüm ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin