Blaise a Pansy vstoupili do Harryho nemocničního pokoje napjatí a unavení, Harry se po Dracovi podíval s otázkou v očích.
Draco se nahnul k jeho uchu a zašeptal,
"Pohádali se kvůli Pansyině práci. Blaise se bojí, že jí někdo ublíží."
Harry přikývl a Draco se odtáhl.
Pansy se na Harryho usmála a dala mu vázu s květinami vedle postele.
"Ahoj, Vyvolený." Pozdravila ho tiše a Harry se vnitřně ošil nad tím oslovením.
"Pansy, Zabini." Odpověděl unaveně.
"Řekli ti, kdy tě pustí domů?" Zeptala se Pansy a sedla si na kraj jeho postele.
"Jo. Řekli, že pokud bude všechno v pořádku můžu jít za pár hodin domů."
Pansy přikývla aniž by se mu podívala do očí.
"Pansy, jsi v pohodě?" Zeptal se Draco a naklonil se k ní s ustaraným výrazem.
Pansy protočila očima a opřela se o rám postele.
"Vážně, Draco. Jsem v pohodě. Nevím, proč se mě na to každý ptá."
Draco se zamračil.
"Máš poměrně velkou ránu na tváři."
Pansy mávla rukou.
"To není z toho útoku. Byla jsem neohrabaná jako obvykle, uklouzla jsem a odřela si obličej."
Draco tomu moc nevěřil, ale už k tomu nic neřekl. Blaise stál v koutě pokoje, jeho tělo strnulé a rovné, nic neříkal. Harrymu přišla celá situace nepříjemná, ale snažil se nedat to najevo.
Naštěstí přišla záchrana v podobě Rona a Hermiony, kteří vstoupili do pokoje. Harry si úlevou oddechl.
"Rone!" Vykřikl a pokusil si sednout.
Draco ho zatlačil zpátky a zamračil se na něj.
"Co jsem říkal o sezení?" Zamumlal.
Harry protočil očima a lehl si zpátky. Ron a Hermiona se na něj usmáli.
"Jak ti je, kámo?" Zeptal se Ron.
Harry sebou trhl.
"Všechno mě bolí." Odpověděl pravdivě.
Ronův úsměv povadl a Harry litoval, že něco řekl.
"Poslyš, Harry, je mi to vážně líto. Je moje chyba, že jsi zraněnej a-"
"To stačí, Rone." Přerušil ho Harry. "Není to tvoje chyba."
Ron přikývl, i když pořád vypadal provinile.
"Promiň, že jsem za tebou nepřišla Harry." Řekla Hermiona provinile. "Hrozně jsem se bála o Rona a-"
"To je v pohodě, Hermiono. Vážně."
Hermiona přikývla a sedla si do židle vedle Draca.
"Byl jsi u lékouzelníka, Draco?" Zeptala se.
Draco se napnul, pak přikývl.
"Měl jsem jen vykloubené rameno. Už jsem v pohodě."
Hermiona popotáhla a pak bylo chvíli ticho.
"Je to hrozný!" Vykřikla konečně až pár lidí vyskočilo. "Chci říct, Harry už vyhrál. Neměli bychom pořád čelit útokům smrtijedů."
"Za chvíli to bude vyřešené, Mionko." Utěšoval ji Ron. "Ministerstvo na tenhle případ poslalo ty nejlepší bystrozory."
Hermiona si dlouze povzdechla.
ČTEŠ
Drahý Severusi Snape (Snarry CZ)
FanfictionHarry se po válce snaží dát dohromady. Cítí se vinen za každé úmrtí. Aby se zbavil smutku, začne psát dopisy mrtvému Severusovi. Pomůže mu to? *********************************************************************** Příběh není můj. Jedná se o překla...