هوسوک نمیتونست چیزی که از آدی شنیده هضم کنه.
از خیاطی خارج شد و به سمت ماشین دوید
در رو باز کرد و به راننده اش اشاره کرد: پیاده شو
به محض این که مرد پیاده شد خودش جاش رو گرفت و به سمت خونهی وزیر پیر راه افتاد.
با تمام سرعت ممکن رانندگی میکرد و قلبش از استرس و هیجان توی سینه اش میتپید.
گوشیش رو از جیبش بیرون کشید و همونطور که در حین رانندگی بود با آنتونی تماس گرفت.
به محض شنیدن صدای مرد گفت: خودتو برسون خونهی پارک جییون
و قبل از این که جوابی بگیره تماس رو قطع کرد.
به محض رسیدن به خونهی اون پیرمرد جلوی در متوقف شد و دستش رو روی بوق ماشین نگه داشت که زیاد طول نکشید تا درها باز بشن و وارد خونه بشه.
ماشینش رو مقابل ساختمون نگه داشت پیاده شد و از پله های سفید رنگ بالا دوید
بعد از ورودش به خونه به سمت خدمتکاری که در رو براش باز کرده بود رفت: پارک کجاست؟
_ توی اتاقشون در حال مطالعه هستن
هوسوک زیرلب تشکری کرد و از پله ها بالا دوید. بدون در زدن وارد اتاق پیرمرد شد و با دیدنش در حال کتاب خوندن نفس راحتی کشید: باید صحبت کنیم
پیرمرد با تعجب بلند شد و با دیدن هوسوک در حال نفس نفس زدن پرسید: مشکلی پیش اومده جونگ؟
_ مشکل نیست ولی باید ازت چندتا سوال بپرسم
وزیر پیر سری تکون داد: راحت باش.
_ نوه ات...برای چی گرفتنش؟
پارک اخمی کرد و با لحنی که حالا گرفته به نظر میرسید گفت: تا اینجا اومدی که اینو بپرسی؟
مرد جوونتر با حرص جواب داد: فقط جواب بده پیرمرد
_ چه اهمیتی داره؟ اون بچه بیمار بود و ما سعی کردیم مخفیش کنیم.
هوسوک خنده ای کرد: دروغ میگی.
پیرمرد با عصبانیت گفت: چرا باید دربارهاش دروغ بگم؟ اومدی اینجا که منو با یادآوری خانواده ای که از دست دادم ناراحت کنی جونگ؟ دیوونه شدی؟
_ جیمین مریض نبود. شما میخواستید خون خاصشو پنهون کنید و اونا ازتون جداش کردن درسته؟
پارک با بهت بهش خیره شد: تو اینارو از کجا میدونی؟
به سمت هوسوک رفت و با اخم ادامه داد: چرا اطلاعات نوهی من برات مهمه؟ از کجا اینو فهمیدی؟
مرد جوان دستهاش رو روی شونه های وزیر گذاشت و گفت: به خاطر این که اگر زودتر بهم میگفتی الان خیلی چیزا فرق میکرد.
ESTÁS LEYENDO
𝐆𝐨𝐥𝐝𝐞𝐧 𝐁𝐥𝐨𝐨𝐝 | 𝐊𝐨𝐨𝐤𝐦𝐢𝐧
AventuraS1 & S2 Completed S3 coming soon همیشه متفاوت بودن خوب نیست! و هرگز بخاطر تفاوت تشویق نمیشیم! جیمین این رو از دوازده سالگی به خوبی درک میکرد درست از روزی که فهمید خاص ترین فردِ جهانِ خودشه و چه اتفاقی میوفته اگر بخواد توی جهانی که حالا از هم پاشیده...