Snape běžel lesem, větve mu rvaly hábit a škrábaly ho na kůži. Na tom ale nesešlo. Musí se odsud dostat. Ostatní bystrozoři tu budou každou chvíli.
Neměl odcházet. Věděl, že neměl odcházet, ale on byl tak zatraceně unavený z dohadů s Potterem. Proč to byl vždycky Potter?
Vydechl, když si prohlížel okolí. Nejspíš už začínal být paranoidní. Není možné, aby bystrozoři věděli, že někoho zabil. Jeho hůlka byla nevystopovatelná, tím si byl jistý. Ministerstvo ho nenajde, pokud se někde schová. Ale to byl ten problém, nebo ne? Neměl kam jít. I kdyby měl, nevzal si s sebou z Grimmauldovo náměstí žádné věci, to byla vážně chyba.
Snape věděl, že by si tam měl pro svoje věci dojít, ale jak teď mohl čelit Potterovi. Pořád byl naštvaný, že ho ten kluk chtěl kontrolovat. I přes to, že byl naštvaný, malá část v něm byla ohromená. Nemyslel si, že to Harry v sobě měl. Merline, Potter na něj použil imperius bez jakéhokoliv zaváhání.
Ano, Snape věděl, že se musí vrátit na Grimmauldovo náměstí, dokonce i když jen z pouhé představy toho domu se mu dělalo zle. Vrátit se za Potterem bylo jako přiznání porážky, a Severus Snape nikdy nepřizná, že prohrál.
Vzhlédl na oblohu, užíval si západu slunce. Jen musí být opatrný, to je vše. Počká až bude noc, pak se vplíží do domu a potom zase ven. Harry ani nemusí vědět, že tam byl.
Spokojený se svým plánem si začal pročišťovat cestu před sebou. Moc daleko se ale nedostal, když ho vyrušila tmavá sova. Poznal, že to byla Harryho sova a zamračil se. Potter a jeho zatracený dopisy.
Sova přistála na jeho rameni, on jí z nohy sundal dopis. Rozevřel ho a protočil očima. To bylo od Pottera typické.
Vraťte se domů, prosím. Omlouvám se.
Dopis nebyl podepsaný ani adresovaný, ale to nebylo třeba. Snape zíral na známý škrabopis a tvářil se znechuceně.
Potter nechtěl nic víc, než ho kontrolovat, a on se rozhodně vracet nehodlal.
****************************
Harry seděl u kuchyňského stolu, zíral do hrnečku s kávou. Káva už nebyla teplá a Harry si nebyl jistý, jak dlouho už tu takhle seděl. Pár hodin. Asi?
Denní Věštec ležel před ním na stole. Článek na přední straně četl snad tucetkrát a jeho úzkosti to nepomáhalo.
Bystrozor Celisel Callahan nalezen mrtvý!
Od: Rita Holoubková
Ve středu 28. ledna byl uprostřed lesu Willow nalezen mrtvý bystrozor Callahan. Ministerstvo případ vyšetřuje, i když věří, že za vraždou stojí nějaký bývalý smrtijed.
Callahan sám řešil zvláštní případ- lokalizace skupiny teroristů, kteří zůstávali věrní Vy víte komu. Callahanova partnerka, Adria Garcia, tvrdí, že je to její vina, že je mrtvý.
"Měla jsem do toho lesa jít s ním, ale nemohla jsem. On se rozhodl, že půjde sám a já ho nezastavila." Řekla Garcia.
Callahanova rodina se k tomu nechce vyjádřit. Sám ministr prověřuje různé případy a všechny ujišťuje, že spravedlnosti bude učiněno zadost.
Takže mí drazí čtenáři, kdo myslíte, že zabil Celisela Callahana? Jsou zvěsti pravdivé? Je Vy víte kdo opravdu zpátky, a má pořád nějaké následovníky?
Pošlete své názory do mé názorové rubriky! (Více na str.5)
Harry dál zíral na svou kávu, nebylo mu moc dobře. Snape byl někde venku, spolu s ostatními ex-smrtijedy. Neměl nikoho na své straně. Ministerstvo i Voldemortovi následovníci po něm půjdou, pokud zjistí, že je naživu.
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...