53.kapitola

584 41 2
                                    

"Jsi nervózní? Zeptal se Snape, stál naproti Harrymu v obývacím pokoji.

Vazba vyžadovala, aby začali asi dva metry od sebe, zatímco Snape začal první krok.

Vytáhl hůlku a s očekáváním se podíval na Harryho. Chtěl počkat na odpověď, než začne vytvářet pouto. Harry se na něj usmál, zelené oči dokořán.

"Možná jen trochu, ale věřím ti." Reagoval konečně.

Snape na něj kývnul, jeho zorničky se trochu rozšiřovaly vzrušením z něčeho tak... trvalého.

"A víš jistě, že tohle chceš?" Zeptal se, prohlížel si Harryho. "Jakmile začnu kouzlit, už to nepůjde vrátit."

Harry přikývl, v obličeji jistý výraz.

"Jsem si jistý." Oznámil.

Snape se zhluboka nadechl, a hůlku namířil na prsteny.

"Pak můžeme začít."

****************************

Harry fascinovaně a v úžasu zíral na Snapea, když starší kouzelník začal něco mumlat. Prsteny zářily světle modrým a bílým světlem, které rozkvétalo a hučelo kolem Snapea.

"Přidej se k nám simul miscere notris magicae." Zamumlal Snape a Harry cítil zvláštní cuknutí v břiše.

Tmavě modré proužky světla začaly vylétat z jeho těla a jemně se proplétaly se Snapeovo čistě bílým světlem a Harry zalapal po dechu, když ucítil zvláštní brnění putující z prstů do hrudníku.

Světlo tančilo místností, než úplně zmizelo. Snape přikývl, vypadal spokojeně.

"První část svázání je splněna. Je na čase přistoupit k druhému kroku."

Harry na něj mohl jen zírat, cítil se omámeně. Snape si klekl, aby zvedl zářící prsteny, potom přistoupil k Harrymu.

Vzduchem praskalo napětí, skoro jako by magie Snapea varovala, aby se už nepřibližoval.

"Magie mi nedovolí se přiblížit, dokud neřeknu svou přísahu." Vysvětlil Snape. "Poté, co řeknu část své přísahy, navlíknu jeden z prstenů na tvůj levý prsteníček. Ty přísahu zopakuješ a navlíkneš mi prstýnek. Rozumíš?"

Harry zvládnul jen kývnout, neschopný promluvit. Magie vířila okolo nich, Snapeovy vlasy poletovaly nad jeho rameny. Tmavý hábit se mu pod přívalem magie zmítal sem a tam a Harry byl zvědavý, jestli se to samé bude dít i jemu.

S posledním ujišťujícím kývnutím Harrymu, Snape zavřel oči a začal šeptat svou část přísahy.

"Já, Severus Tobias Snape, slibuji, že tě budu chránit. Slibuji, že nikdy nepoužiju tvou sílu proti tobě, abych ti ublížil. Slibuju, že budu po tvém boku a uznávat toto pouto po zbytek mého života. S tímto prstenem ti nabízím svůj život, svou ochranu a celé mé bytí."

Harry se zachvěl, když Snape nevlékl studený prsten na jeho prst. Severus otevřel oči a vydechl úlevou.

Harry opatrně vzal druhý prsten ze Snapeovo otevřené dlaně a Snape pevně sevřel jeho zápěstí, zase byl schopný se ho dotknout.

"Já, Harry James Potter, slibuji, že tě budu chránit. Slibuji, že nikdy nepoužiju tvou sílu proti tobě, abych ti ublížil. Slibuju, že budu po tvém boku a uznávat toto pouto po zbytek mého života. S tímto prstenem ti nabízím svůj život, svou ochranu a celé mé bytí."

Magie vířící kolem nich náhle zmizela a brnění v Harryho prstech zmizelo. Vydechl a klopýtl dozadu, probral se z ohromeného omámení, ve kterém předtím byl.

Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat