Artık Hyomin bana deliymişim gibi bakıyordu. Aklıydı aslında. Hyomin de bana öyle dese bende ona deliymiş gibi davranırdım. Ama şuan yalnızım. Belki... Belki Takashi gelse, beni anlayabilirdi. Ama... Offf şuan gerçekten de ne yapacağımı bilmiyorum. Gelecek iyicene değişti. Ne yapacağımı bilmiyorum. Belki geleceğin değişmesi iyidir. Belkide iyi değildir. Şuan hiç bir şey kafam almıyor. Kafamı duvara yaslayıp yukarıdaki bulutlara bakmıştım derince. Belki içimdeki diğer bene sorarsam o bilebilirdi ne yapacağımı.
* Hey ! Sana ihtiyacım var!
+ Sonunda bana seslenebildin.
* Şuan ne yapmalıyım?
+ Kendin ol yeter
* Nasıl anlamadım ?
+ Asıl sorunun cevabı sensin
Ne ? Hiç bir şey anlamamıştım. Nasıl sorunun cevabı bendim. Ben böyle düşünürken yanıma Sungyeol gelmişti.
- Ne oldu ? Keyfin kaçık galiba.
- Gibi gibi. Eğer anlatamayacağın, ama çok önemli bir şey olsa ne yapardın ?
- Ben mi ? Galiba bir sözlük alır yazardım. Yada Bir dağa çıkar tüm gücümle bağırarak söylerdim. İnan bana çok yararı oluyor.
- Haklısın aslında. Çok teşekkürler.
- Yardımcı olduysam ne mutlu bana.
- Biliyor musun, aslında sen iyi birisin.
- Ha ha ha. Gerçekten mi ?
- Benle alay atma. Seni daha tanımıyorum.
- Haklısın aslında. Özür dilerim.
- Şey sorun olmazsa tekrar bir soru sorabilir miyim ?
- Tabiki de.
-Şey... Myungsoo'yu tanıyor musun ?
- Evet. Küçüklüğümüzden beri beraberiz.
- Ya... ( Cahil bana önceden söz etmemişti.)
- P-Peki ( Daha geleli bir saat olan birisine hemen sevgilisi var mı diye sorsam yanlış anlaşılabilir. Ondan daha sonra söyleyeceğim. )
- Evet... ? Anlaşılan bir şey uydurmam gerekecek.
-Neden ikiniz aynı günde bu okula geldiniz ?
- Çok mi dikkat çekti ?
- Yani. Üzgünüm ama bir şey uydurmam gerekti. Aslında... Gerçekten de dikkat çekici.
- Aslında babalarımız da bizimki gibi küçüklük arkadaşlarıydı. Ve bir süre burada işleri oldukları için bizde kayıtlarımızı bu okula aldık. Biz Seul'ın başka ilçesinde yaşıyoruz aslında. Ama işlerden merkeze geldik.
- Anladım...Ama geçen sefer Sungyeol gelmemişti. Acaba ne oldu da şimdi o da geldi okula ? Belki şimdi bu şansım ile bir kaç bilinmeyeni ortaya atabilirim. Ama JB 'nin çocukluk arkadaşı JB'nin akrabası çıkması tuhaf değil mi ?
- Şimdi ben sana bir kaç soru sorabilir miyim Park Jiyeon ?
- Ah... Tabikide!
- Sen JB ile nasıl tanıştın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥ Benim Mutlu Günüm ♥
RomansSizin hayatınız bilmece gibi mi ? Çünkü benim hayatım bir bilmece gibi. Hiç bitmeyecek gibi. Çünkü gereken parçaları buluyorum. Ama o bulduğum parçaların yerleri birden anlamsız geliyor. Onları başka noktaya koydukça o anlamsız parçaların sayısı 2,3...