Milý pane Pottere,
Myslím, že vám není nic do toho, zda jsem v bezpečí. Jsem více, než schopný se o sebe postarat.
Zvolil jsem si k vyzrazení pravdy vám, protože jste měl pravdu s vašim prohlášením. Nejste ministr. Doufal jsem, že tím přestane to vaše neustálé blábolení, když vám napíšu, že žiju. Samozřejmě se ukázalo, že jsem se pletl. Vypadá to, že ať už udělám nebo řeknu cokoliv, vás to neodradí. Bylo vážně bláhové předpokládat něco takového.
Poslal jsem vám důkaz, že jsem naživu, protože jsem věřil, že mě nenahlásíte ministerstvu. Máte ten strašlivý hrdinský komplex, takže jsem věděl, že jste poslední člověk, co by to udělal. Kromě toho to vypadá, že s Kingsleym zrovna dobře nevycházíte. Pochybuju, že by věřil vašemu tvrzení, že žiju. Nevypadá, že by vám vůbec v něčem věřil.
S úctou,
Severus Snape.
****************
Drahý Severusi Snape,
Nemám žádný hrdinský komplex. Ale máte pravdu. Nikdy bych vás neprozradil. Možná ano, kdyby ministerstvo nebylo vůči vám tak nepřátelské, ale skutečnost je taková, že by vás poslali do Azkabanu, kdybych se o tom jen zmínil.
Přál bych si, abyste se nemusel skrývat a dovolil mi zkusit očistit vaše jméno. Ale pokud o to vážně nestojíte, nechám to být.
Vím, že chcete, abych vás přestal kontaktovat, ale to nemůžu. Potřebuju vědět, že jste v pořádku.
Nikdo neví, že žijete. Nezajímá mě, jak moc introvertní jste, ale pokud nebudete s nikým mluvit, začnete být osamělý. Začnete přicházet o rozum, pokud budete pořád sám a to já nedovolím. Možná je to kvůli mému "hrdinskému komplexu", nebo možná cítím, že vám to dlužím, ale nepřestanu vám psát. Můžete se pokusit mě zastavit, ale v této věci neustoupím.
Můj předešlý slib pořád platí. Pokud mi přestanete odpovídat na dopisy, najdu si vás, a to si myslím, že nechcete.
Se vší úctou,
Harry Potter.
**************************
Harry na ty dopisy myslel celý den.
Odpoví mu Snape? Naštve ho, že ho Harry nechce nechat být?
Z nějakého důvodu nechtěl, aby jejich konverzace skončily, dokonce i když byly spíš jednostranné. Nechce, aby byl Snape sám. To si nikdo nezaslouží.
Harry si povzdechl a podíval se na tmavě fialový lektvar, který měl být světle zelený.
Byl tak moc zabraný v myšlenkách, že pořád dokola kazil svou práci, dokonce i pod Dracovým dohledem.
Draco začínal být otrávený jeho nesoustředěností.
"Vážně, Harry. Proč se obtěžuju s učením tě, když se stejně nesoustředíš?"
"Promiň. Jsem dneska nějaký roztěkaný."
Draco zavrtěl hlavou.
"To vidím. Poslední dobou ti to šlo dobře. Dělal jsi velké pokroky. Ale dneska, všechny tvoje nové znalosti lektvarů se zdály jít přímo do kanálu."
"Když už mluvíme o cestě do kanálu..."
Harry zvedl svůj kotlík a přešel k umyvadlu, lektvar do něj vylil. Draco se díval, jak Harry myje kotlík.
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...